poniedziałek, 8 września 2014

Kosmetyczne Skarby - zapachy

Dziś kilka słów o moich zapach - krótko i na temat, bo nie ma o czym się rozpisywać :) Do perfum mi bardzo nie po drodze, rzadko ich używam i mam ich tylko jedno opakowanie :D Reszta to mgiełki albo dezodoranty ;) Wiem, mocno nie zapachowa jestem, ale jakoś nie odczuwam potrzeby powiększania mojej kolekcji w tym zakresie (na razie!) :)


Adidas, Pure Lightness, woda perfumowana/dezodorant? (nie jestem pewna, że to woda perfumowana, na opakowaniu pisze deodorant body fragrance/parfum corps, ktoś coś wie?)
Zapach, który chętnie przygarnę jako perfumy ;) Naprawdę świeże chociaż słodkie, doskonałe na lato, niezwykle lekkie. Niestety, kiedy kupowałam to perfum nie było na stanie i musiałam się zadowolić dezodorantem. Uwielbiam!

Avon Senses, Citrus Burst, mgiełka do ciała
Mgiełka, która zaskoczyła mnie konsystencja... wodnistego kremu ;) Mimo to bardzo lubię, jest niesamowicie cytrusowa, uwielbiam taki zapach. Trzyma się na skórze długo, idealna na gorące, letnie dni :)

Naomi Campbell, At Night
Wszystkie zapachy Naomi lubię, ale ten szczególnie. Te perfumy są idealnie słodkie, ale nie przesłodzone. Długo utrzymują się na skórze, a kiedy już wywietrzeją to skóra ma przyjemny pudrowy zapach. Używam głównie wieczorami i zimą, ale latem nie są za ciężkie. Ten zapach jest po prostu seksowny!

Beyonce, Pulse, mgiełka do ciała z drobinkami
Drobinki są bardzo drobne i mimo pierwszego wrażenia nie jest ich tak dużo, więc można stosować nawet codziennie, bez efektu disco girl ;) Zapach słodki i przez pierwsze minuty wydaje się być bardzo ciężki, ale ma w sobie dużą dawkę świeżości, którą stopniowo uwalnia. Mimo to sięgam po niego głównie zimą , bo lubię jak otacza mnie jego ciepła woń.

A jak prezentuje się Wasza kolekcja zapachów? :)
Buziaki, Mila

12 komentarzy:

  1. Używałam tego sprayu z Avonu, ale nie przypadł mi do gustu. Używałam byle zużyć i udało mi sie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się podoba, bo lubię cytrusy :D

      Usuń
  2. nienawidzę smrodów Bey, Adidasa też nie znoszę, a co do Naomi, znam i kupię ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adidas ma dwa zapachy, które mi się podobają - ten który mam i jeszcze Floral Dream, reszta jest okropna :P

      Usuń
  3. moja kolekcja zapachów-pisałam od niej parę dni temu na swoim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam tylko jedne perfumy ;) I w dodatku oszczędzam je jak tylko mogę :D Chętnie poznam zapach niebieskiego Adidasa, do tej pory miałam fioletowy i byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam próbkę perfum Beyonce , bez drobin i chyba był to Pulse. zdecydowanie zbyt słodki jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię zapachy z adidas, mam zielony zakupiony w Pl, bo u mnie niedostępne..

    pozdrawiam serdecznie
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hey! Z tych wszystkich najlepszy jak dla mnie jest Beyonce Pulse, całkiem długo utrzymuje się na skórze, a do tego ma inny specyficzny zapach. Słuchajcie chciałabym podzielić się z wami moim nowym odkryciem, mianowicie Klinika HairMedica. Moim utrapieniem jak i horrorem jest wypadnie włosów, z którymi walczyłam przez ponad rok. Wszystko na szczęście się zmieniło po wizycie w Klinice, za którą zapłaciłam 30 zł, a moje włosy nie dość, że zyskały na objętości to przestały nadmiernie wypadać ! POLECAM !

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tego Adidasa i N.C :)
    Mój zbiór jest większy :p Pokazywałam w kwietniu (lakierowo.blogspot.com/2014/04/moje-perfumy-i-inne-zapachowe-psikada.html) ale już jest nieaktualny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja bardzo lubię j'adore Diora a moja ostatnia miłość - Eternity Summer :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...