poniedziałek, 3 listopada 2014

Rossmann promocja 1+1 od 10 listopada! + obecna gazetka

Całkiem niedawno pisałam Wam o tym czy i kiedy pojawi się jakaś promocja w Rossmannie KLIK, a już dzisiaj okazało się, że pojawi się jednak promocja 1+1 i będzie obowiązywała od 10 do 19 listopada na produkty do makijażu. Info potwierdzone, wydrukowane w gazetce :) Regulamin jeszcze nie jest dostępny na stronie, pewnie pojawi się zaraz w okolicach 10 listopada.



Jedna z dziewczyn na forum była tak uprzejma, że zeskanowała całą gazetkę obowiązującą do 10 listopada, cała jest TUTAJ

Za to obecnie obowiązująca gazetkę możecie zobaczyć klikając TUTAJ, albo w zdjęcie poniżej:


Jak widać wszystko się wyjaśniło i będzie teraz trzeba kombinować z tym 1+1... No cóż, pozostaje tylko życzyć miłego i cierpliwego planowania! :)
Buziaki, Mila :) 




9 komentarzy:

  1. Fajnie, zapewne w tych dniach zagoszczę w Rossmanie :3

    OdpowiedzUsuń
  2. no trza będzie iść z kimś na zakupy i wybierać produkty w podobnej cenie. Więcej kombinacji niż to warte!

    OdpowiedzUsuń
  3. sama nie wiem ... Może jakieś podkłady? Ale w zasadzie zachwycam się Colorstayem a w Rossmannie nawet w ramach tejpromocji nie opłaca się kupić

    OdpowiedzUsuń
  4. Możliwe że się na coś skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, wolałabym żeby zrobili normalną promocję -40/49%...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam ochotę na podkład i korektor Astor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciężko będzie oprzeć się takiej promocji

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...