piątek, 31 października 2014

Wielka obniżka w Rossmannie już w listopadzie?

To jeszcze nic potwierdzonego, a raczej wiadomość na zasadzie "pewna dziewczyna ma znajomą, ktćra pracuje w Rossmannie i powiedziała, że prawdopodobnie....". Ale ostatnim razem przy takich wiadomościach nie wierzyłam, a źródła były takie same a... koniec końców dziewczyny miały rację i wiadomości potwierdziły się w realu ;) Więc nawet jeżeli to nie byłaby prawda to i tak można zacząć się rozglądać za tym co nam potrzebne :D

W każdym bądź razie, jak wiadomo Rossmann dotychczas dwa razy w roku organizował wielkie akcje obniżkowe albo -40% albo -49%, przyzwyczajone do takiego systemu dziewczyny zaczeły się zastanawiać czy w listopadzie też coś się pojawi i znalazły sie głosy osób, które znają inne osoby ;) które potwierdziły, że w okolicach 10 listopada jakaś promocja się wydarzy. Istnieje jednak spore prawdopodobieństwo, że promocja nie będzie -40% ale będzie to promocja typu 1+1, czyli kup jeden kosmetyk a drugi taki sam lub w niższej cenie otrzymasz za jeden grosz. Ponoć to ma być OSTATNIA WIELKA OBNIŻKA W ROSSMANNIE ale w to ciężko mi uwierzyć.

Plakat z wcześniejszej promocji

Czy to prawda? Przekonamy się niedługo, ciekawi mnie naprawdę czy zrobią promocję 1+1, która co prawda też jest kusząca ale bądźmy szczere - nie pobudza do zakupów tak bardzo jak 40% na minusie!

Co o tym myślicie? Gdyby to była promocja 1+1 to też skorzystacie?
Buziaki, Mila :)

15 komentarzy:

  1. Jestem zawiedziona i mam nadzieję że plotki o 1+1 okażą się być niepotwierdzone i będzie taka jak zawsze promocja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie 1+1 nie bawi... Już nawet natura robi -40% a oni chcą się wycofać? Dla mnie to średnio korzystna polityka z ich strony.

    OdpowiedzUsuń
  3. 1+1 mnie nie zachęca..ale jak będzie -% to na coś się pewnie skuszę :) zakupiłabym jakiś tusz na zapas, tylko szkoda, że w Rossmannie nie można dostać zafoliowanego egzemplarza - pytałam ostatnio przy zakupie MF Clump Defy, Co mi po tuszu, który po pół roku od otwarcia zasycha, a cholera wie, kiedy i ile razy był wcześniej odkręcony przez klientki...

    OdpowiedzUsuń
  4. -% mnie zachęcają tylko i wyłącznie ;) Postanowiłabym w listopadzie poszaleć i kupić coś czego jeszcze nie miałam, więc promocja że dostanę drugi gratis to trochę lipa bo nie wiem czy dany kosmetyk by się sprawdził.... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś czuję, że wtedy zbankrutuję! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba nie skorzystam, bo mam jeszcze zapas z poprzedniej promocji

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja czekam na obniżkę lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z % z pewnością skorzystam :) ale 1+1 jakoś mnie nie kusi :))

    OdpowiedzUsuń
  9. nie potrzebuję dwóch identcznch produktów, jak bedzie 1+1 to nawet nie spojrze

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja raczej nie mam po drodze do Rossmanna, więc nie skorzystam :)
    Kochana, ten etap trwa do piątku, czyli tydzień, tak jak każdy następny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na poprzednich promocjach tyle kasy straciłam, że kolejną, jaka by ona nie była omijam szerokim łukiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli będzie obniżka to pewnie się na coś skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo tak ciekawe czy to ostatnia obniżka jednak można z niej skorzystać:) obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...