czwartek, 11 września 2014

Dobre rzeczy w Rossmannie na promocji + gazetka promocyjna Rossmann od 10.09

Przeglądając nową gazetkę Rossmanna (obowiązuje od wczoraj, 10.09 do 18.09) natrafiłam na kilka interesujących rzeczy, które lubię i myślę, że także Was mogłyby zainteresować :) A, że ceny są dobre, to szkoda nie skorzystać ;)


 1. Alterra, odżywka granat i aloes, w cenie 5,99 (wcześniej 9,99) Jak dla mnie super odżywka, z super zapachem, no ale średnio wydajna i za taką cenę to średnio mi się widziało :D Ale prawie 5 zł brzmi lepiej niż prawie 10 zł ;) warto wypróbować!



2. Lirene, Dermoprogram, krem przeciwzmarszczkowy, 14,99 (wcześniej 18,99) Niekoniecznie to mój ulubiony kosmetyk ;) ale mojej teściowej, która za każdym razem, kiedy ktoś z rodziny nas odwiedza życzy sobie przesłanie do Włoch zapasów kremu :D A, że stosowała wszystko (włączając Olay, L'Oreal itp.) i nadal wraca do Lirene to chyba dosyć dobry krem. Zapamiętajcie sobie go na przyszłość, albo kupcie na prezent mamie :)



3. Tołpa, Dermo Face Sebio, mikrozłuszczający żel peelingujący do mycia twarzy za 19,99 (wcześniej 27,99) pisałam o nim więcej tutaj - PEŁNA RECENZJA



4. Isana Med, Urea Shampoo, 2,99 (wcześniej 4,99) W sumie to cena przed nie jest też taka zła, ale za 2 zł! (wiem, że to prawie 3 zł, ale zawsze odczuwam takie ceny jako "to tylko 2 zł!" nigdy jako "to prawie 3 zł!" ;)) żal nie spróbować, bo szampon jest naprawdę przyjemny. Żel pod prysznic z tej serii jest przyzwoity (choć nie idealny), pisałam o nim tutaj KLIK. A więcej o moczniku znajdziecie TUTAJ!



5. Ziaja Bloker za 5,49 (wcześniej 6,99) Czy trzeba komukolwiek przedstawiać? Używam od lat, kocham od lat, chociaż ostatnio ciężko mi go znaleźć, bo wszystko wykupują inni :P Promocja nie powala, ale zawsze 1,50 zł zostaje w kieszeni (chociaż w jego przypadku mogłabym dopłacić nawet 5 zł, bo jest super!)


6. Dove, różne żele pod prysznic za 7,99 (wcześniej 15,29) Polecam! Zwłaszcza wersję z mleczkiem migdałowym oraz tą z kokosem! Bardzo fajne żele, nie wysuszają skóry i mają śliczne zapachy, wydajne, ładnie się pienią - jak na razie moje ulubione żele, a za połowę ceny się po prostu aż chce kupować.



7. Ariel, kapsułki do prania, 32 sztuki za 29,99 (wcześniej 39,99) Zaraz, zaraz... co tutaj robią kapsułki do prania?! ;) Nie, nie będę na blogu testować kostek zapachowych do kibla ani statuetek z grawerem (czy czymś tam :P), ale jak tylko zobaczyłam te kapsułki w  promocji to mi się oczy zaświeciły ;) Co prawda mam jeszcze całe opakowanie w zapasie, też kupione na promocji, ale na pewno jeszcze dokupię! Są cudowne, doskonale dopierają, świetnie pachną (i zapach utrzymuje się bardzo długo na ubraniach), fajnie zmiękczają i eliminują mój odwieczny problem - czy nasypałam za mało czy za dużo proszku? Naprawdę polecam, chociaż cena regularna jest wysoka i ta w promocji też nie jest najniższa (mniej niż 1 zł za kapsułkę, czyli na pranie) to szczerze polecam :)



8. For Your Beauty, pęsetka skośna, 5,99 (wcześniej 7,49) Bardzo dobra pęsetka, pozwala na precyzyjne złapanie każdego włoska, o wiele lepsza niż pęsetka prosta. 


Do tego w promocji są też produkty z Aussie, płyn do higieny intymnej Facelle, farby L'Oreal i wiele innych dobrych rzeczy, więc jeżeli chcecie to:


Dajcie mi znać czy planujecie coś kupić, a może nic Was nie zainteresowało? 

Buziaki, Mila :)

Wszystkie zdjęcia pochodzą z rossnet.pl

5 komentarzy:

  1. Bardzo lubię to odżywkę Alterra z Rossmana, kupuję ją chyba po 2 € ale nie jestem pewna :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten szampon za Dwa (a nie trzy ;P) złote mnie kusi ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już mam szampon, kupiłam chociaż mam teraz pełno :P Poczeka i się doczeka użycia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię tą odżywkę;). Chyba skuszę się na te promocje;)
    alicjaokularnica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiam się nad tym blokerem. Bardzo mnie kusi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...