sobota, 15 listopada 2014

Czat z makijażystą Danielem Sobieśniewskim

W ten leniwy sobotni poranek mam dla Was ciekawą propozycję na spędzenie wtorku :) 18 listopada (wtorek) na FB marki KOBO Professional odbędzie się czat z oficjalnym makijażystą KOBO - Danielem Sobieśniewskim. Czat odbędzie się w godzinach 10.00 - 13.00, wiem, że pewnie spora część z Was w tych godzinach pracuje, ale ja pracując w domu mam możliwość uczestnictwa i na pewno to zrobię (o ile coś mi nie stanie na drodze) i napiszę dla Was jakieś małe podsumowanie.

fot. FB KOBO Professional

Obecnie, na FB marki KOBO Professional trwa wybór trzech, głównych tematów czatu spośród dziesięciu propozycji, głosowanie trwa do dzisiaj do 16, więc macie jeszcze czas, a proponowane tematy to:

1. Makijaż opadającej powieki. 
2. Makijaż kobiety dojrzałej.
3. Makijaż odmładzający.
4. Makijaż w 15 min.
5. Makijaż dopasowany do typu urody. 
6. Technika konturowania twarzy. 
7. Jak ukryć swoje „niedoskonałości”?
8. Makijaż codzienny – jak powinien wyglądać? 
9. Jak wybrać odpowiednie pędzle do makijażu?
10. Kolor szminki. Czym się sugerować przy jej doborze? 


Mnie najbardziej zainteresowały 2,6 i 10, a Was?
Co mnie zaskoczyło to fakt, że Daniel jest z wykształcenia... nauczycielem plastyki ;) No i patrząc na jego makijaże nie można odmówić mu fantazji, kreatywności i talentu. Jego prace można podziwiać TUTAJ.

Zapraszam, więc serdecznie do udziału w czasie, a wszystkim zapominalskim polecam śledzenie mojego FB, ponieważ będę przypominać we wtorek o czacie :) 

Napiszcie też jakie propozycje tematów Was najbardziej zainteresowały!
Buziaki, Mila :)

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...