piątek, 5 grudnia 2014

Włosowe nowości w mojej łazience!

Dzisiaj o tym co blogerki lubią najbardziej - o włosowych nowościach. A, że jestem bardzo niecierpliwa to tylko jedna nowość będzie miała zdjęcie mojego autorstwa, bo wszystkie inne są w drodze ;) ale już teraz muszę Wam zrobić wielką zapowiedź :)

Invisibobble, czyli magiczna i cudowna gumka, która wiąże, nie ciągnie i nie łamie włosów. Strasznie mnie ciekawi, a że ostatnio ciągle noszą związane włosy to pewnie będzie mocno użytkowana. Zobaczymy czy jest taka cudowna ;) Nie mogę się doczekać, żeby ją wymacać.
źródło: ezebra.pl



Marion 14 dniowa terapia wzmacniająca, dodatkowe wzmocnienie zawsze się przyda włosom. Ciekawi mnie jak ten produkt się u mnie spisze i czy faktycznie w 14 dni można poprawić stan włosów. Na pewno zrobię jakieś zdjęcia przed i po (o ile nie zapomnę przed). Obecnie uważam, że z moich włosów wyciągnęłam wszystko co najlepsze, ale może kuracja doda im jeszcze kopa?
źródło: ezebra.pl


Nafta kosmetyczna z olejkiem arganowym od Kosmed. Jak już wiecie olej arganowy to ostatnio hit hitów, więc pojawił się też w zestawieniu z naftą kosmetyczną. Zima to idealny moment na używanie nafty, bo świetnie chroni włosy. Jak na razie użyłam dwa razy, więc na pełną recenzję trzeba jeszcze poczekać.




Kuracja wzmacniająca Joanna Rzepa. Od dawna nie używam już żadnej wcierki (jakoś na początku roku miałam romans z Jantarem, ale niezbyt regularny i owocny), więc ta kuracja wpadła przy okazji innych zakupów :) Uwielbiam zapach czarnej rzepy i jej działanie, a do tego przeznaczona jest do włosów przetłuszczających się i ze skłonnością do wypadania. Akurat ominęło mnie jesienne wypadanie po stosowaniu kolagenu Noble Medica RECENZJA i chciałabym ten efekt podtrzymać.

źródło: ceneo.pl

Jak widzicie grudzień i za pewno styczeń będą obfite w moje włosy i mam nadzieję, że wszystkie rzeczy sprawdzą się tak jak powinny :)

Znacie coś z moich nowości? Co u Was pojawiło się nowego?
Buziaki, Mila :) 

16 komentarzy:

  1. udanych testów! daj znać jak się sprawdza ta cudowna gumka, bo jestem bardzo ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  2. O tej nafcie ostatnio duzo czytalam, u mnie invisibobble sie nie sprawdzily :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem iekawa Twojej opinii co do tej gumki. :) Naftę kosmetyczną mam i polecam. :) Miłego testowania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam tej wcierki jakoś rok temu, byłam zadowolona, ale niestety działała tylko przez kilka tygodni od zakończenia kuracji, potem znów włosy wypadały ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio zachwycam się Kallosem Algowym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że DDD był owocny :D. Ja się powstrzymałam i nie kupiłam nic ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam Joannę Rzepę i od dawna chcę kupić Invisibooble, więc czekam na ich recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Też jestem strasznie ciekawa tej gumki do włosów - wydaje mi się, że mojej ciężkiej i grubej kitki nie byłaby w stanie utrzymać.

    OdpowiedzUsuń
  9. czekam na recenzje tych ampułek z mariona :) Z.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z niecierpliwością czekam na recenzję tej nafty kosmetycznej, bo sama przymierzam się do jej zakupu.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też czekam na gumkę -zobaczymy czy faktycznie jest tak rewelacyjna jak piszą :) Leci do mnie te Tangle Tezeer -wreszcie kupiłam po ponad pół roku przemyśleń, oby okazał się tego wart. No i naftę też wcieram :) Za to z Joanny sto lat żadnego kosmetyku nie miałam,

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo osób zaczyna kupować Invisibobble, także jestem ciekawa jak się u Ciebie sprawdzi. No i myślę, że terapia Marion powinna być okej. Bardzo lubię kosmetyki z tej firmy. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja kupiłam sobie szampon z nowej linii Timotei i jestem zadowolona, do tego mam jeszcze odżywkę w sprayu Pantene i olejek do włosów na przesuszone końcówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, hej mój adres bloga uległ zmianie, czasem do mnie zaglądałaś, więc pozwoliłam sobie skrobnąć.
    http://dominikafadeckamakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...