środa, 2 lipca 2014

Suche Szampony Batiste i podróbka TT w Biedronce + cała gazetka

To oficjalnie, do 3 lipca nie wchodzę do Biedronki. Nie chcę zostać poturbowana przez żadną krwi Batiste dziewczyny! A wiecie co najsmutniejsze w tym wszystkim? Że osoby naprawdę zainteresowane być może obejdą się smakiem, bo "handlarze" rzucą się już po otwarciu Biedronki na suchy szampon... no cóż... :/
Ale, nie przedłużając, co mi najbardziej wpadło w oko?

Suche szampony Batiste za 11 zł, ja nie kupię, bo cóż.. mam jeden i szału nie ma, ale to fajna okazja na ich wypróbowanie :) Poza tym wiele dziewczyn z nich często korzysta, a cena jest bardzo dobra (no i stacjonarnie!)



Sławny micel z Biedronki, duża butelka za 8 zł? Biorę to! Trzy wersje do wyboru: łagodząca, nawilżająca i matująca.


Żele pod prysznic Fruit Kiss <3 kiedyś byłam w nich zakochana, pewnie bym się skusiła, ale popełniłam wielkie zapasy żelowe ;)


Podróbka TT za 15 zł + tabletki ze skrzypem, fajny deal ;) Może ta podróbka okaże się tak dobra jak oryginał? :) No i kosmetyczka, ta różowa za 20 zł wpadła mi w oko! Ciekawe jakie jeszcze wzory będą dostępne.


Lakieromaniak mode on! Nie znam, nie miałam... ale za 5 zł? Wypróbowałabym z jeden, może z dwa, ewentualnie 5... Tak chyba się zaczyna uzależnienie....


Cała gazetka poniżej (klikając na zdjęcie, powiększy się ono!)











A Wy co ciekawego wypatrzyłyście dla siebie w tej gazetce? :)
Buziaki, Mila :)



















12 komentarzy:

  1. Szczoteczki śliczne ale nie sądzę żeby były szczególnie bezpieczne dla dziąseł. Kilka fajnych rzeczy, ale raczej specjalnie po nic nie polecę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Planuje zrobić drugie podejście do suchych szamponów, może tym razem będzie lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ta oferta biedronki, jest rewelacyjna, wiele w niej kuszących produktów

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja (jeżeli mi się uda) kupię sobie szampon Batiste, bo jeszcze nigdy nie miałam okazji go wypróbować. Lakiery oczywiście wpadną w moje łapki, może jeszcze podróbka TT (jeśli nie będzie w wersji mini i nie będzie mega tandetna).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to mam nadzieję na Batiste, moja biedronka oblegana nie jest, powinno się udać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A te micele w duzych opakowaniach ciagle sa na sklepie ... nic nie widze dla siebie w tej gazetce, moze to i dobrze bo i portfel oszczedze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam jutro lecę po suchy szampon jak nic ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. na pewno pójdę na małe zakupy.. a co z tego wyjdzie to nie wiem, ale się domyślam.....duże zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeden, dwa, ewentualnie pięć... skąd ja to znam! Ale kolory lakierów rzeczywiście są cudne, zwłaszcza te błękity.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. NIby ciekawa gazetka, ale nic dla siebie nie widzę:
    - szampony Batiste mnie nie intereują
    podobnie jak szczotka typu TT,
    - micel z Biedronki jak dla mnie jest zupełnie zwyczajna, poza tym, mam zapas kosmetyów do demakijażu
    - żele Fruit Kiss kupiłam rok temu i ... dalej w zapasach, więc mówi to samo za siebie jak sprawa z żelami u mnie wygląda
    - lakiery - no ładne, ale kolory takie mam, nie są oryginalne czy odkrycze, do tego znowu dobijam powoli do setki lakierów
    - AA Sun - kupiłabym, ale mało się opalam, w zasadzie w ogóle a i w szafce mam już coś do i po opalaniu


    (w końcu zdrowy rozsądek przemówił)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kupię na pewno żele fruit kiss. Szkoda, że nie maja ich w stalej ofercie, bo tenm liliowy jest super. Genialnie nawilza skórę! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. A moim zdaniem ta promocja jest super.
    Ja upolowałam dla siebie odżywkę i szampon z serii Agran Professional ( wersję do włosów zniszczonych). Tyle się naczytałam o działaniu olejku arganowego ,że zakup taki od dawna chodził mi po głowie. W sumie nie byłam przekonana do olejku w naturalnej postaci tak więc to odkładałam a tutaj taka miła niespodzianka w biedronce. I to jeszcze w takiej cenie.
    No nic,jestem akurat w trakcie testowania. Po 3 użyciu mogę stwierdzić, że jak na razie kosmetyki mają bardzo dobry wpływ na moje włosy, moja siano na głowie,że tak to ujmę staje się bardziej ujarzmione, błyszczące i w lepszej kondycji.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...