czwartek, 4 września 2014

Relacja z Wakacyjnego Spotkania Blogerek Urodowych we Wrocławiu

30 sierpnia odbyło się spotkanie, które na pewno na długo zapadnie w mojej pamięci. Było to bowiem pierwsze spotkanie jakie współorganizowałam (razem z Enką!), a także pierwsze spotkanie w którym brałam udział ;)




Z Marzeną już na kilka miesięcy przed wybrałyśmy miejsce - herbaciarnię K2 we Wrocławiu. W dniu spotkania dzielnie wstałam wcześnie, a potem autobusem dotarłam do Wrocławia. Warto tutaj napomnieć, że ani ja, ani Marzena z Wrocławia nie jesteśmy :) Zresztą tylko chyba 3 dziewczyny z naszej 12 były z Wrocławia, część dojechała z daleka.


Dominika, Agnieszka, Joanna i Dorota :)

Po naprawdę ciężkiej przeprawie z trzeba ogromnymi walizkami (przy pomocy chłopaka Marzeny;)) udało nam się dotrzeć na miejsce i wdrapać nie strasznie wysokie schody! A potem zaczęły się gorączkowe przygotowania i rozpakowywanie upominków dla dziewczyn - niektórzy goście herbaciarni myśleli, że jesteśmy przedstawicielkami jakiejś firmy ;)
Spotkanie planowane było na godzinę 13.15, część dziewczyn dotarła później,a w międzyczasie reszta zdążyła się zapoznać. Chciałyśmy z Marzeną, że nasze spotkanie nie opierało się na oklepanych schematach dlatego przygotowałyśmy dwie atrakcje dla każdej z blogerki - pierwszą było napisane na specjalnie przygotowanej kartce czegoś o swoim blogu, a potem karta poszła w ruch i każda dziewczyna mogła się wpisać, myślę, że to dla każdego będzie miła pamiątka :) A potem było... rysowanie! :D Przygotowałam puste face charty i każda z dziewczyn losowała imię innej uczestniczki, a potem miała namalować jej podobiznę. Zorganizowałyśmy też małą wymianę kosmetyczną, w moje ręce wpadły trzy cuda, które tutaj niedługo zaprezentuję  :) Potem ruszyłyśmy z prezentami od naszych sponsorów, a "atrakcją wieczoru" była możliwość wygrania 5 kg wiaderka soli do kąpieli ;) żeby nie było łatwo dziewczyny musiały stworzyć w niecałe 5 minut wierszyk o blogowaniu - najzdolniejszymi poetkami okazały się Joanna oraz Marzena, chociaż wybór nie był łatwy :D


Dziewczyny w skupieniu tworzą :)

Patrycja, Pata i Patii :D a potem Maria, Marzena i gdzieś w tle jej chłopak i ja


Rysowanie :)

Maria wykonana przeze mnie... nie podobna do siebie, ale myślałam, że jestem trochę zdolniejsza :D


Ja narysowana przez Dorotę :)

W międzyczasie raczyłyśmy się przepysznymi napojami i plotkami. Jak zawsze - takie spotkania trwają zdecydowanie za krótko! Zwłaszcza, że część dziewczyn musiała wyjść trochę wcześniej, ponieważ jak już wspomniałam, większość dojechała z daleka. Spotkanie było naprawdę świetne! Cieszę się bardzo, że brałam w nim udział od strony organizatorki i strasznie się cieszę, że miałam możliwość poznać wszystkie te wspaniałe dziewczyny :) Dziękuję jeszcze raz za wszystko! Naprawdę miło było Was poznać :)

Wymianka




Karolina zgarnia wszystko :D






Sól :D

Czytanie poezji


Wszystkie razem - od prawej ja, Maria, Patii, Pata i Patrycja, Kinga, Dorota, Joanna, Agnieszka, Dominika, Karolina i Marzena :)

Zdjęcie grupowe w pomniejszonym składzie + chłopak Agnieszki jako nowy bloger w naszym gronie? :D


Patrycja clumsywords.pl
Patrycja patii.pl

Zdjęcia na spotkaniu wykonał bardzo uzdolniony Adrian Norejko KLIK, który o dziwo dał radę wytrzymać tyle godzin z babami (na dodatek blogującymi!) :) 

Za jakiś czas pokażę Wam także prezenty od sponsorów.

Buziaki, Mila

17 komentarzy:

  1. zazdroszczę, marzy mi sie takie spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę, marzy mi sie takie spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O widzę, że zorganizowałyście spotkanie w tym samym miejscu, w którym w kwietniu byłam na spotkaniu blogerskim :) nawet w tym samym miejscu siedziałyście :) bardzo klimatyczne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja się czułam po spotkaniu jak PP - pomocna Patrycja, poratowałam Cię fonem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawa dla Ciebie i Marzeny za niestandardowy plan na to spotkanie :) Nie wiem czy nie najfajniejsze na jakim byłam. Szkoda tylko, że czas tak szybko nam minął. No i fajnie było Cię zobaczyć na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też bardzo się cieszę, że Cię mogłam poznać w realu :)

      Usuń
  6. Widzę, że atmosfera dopisała :) Bardzo fajne są takie spotkania, zwłaszcza jak są same sympatyczne dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne doświadczenie :) Ja jeszcze nigdy nie byłam na takim spotkaniu, ale może kiedyś... ;)
    www.beyourclown.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne doświadczenie :) Ja jeszcze nigdy nie byłam na takim spotkaniu, ale może kiedyś... ;)
    www.beyourclown.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. To było naprawdę wspaniałe spotkanie! Jeszcze raz dziękuję za zaproszenie. Mam nadzieję, że niebawem spotkamy sie ponownie. Zainspirowałaś mnie i mi samej marzy się zorganizowanie takiego spotkania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to na co czekasz? :) Organizuj :)

      Usuń
  10. Mila, kiedyś pisałaś, że masz " niesympatyczny wyraz ywarzy", tzn. ludzie tak cię odbierają, no to chyba zmienili by zdanie po takim spotkaniu i ... takich uśmiechach na fotach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ale pisałam, że jak się uśmiechnę to mam hollywoodzki uśmiech :D

      Usuń
    2. hehe, no widzisz, czyli nie jesteś taka zołza:) uśmiech rewelacja:)

      Usuń
  11. Cieszę się że miałam okazję być na tak fajnym i pomysłowym spotkaniu, że poznałam Cię osobiście i inne blogerki. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...