czwartek, 23 października 2014

Nowa gazetka kosmetyczna Biedronki - Purederm, Lirene, Under 20, Fa i inne :)

Biedronka znowu kusi kosmetycznie, a jej gazetka Pielęgnacja 360 stopni to dopiero pierwsza część, ciekawa jestem co będzie w drugiej ;) W ten gazetce jest wiele ciekawych rzeczy, ale chyba nic co by mnie powaliło na kolana chociaż... coś i tak na pewno przygarnę ;)

Najbardziej zainteresowały mnie plasterki na nos Purederm, ponoć są bardzo dobre:


Kuszą też żele pod prysznic i balsamy:



I to chyba na tyle, chociaż w gazetce nie brakuje innych ciekawych propozycji, ale akurat niczego z nich nie potrzebuję :) Całą gazetkę zobaczycie TUTAJ, albo klikając na zdjęcie :)


A Was coś zainteresowało? A może już poczyniłyście zakupy? ;) Dajcie znać!
Buziaki, Mila :)







6 komentarzy:

  1. O nawet nie wiedziałam, że kolejna urodowa gazetka jest w Biedronce :) Kupię kilka rzeczy Lirene :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nic mi nie wpadło w oko :) i dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie robią takich gazetek książkowych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś podobne plasterki, tyle że z innej firmy i w sumie.. szału nie ma, efekt "oczyszczenia" jest złudny i chwilowy, ale czasem można w coś takiego zainwestować. ;) Lekka różnica będzie zauważalna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...