czwartek, 30 października 2014

Kosmetyczny atak na Biedronki po raz drugi ;)

Dzisiaj byłam w Biedronce, nawet nie świadoma tego, że weszła nowa gazetka promocyjna... a co ważniejsze KOSMETYCZNA gazetka promocyjna :D
Z bardziej interesujących rzeczy dostępnych w Biedronce teraz - suchy szampon nieznanej mi firmy i żele pod prysznic Original Source w dwupakach.
Poza tym całkiem ciekawa oferta do włosów.
W mojej Biedronce cały czas dostępne są rzeczy z poprzedniej gazetki, więc w sumie nic straconego ;) Ale jak na razie plasterki oczyszczające na nos z Purederm zakończyły moje kosmetyczne podboje :D

A dla wszystkich zainteresowanych szczegółami gazetka:



Coś Was zainteresowała? A może już coś kupiłyście? :)
Buziaki, Mila :)

6 komentarzy:

  1. mnie jakoś już nie ciągnie oferta biedronki, dwa, tzry lata temu owszem, a teraz... wszystko takie oklepane i wiecznie eveline, którego nie trawię:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też niestety nie przepadam za Eveline, nic niestety mi w oko w tej gazetce nie wpadło ;)

      Usuń
  2. Nie widziałam jeszcze tej gazetki,zaraz nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień po pensji, a człowiek przez takie akcje już spłukany...;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to strasznie mało zarabiasz, skoro po zakupach w bidronce już na nic cię więcej nie stać

      Usuń
  4. Zapraszam na konkurs !

    http://kosmomodowo.blogspot.com/2014/10/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...