piątek, 26 września 2014

Jak lakier termiczny zmienia kolor - filmik

Z lakierami termicznymi nigdy nie miałam do czynienia, aż do dnia kiedy trafił do mnie lakier termiczny z Allepaznokcie. Chętnie bym Wam powiedziała co to za lakier, ale gdzieś go zgubiłam w chaosie dnia powszedniego :P Ale na pewno pojawi się też jego recenzja, tylko muszę go znaleźć i obfocić (co będzie trudne, bo chaos u mnie na biurku sięga zenitu!)
Nakręciłam aparatem krótki filmik, który pokazuję tą magię zmiany koloru z ciemnego na jasny :) Pierwsze ciepła woda, potem zimna, co zresztą chyba słychać ;D Przepraszam za mój głos, jest jakiś taki dziwny kiedy go się nagrywa, jakbym miała ziemniaka w gębie ;D Na cele eksperymentu swoich rąk użyczyła mi moja kuzynka Paula.
A jeżeli chcecie wiedzieć jakim cudem udało się stworzyć termiczny lakier to TUTAJ macie wszystko wyjaśnione :)
Jakość jest zła, bo blogger ją jeszcze dodatkowo popsuł ;)

video

Miałyście jakieś lakiery termiczne? :)  Jak wrażenia?
Buziaki, Mila :)









7 komentarzy:

  1. Ale śmieszna rzecz, i jak szybciutko zmienia kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałyśmy zabawę na kilkanaście minut :D

      Usuń
  2. Nie miałam nigdy ale fajne cacko :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam takiego lakieru, ale zawsze chciałam go mieć, bo mi się podoba, ale jakoś nie umiem go upolować. :)

    Zapraszam w wolnej chwili.
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurde wow, dzięki za link o tym jak lakier termiczny dziala!! :D super sprawa, uwielbiam takie lakiery, najbardziej mi sie podobaja te Eclair. Od allepaznokcie tez jeden mam, ale błyskawicznie mi odpryskuje ;(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...