poniedziałek, 27 października 2014

Mydło? A może żel? Figowe myjadło do rąk

Na Wakacyjnym Spotkaniu Blogerek Urodowych jako jeden z prezentów od sponsorów otrzymałyśmy zestawy mydło do rąk plus płyn do kąpieli/żel pod prysznic. Mogę powiedzieć głośni - cieszę się z tych produktów, bo gdybym ich nie dostała to pewnie w życiu bym po nie nigdy nie sięgnęła ;) Dlaczego? Bo nazwa On Line gdzieś mi się przewinęła i nie zachęciła mnie głównie szatą graficzną i żyłam w przekonaniu, że to tanie, bazarowe mydełko, które w sumie to tylko myje. A okazało się, że ich mydło w płynie jest... fajne, bardzo fajne :)



W udziale przypadła mi figowa wersja mydła w płynie z serii Harmony, która zapakowana jest w proste opakowanie o pojemności 500 ml. Na szczęście brak tutaj białej szaty graficznej, która moim zdaniem wygląda po prostu źle, za to różowy kolor to fajny akcent i od razu opakowanie zyskuje u mnie punkty. Pompka działa sprawnie, chociaż jest dosyć hm... powolna? I kilka razy miałam wrażenie, że nie wróci na swoje miejsce, na szczęście wszystko było ok.



Samo mydełko jest bardziej żelem do rąk niż mydłem, ponieważ jest bardzo gęste. Posiada ciekawy zapach, bardzo bogaty, świeży a do tego bardzo ostry, tak jakby z nutą papryczki. Zapach jest mocny, lecz nie duszący i długo trzyma się na skórze. Na pewno spełnia swoje podstawowe zadanie czyli myje ręce ;) a do tego nie wysusza, nie podrażnia, sprawdza się także do mycia całego ciała, zostawia ręce przyjemne nawilżone. Nie pieni się bardzo mocno, ale wystarczająco żeby zadowolić osoby, które bez piany nie wyobrażają sobie mycia czegokolwiek.

Jak dla mnie to w kategorii mydła do rąk zdobywa 9,5/10, pół punktu odejmuję za pompkę, która nie wiadomo czy chce przestać działać czy nie :P

Znacie to mydło i produkty On Line?

Buziaki, Mila :)

10 komentarzy:

  1. Mam żel pod prysznic w tej wersji zapachowej ale póki co czeka w zapasach :<

    OdpowiedzUsuń
  2. obiła mi się firma o uszy, ale chyba nic nie używałam od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy raz spotykam się z tą marką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie myjadła do rąk, nir lubi tych w kostce ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. dobre mydło do rąk pomaga w codziennej pielęgnacji jak mało co.

    OdpowiedzUsuń
  6. też miałam chyba właśnie to mydełko i było całkiem ok

    OdpowiedzUsuń
  7. ja znam i też byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja muszę w końcu zabrać się za moje. Ciekawa jestem jaki ma zapach, na razie mam taką stertę mydełek, że muszę je zużyć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...