sobota, 6 września 2014

#darylosu z Wakacyjnego Spotkania Blogerek Urodowych we Wrocławiu

Relację ze spotkania mieliście już szansę przeczytać, dzisiaj napisze Wam jakie #darylosu do nas trafiły. Razem z Marzeną skontaktowałyśmy się z kilkoma firmami i chociaż nie zawsze wszystko poszło tak jak myślałyśmy (czytaj: firmy odpowiadające dwa dni przed, firmy olewające, firmy obiecujące i zapominajaće, firmy którym nagle coś wypada itp. itd.), ale jakieś prezenty od sponsorów się pojawiły i mam nadzieję, że przypadły do gustu wszystkim dziewczyną :)

Tak, więc oto #darylosu!

Absolutnie przecudowna torba od All Bag! 

 Nakładki wybielające do zębów - od Atos M.M.  
Puder matujący, lakier do paznokci i błyszczyk od Quiz.
Żel do mycia ciała, twarzy i włosów o Biały Jeleń oraz
ujędrniający krem do ciała od Love Me Green.

Suplementy od BS Farm.
Kremy do twarzy AA + płyn micelarny + balsam do ciała + krem do twarzy i krem pod oczy Oillan od Oceanic.  

Magiczna ściereczka do demakijażu GLOV.
Mydło do rąk oraz żel pod prysznic od Forte Sweden.
Soraya przesłała: krem do biustu + dwa podkłady (matujący i kryjący) + krem do twarzy.
Mały krem do rąk i krem do stóp od Clarena.
Mały lakier termiczny i pilniczek o Allepaznokcie.pl

Salco przesłało nam dwa pięcio kilogramowe wiaderka, a dla reszty po 1 kg :)

Testować będę także Pure Collagen od Noble Medica. 


Także Manufaktura Apteczna przesłała olejek do testów, więcej na jego temat możecie poczytać TUTAJ.

Upominki przesłali także Nikwax (impregnat do skóry), 
sklep Cosmetic Service (cudowne mydełko w kształcie babeczki oraz kupon), 
a także Coloris - niestety, ale zdjęcia się mi gdzieś zapodziały :(

Przy okazji dostałam także kartkę z Holandii od Królika :) 

Trafił do mnie także te rzeczy z wymianki: cudowny cień od YR, lakier z Eveline oraz Kajal, czyli moje w końcu spełnione marzenie :)



Miałyście coś z tych kosmetyków? Jakie są Wasze wrażenia?
Od siebie powiem, że będzie co testować przez najbliższy czas i jeszcze raz pragnę podziękować naszym sponsorom :)

Buziaki, Mila


8 komentarzy:

  1. Gratuluję udziału! Czekam na recenzje tych wszystkich kosmetyków:). Niestrudzenie Obserwuję;).

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne gifty, spotkanie na pewno też było miłe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Również miłego testowania życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne gifty :) Ja mam glov od ponad roku i nadal świetnie się spisuje :) I wcale nie trzeba je wymieniać co trzy miesiące :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ajj pozazdrościć :) ile to przyjemności jak się coś dostanie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę sporo nowości, ale najbardziej zauroczyła mnie torba :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...