czwartek, 17 lipca 2014

Ile wydajesz dziennie/miesięcznie/rocznie na kosmetyki? Szacunkowo

Zalegają w szafkach, walają się po kątach upychane po macoszemu w pudełka po butach. Kochamy je ale czasami nienawidzimy siebie z ich powodu - no bo jak można nie kochać tego nowego kremu w przesłodkim opakowaniu, nawet jeżeli teoretycznie nie powinien zostać kupiony? Kosmetyki bardziej, mniej lub wcale potrzebne. Ale jak bez nich żyć?


Niestety, o ile nie zostaniesz galerianką lub utrzymanką to musisz wyłożyć swoje ciężko zarobione pieniążki na kosmetyki. A ile dziennie/miesięcznie/rocznie na nie wydajesz? Strzelaj, szacuj, nie sprawdzaj rachunków... Ja szacuję, że na kosmetyki od lipca 2013 do lipca 2014 wydałam 1000 zł - po prostu strzeliłam, nie mam pojęcia czy jestem dużo niżej (mam nadzieję) czy dużo wyżej (mam nadzieję, że nie) tej kwoty. To była pierwsza liczba, która wpadła mi na myśl, może poprzez moje zamiłowanie do pełnych numerów?

Teraz szacuję, ale kiedy znajdę tylko chwilkę czasu to policzę - na pewno mi ułatwi to fakt, że od x lat zapisuję wszystkie moje wydatki, sama jestem ciekawa wyników.

A Wy ile myślicie, że wydajecie rocznie na kosmetyki? 

Buziaki, Mila :)

27 komentarzy:

  1. od pół roku ograniczam się z zakupami
    więc mam nadzieję, że suma niższa niż
    w roku poprzednim
    natomiast ile? nie wiem, trudno mi nawet strzelać
    ale zacznę liczyć z czystej ciekawości ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio nic nie kupuję. Od lutego kupiłam dosłownie kilka rzeczy, może z 7-8 kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulację ja dużo nie kupuję, ale na pewno kupiłam więcej :)

      Usuń
  3. Ja prowadzę w Exelu dokładne zestawienie moich kosmetyków + zapisuję wszytskie zakupy, żeby wiedzieć ile wydaję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wszystko zapisuję w zeszycie :)

      Usuń
  4. Chyba z milion :D przez rok to niestety napewno wiecej niż 1000:/ widzę to po samych kartach stałego klienta:/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja staram się się ograniczać nie potrzebne zakupy kosmetyczne i kupować na kupę kolejne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam pojęcia ile, ale ostatnio staram się kupować częściej ubrania niż kosmetyki, bo kiedyś było odwrotnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. o jeju wolę nie liczyć :)

    OdpowiedzUsuń

  8. Kiedyś robiłam mega zapasy, wydawałam masę kasy na kosmetyki, byłam bardziej podatna na reklamy i promocje. Teraz dzięki blogowaniu opamiętałam się i nie wydaje olbrzymich kwot w drogeriach. Wyjątkiem są perfumy ale rzadko je kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne bloggerki- galerianki, nie ma co, już wiadomo skąd macie na kosmetyki, heheh, gdzie się zabawiasz najcześciej w magnolii, dominikańskiej, czy grunwaldzkiej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najczęściej w Domie Handlowym "Odra" w Dzierżoniowie, ewentualnie w Galerii Bielawskiej w Bielawie. Jakie blogerki takie galerie

      Usuń
  10. Ja wydaję zdecydowanie za dużo... Ale nie jestem z tego faktu niezadowolona;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tak miesięcznie łącznie z żelami pod prysznic, pastami do zębów i takimi podstawami około 100 złotych.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupuje coś średnio co 2miesiace, niedługo wybije rok wlosomaniactwa, aż spróbuje policzyć z ciekawości!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja coraz mniej kupuje :)
    blond-pielegnacja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmm. Średnio raz w miesiącu odwiedzam drogerię, gdzie wydaję ok. 80 - 100 zł. Więc jakieś 1200 zł rocznie (ale wliczam w to szczoteczki do zębów i dezodorant). Plus perfumy za ok. 200-300 zł. dwa razy w roku :) Sama nie wiem czy to mało czy dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja to już nawet nie chcę liczyć, ile wydaję, wolę nie wiedzieć:) Ale póki się ogarniam ze zużywaniem, to nie jest źle:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze staram się kupować kosmetyki z głową. Najważniejsze dla mnie jest to, aby je wszystkie zużywać :).
    Pozdrawiam, Kasia. :)
    http://wearefashionkilla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Trudno mi to określić. I trudno byłoby mi to policzyć: zależy, co uznać za moje kosmetyki. Może tych do makijażu używam tylko ja, ale np. wszelkie środki myjące kupuję nie tylko dla siebie. Są w użyciu u mnie w domu po prostu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Trudno mi okreslić ile, ale baaaaardzo baaaardzo duuużo niestety....

    OdpowiedzUsuń
  19. trudno mi to powiedzieć.. zazwyczaj podkradam siostrze, może ona będzie wiedzieć xD

    wpadniesz? Zapraszam do komentowania :)
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. jeśli mówimy o kosmetykach tylko dla mnie to muszę liczyć 150-200zł miesięcznie... w skali roku sumka się zbiera...

    OdpowiedzUsuń
  21. oj nawet nie próbuje zliczyć, chociaż nie jestem bardzo rozrzutna.:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedyś liczylam ile wydaję. Przewaznie było to 200-400zł miesięcznie. teraz się ograniczam, bo mam za duzo kosmetyków

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...