wtorek, 4 listopada 2014

Efekty po dwóch miesiącach z kolagenem Noble Medica, Pure Collagen.

O kolagenie więcej pisałam Wam tutaj:

A dzisiaj opowiem Wam o tym jakie efekty dała u mnie prawie dwumiesięczna kuracja tabletkami Pure Collagen od Noble Medica. Cała kuracja u mnie wyniosła dokładnie 50 dni, ponieważ zjadłam dwa opakowania, a każde z nich to 100 tabletek, dziennie należy przyjąć 4 tabletki w systemie dwie rano i dwie wieczorem. Jak widać na poniższym zdjęciu nie jest to malutka tabletka, ale końska dawka to też nie jest ;) W każdym bądź razie połknięcie bez popicia niemożliwe w moim przypadku, więc musiałam sięgać po wodę co w sumie jest wskazane :D Pudełko jest solidne, nic się nie odkręca i znajdują się na nim wszystkie istotne informacje na temat stosowania.


Najważniejsze - Pure Collagen produkowany jest z ryb morskich (z ich skóry)! Nie posiada otoczek, dodatków które zmniejszają wchłanianie, więc pachnie po prostu rybą. Jak dla mnie zapach nie jest straszny, podczas połykania jak i po go nie czuję, a w tabletki trzeba włożyć nos, żeby go poczuć. Jak dla mnie pachnie pokarmem dla rybek akwariowych (wiem, bo przez lata hodowałam rybki ;)), nic strasznego, ale wiele osób narzeka, więc jeżeli od ryb Was odrzuca i nie przełknięcie to raczej nie polecam.



Butterly Flits zwróciła uwagę na Ciekawą sprawę pod poprzednim wpisem o kolagenie - z jakich ryb jest produkowany i czy nie są to przypadkiem ryby z zanieczyszczonych rzek? Po kontakcie z przedstawicielem firmy (bardzo miły kontakt z nimi tak by the way!) okazało się, że kolagen pozyskiwany jest z ryb dorszowatych i flądrowatych z Atlantyku, czyli są bezpieczne. Za to jeżeli chodzi o tilapii i tołpygi stosowane przez wiele innych firm to często właśnie hodowane są one w zanieczyszczonych zbiornikach w Chinach i Wietnamie. Zresztą wszystkie badania i certyfikaty dostępne są na stronie TUTAJ. Fajnie, że dajecie mi takie sugestie w komentarzach, bo sama bym nie wpadła na to, żeby zapytać i może bym szczęśliwie pochłaniała sobie metale ciężkie :D


Wracając do tematu - jakie są efekty?
Na pewno już po około miesiącu zauważyłam, że skóra jest bardziej nawilżona i tak jakby grubsza, czułam jakby zmieniła się jej konsystencja. Teraz ten efekt jest jeszcze bardziej pogłębiony, mogę sobie pozwolić na nienakładanie kremu na twarz, bo już nie zdarzają mi się mega przesuszenia. Skóra ciała też jest dobrze nawilżona.
Bardzo ważny dla mnie efekt - nie uświadczyłam jesiennego wypadania włosów! O tej porze roku włosy zazwyczaj leciały mi jak szalone,a teraz wydaje mi się, że ogólne wypadanie zmniejszyło się, na pewno więc kuracja miała pozytywny wpływ na włosy.


Jak wiecie miałam spore zmarszczki mimiczne na czole, wykonałam więc zdjęcie przed kuracją (na górze)  jak i po (zdjęcie na dole), no i jak widać pomógł :) chociaż sama w to nie za bardzo wierzyłam, ale po około miesiącu zaczęłam zauważać zmianę w obrębie czoła, a zdjęcia i słowa mojego faceta utwierdziły mnie w przekonaniu, że Pure Collagen zadziałał :) Drugie zdjęcie jest ze sporym zoomem, ale i tak zmarszczka jest mniej widoczna niż na zdjęciu z oddalenia. Wiadomo, że cudów nie ma, ale kolagen na pewno sporo pomógł :)




Jak dla mnie Noble Medica stworzyła produkt, który nie ma wad, a naprawdę dobrze działa, poza rybim zapachem, który nie każdemu może pasować nie zauważyłam minusów. I co najważniejsze - widzę realne zmiany, a nie tylko puste obietnice. Kuracja może nie należy do najtańszych, ponieważ wynosi 59 zł za 25 dni (do kupienia TUTAJ), ale warto dodać, że po pierwszym miesiącu - dwóch można przestać przyjmować suplement tak często i używać tylko dawkę podtrzymującą efekty. Często też trafiają się promocję na które warto polować. Moim zdaniem warto, zwłaszcza jeżeli ktoś ma problemy ze stawami, albo powyżej 25 lat, ponieważ wtedy efekty są szybciej i lepiej widoczne.

Znacie ten kolagen? Stosowałyście może jakiś inny?

Buziaki, Mila :)



8 komentarzy:

  1. Pierwszy raz słyszę o kolagenie w tabletkach, coraz bardziej mnie kusi aby go wypróbować :). Również mam takie dwie zmarchy na czole, których chciałabym się pozbyć ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego konkretnego produktu nie znałam, ale już nie raz zastanawiałam się nad kuracją kolagenem w tabletkach, głównie ze względu na włosy, ale i takimi efektami na skórze twarzy czy ciele bym nie pogardziła! Cena faktycznie mała nie jest, ale i tak zapisuję sobie jego nazwę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten kolagen chyba rzeczywiście przyniósł jakiś efekt, mam nadzieję, że po zakończonej kuracji nadal będzie się utrzymywał. tabletki bardzo wielkie, nie wiem czy umiałabym być tak systematyczna aby pamiętać aż o 4 dziennie

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachęcamy zapisać się do naszego newslettera - w celu uzyskania rabatów na zakupy Pure Collagenu.
    www.noblemedica.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. O jak pomaga na zmarszczki to muszę się jemu bliżej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie największy wpływ miał na paznokcie. Wreszcie przestały się tak łamać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam i faktycznie potwierdzam, w przeciwieństwie do wielu innych suplementów -działa. Mi zapach nie przeszkadzał, ale faktycznie tabletki pachną rybą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmmm, może faktycznie coś w tym jest :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...