poniedziałek, 10 listopada 2014

-40% w Rossmannie - wielkie oszustwo!

Dzisiaj mała przestroga, chociaż mam nadzieję, że moi czytelnicy są na tyle inteligentnymi stworzonkami, że nie dali się nabrać na tak ewidentne oszustwo. Na rzekomym profilu FB Rossmanna (rzekomym, bo Rossmann nie ma polskiego fanpage'a na FB!), który tak naprawdę jest fermą lajków (czyli taki profil może być potem sprzedany, nazwa zmieniona, albo Wasze 'lubię to' zostanie sprzedane dalej na allegro), która podszywa się pod Rossmanna. Chodzi o ten profil: Rossmann Polska - czyli oszuści ;) Przy okazji prośba - zgłaszajcie tą stronę jako spam albo oszustwo :)

O co chodzi? Na tym profilu pojawił się kupon do Rossmanna -40% na cały asortyment... i tutaj zaczyna się ludzka głupota, bo ludzie się na to nabierają a potem płacą za usługę sms premium 18 zł tygodniowo! Bowiem, żeby dostać kupować trzeba podać swój numer telefonu, a przecież regulaminy mało kto czyta, prawda? Ludzie w to wierzą, bo pod postem pytają co wchodzi w promocję i cieszą się z zakupów... Ręce, maci i cycki opadają, bo jak tylko widzi się grafikę to wiadomo, że to nie Rossmann... No przecież to widać z daleko, chyba, że ktoś założył, że grafik zapił i przygotowała ją przypadkowa osoba w biurze korzystając przy tym z Painta... Ale w takim wypadku wypada przeczytać regulamin.



Beznadziejna grafika, profil który tak naprawdę nie ma nic wspólnego z Rossmannem (nie ma o nim żadnych info na stronie www Rossmanna), brak info o tej zniżce na rossnecie, brak innych wpisów, -40% na wszystko, kiedy właśnie trwa promocja 1+1 i konieczność podawania swojego numeru telefonu = OSZUSTWO! 

Tak, więc ostrzegam - zachowujcie czujność. A jak ktoś się nabrał to pozostaje mu teraz poszukać sposobu na wyłączenie tego ustrojstwa najszybciej jak może. I jeszcze raz - zgłaszajcie stronę na FB!

Buziaki, Mila

16 komentarzy:

  1. Nie wiem jak można być tak naiwnym,ale dobrze,że o tym piszesz,może dzięki temu uchronisz choć jedną osobę przed taką głupotą.
    http://smallredcherry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie rozumiem jak można tak wykorzystywać ludzką naiwność :(

    OdpowiedzUsuń
  3. W internecie pelno jest teraz tego, "chcesz obejrzec super film przed premierą? Zweryfikuj swoj numer telefonu i ogladaj!" ... a pozniej płać po kilkadziesiąt złotych miesięcznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. MNie właśne mąż ostrzegał przez tą "promocją", żebym nie klikała

    OdpowiedzUsuń
  5. Już mi się dzisiaj przewinął przed oczyma ten kupon... Dobrze, że nie klikałam, zresztą nie miałam takiego zamiaru...

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdy tylko to zobaczyłam wiedziałam, że coś tutaj śmierdzi, ale nie spodziewałam się, że aż tak :O
    Biedne, naiwne dziewczyny...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałam o tym oszustwie O.o. Dzięki za info :). http://glamlipstick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze wiedzieć. Na szczęście FB już dawno ukrócil proceder sprzedaży profili. Jak masz powyżej jakiejś tam liczby lajków to już nie można zmieniać nazwy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale nadal można to zrobić. Przez ustawienia do 200 lajków, ale potem też to jest do zrobienia, wystarczy ogarnięty w temacie informatyk.

      Usuń
    2. No chyba, ze tak.
      Ja należę do tych nieogarniętych w temacie nieinformatyków:)

      Usuń
  9. Dobrze, że są osoby, które wyłapią takie oszustwa i ostrzegają innych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co za oszuści! Chętnie zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio jest wysyp takich stron. Niestety mało kto czyta regulaminy, gorzej,że takie strony znikają równie szybko jak się pojawiają i nawet potem nie wiadomo jak zrezygnować z takich sms-ów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja na szczeście nie biorę udziału w takich akcjach. Z rabatów korzytsam i owszem ale tylko tych generownych pzrez stronę Rossmana po zalogowaniu ale dobrze , że o tym napisałaś takie coś trzeba tępić!

    OdpowiedzUsuń
  13. Na wszystkim chcieliby oszukiwać !
    Dobrze, że Rossmann ma od wczoraj swoją promocje ;-)
    Zapraszam do siebie, aby dowiedzieć się jak działa ;-)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...