czwartek, 10 lipca 2014

Tylko jedno słowo...

Czasami lubię dużo gadać, a czasami lubię mówić prosto. W oko wpadł mi ten TAG widziany na blogu Kosmetycznie Inaczej. Od razu wiedziałam, że go muszę ukraść ;) bo czasami lubię tak prostą i szybką formę przekazu - a Wam daje to możliwość poznania mnie z tej mniej gadatliwej strony :)

Bez przeciągania, zaczynamy...

1. Gdzie jest Twój telefon?
Biurko
2. Twój partner?
Rudy
3. Twoje włosy?
Dziwne
4. Twoja mama?
Krzykliwa ;)
5. Twój tato?
[*] Był...
6. Twój ulubiony przedmiot materialny?
Portfel
7. Twój sen z zeszłej nocy?
Zapomniany
8. Twój ulubiony napój?
Żurawinowy
9. Twój wymarzony samochód?
Brak
10. Pokój, w którym teraz jesteś?
Brzydki :/
11. Twój strach?
Śmierć
12. Kim chciałabyś być za 10 lat?
Mamą
13. Ostatnia rzecz, którą jadłaś?
Ziemniaki
14. Twój przyjaciel?
Jedyny
15. Co teraz robisz?
Siedzę
16. Kiedy ostatni raz się śmiałaś?
Dzisiaj
17. Czego teraz słuchasz?
Ciszy
18. Twój komputer?
Wooooolnnnyyyyy
19. Za oknem?
Noc
20. Zima? 
Urodziny!
21. Wakacje?
Pływanie
22. Twoje ulubione zajęcie weekendowe?
Pieczenie

Buziaki, Mila :)

5 komentarzy:

  1. to jeden z moich ulubionych tagów. też lubię pływać

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz chyba jest moda na takie posty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wooow odpowiedź na pyt 22. Chyba musisz do mnie przyjechać i mi jakieś ciasto upiec ;P Bo ja nawet biszkopta nie potrafię upiec :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...