piątek, 19 grudnia 2014

Czego można życzyć w Nowym Roku?

Jeszcze kilkanaście dni i rok 2014 będzie tylko wspomnieniem. I znowu będzie trzeba pamiętać, że teraz mamy rok 2015. Nie wiem jak u Was, ale u mnie ten rok po prostu... przebiegł. Szybko, szybko, bardzo szybko. Można powiedzieć, że 2014 to zawodowy sprinter. Czasami mam wrażenie, że coś działo się miesiąc temu, a potem okazuj się, że działo się... kilka miesięcy temu. Ale to był dobry rok. Jak co roku życzę sobie, żeby kolejny rok był jeszcze lepszy od poprzedniego. Czego jeszcze można życzyć sobie/rodzinie/znajomym/wszystkim innym w Nowym Roku?



Niezapomnianych momentów
Są takie chwile o których pamięta się bez znaczenia w którym roku się wydarzyły. Chwile na których wspomnienie nie tylko na naszych twarzach gości uśmiech, ale często też smutek... ale złe chwile też trzeba pamiętać. Chciałabym, żeby 2015 był wypełniony momentami, która wyryją się w naszej pamięci, najlepiej żeby były to same pozytywne momenty! Ale jeżeli pojawi się coś złego, niech okaże się dobrym... bo nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło :)

Szczęścia, zdrowia, pomyślności...
Niezniszczalne trio życzeń. Banalne i powtarzane bez zastanowienia... a przecież warto się nad tym zastanowić. Szczęścia, bo los czasami toczy nasze życia w dziwne miejsca, a przydałoby się gdyby zamiast kłód pod nogi spadały nam dodatkowe bonusy od życia. Zdrowia, bo zdrowie jest najważniejsze... "Szlachetne zdrowie, nikt się nie dowie, jako smakujesz, aż się zepsujesz" prawda? Doceniajmy to co mamy, bo mamy naprawdę wiele, a czasami za dużo narzekamy :) Pomyślności, żeby spełniły się wszystkie plany mniejsze i większe. Ale pamiętajmy o tym, że plany nie spełniają się same, a siedząc i czekając na ich realizację nigdy się nie doczekamy. Chociażby to był najbardziej szalony plan świata zacznij go realizować!

Spokoju
Spokoju ducha, spokoju w życiu, spokoju w pracy. Bo czasami trzeba się wyciszyć, przemyśleć i pobyć tylko ze sobą. Niespokojna dusza nigdy nie zazna szczęścia, a kto chciałby być nieszczęśliwy? Okres świąteczno-noworoczny to doskonały moment na odcięcie się, wypoziomowanie swoich emocji. Męczy Cię bieganina, prezenty, nerwowa rodzina? Zamknij się w swoim mieszkaniu, nie przyjmuj gości, nie zwracaj uwagi na to co mówią inni.

Organizacji czasu
Co chwilę słyszę "nie mam czasu" "doba powinna mieć więcej godzin" no i ehh... sama często tak mówię i myślę. Ale w sumie to nieprawda. Doba ma 24 godzin, idealny czas, żeby zrobić wszystko to na co masz ochotę. Trzeba w życiu wypracować sobie kompromis, umieć powiedzieć "nie" pewnym sprawom i dać sobie czas na inne. Życie jest za krótkie, żeby je marnować i samemu się zapętlać w niepotrzebne obowiązki.

Na koniec - złóżcie życzenia sylwestrowe na Nowy Rok swoim bliskim (a także tym dalszym :) ) I nie ważne jak to zrobicie - czy przez e-mail, czy smsem, czy telefonicznie. W końcu mamy XXI wiek, technologia pozwala nam się łatwo komunikować i warto z tego skorzystać. Ale w tych życzeniach prześlijmy innym pozytywną energię na kolejny rok. Tak, żeby był on jeszcze lepszy od poprzedniego.

Moi kochani czytelnicy, spotkamy się pewnie już po Nowym Roku. Nie będzie podsumowań, ten rok blogowy kończę z jedną myślą : to był udany rok. Mam nadzieję, że także dla Was.

Gdybym mogła to każdemu bym złożyła osobiste życzenia, ale niestety jest to niemożliwe. Dziękuję Wam, że tutaj jesteście, fajnie mieć swoje miejsce w sieci, a jeszcze fajniej kiedy tym miejscem mogę się dzielić z innymi :) Mam nadzieję, że Święta i Nowy Rok spędzicie... nie cudownie, nie magicznie i nie rodzinnie.. a po prostu tak jakbyście chciały spędzić :) 

Buziaki, Mila :)
Do zobaczenia w 2015! 

14 komentarzy:

  1. ja chyba życzę sobie aby zrealizować założone w tym roku plany których nie wykonałam w tym roku ;)
    pozdrawiam Z.

    OdpowiedzUsuń
  2. Siemka. :) Ciekawy blog, może obs za obs ? :) Jeśli tak to napisz u nas na blogu , a my na pewno się odwdzięczymy. :) http://fashion-beautynails.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ba... obs za obs ;)

      Usuń
  3. hehehe, jak widać większość komentarzy dotyczy notki w 100%

    OdpowiedzUsuń
  4. taka dobra organizacja czasu to by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spełnienia planów i sukcesów zawodowo-emocjonalno-społecznych. Tego życzę sobie i innym, bo chyba każdy takie chce osiągnąć :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. ;) i oby ten rok był lepszy niż obecny. do zo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne życzenia :) dla mnie 2014 rok był (i jeszcze jest) całkiem łaskawy. Udało mi się zaznać spokoju, określić swoje priorytety, na pewno wydoroślałam i sporo się zmieniłam. Uczę się cały czas organizacji czasu i daję jakoś radę :) mam nadzieję, że 2015 rok będzie jeszcze lepszy, chociaż i ten mijający był całkiem niezły :) wszystkiego najlepszego, zdrowia, dużo szczęścia i optymizmu :) sama wiem jak optymizm dużo zmienia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też rok 2014 przeleciał przed nosem nie wiadomo kiedy. Nie do końca był udany, dlatego bardzo się postaram, żeby 2015 był dużo lepszy :) Organizacja czasu jest tym, czego mi potrzeba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oby przyszły rok był równie udany :) I mam nadzieję,że będzie okazja do wypicia wspólnie kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepsze życzenia na NOWY ROK 2015 ;)
    http://toloveyourselff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć! Nominowałam Cię do tagu Liebster Blog Award i mam nadzieję, że weźmiesz w nim udział ;)
    http://lifepolishgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...