piątek, 27 czerwca 2014

Mój pierwszy raz z BingoSpa

Pamiętacie jeszcze BingoSpa? Tych złych od seksizmu w reklamie KLIK, od których już ponoć nikt nie miał nigdy nic kupić a ich sklep miał umrzeć śmiercią tragiczną? Nie umarł. Wydaje mi się nawet, że ma się całkiem dobrze. Nigdy jakoś szczególnie nie interesowały mnie ich kosmetyki, nie widziałam u nich czegoś co by powodowało szybsze palpitacje serca, ale chociażby z ciekawości planowałam jakiś zakup. ShinyBox pomogło mi zrealizować ten plan - w rocznicowym pudełku (które zamówiłam z ciekawości) znalazłam bon na 50 zł do BingoSpa, ważny przy zakupach od 100 zł. Pierwsza myśl - Woooowwww! Wydam na same zachcianki. Druga myśl - Ale ja już nie mam zachcianek :( Smutne życie blogerki bez zachcianek, więc postawiłam na produkty, które na pewno prędzej czy później zużyję (no i pojawiła się jedna czy dwie zachcianki, ale tylko tak dla reguły ;))



Moje zakupy w Bingo Spa:

  • Maska błotna do twarzy - błoto z Morza Martwego -wzięta z wewnętrznej potrzeby, zawsze chciałam mieć maskę z błotem z Mora Martwego
  • Czekoladowy szampon z odżywką - bo lubię czekoladę
  • Maska do włosów z glinką Ghassoul  - akurat nie mam zapasów masek, a ta z glinką mnie zainteresowała
  • Maska do włosów z ekstraktem z drożdży piwnych - jak wyżej
  • Szampon minerały z Morza Martwego z odżywką keratyna i spirulina - litrowy szampon, pewnie starczy na wieki, wydał mi się bardzo ciekawy
  • Żel pod prysznic "Minerały z Morza Martwego, Pu-erh i Magnez" - dla męża (taka dobra ze mnie żona)
  • Żel pod prysznic "Biała Glinka i Migdały" - bo lubię migdały :D
  • Arganowy krem pod prysznic z brzoskwinią - nie miałam jeszcze nic z arganem (chyba)
  • Relaksujące algi pod prysznic - bo mnie zaintrygowały te algi... no jak? to algi się relaksuja pod prysznicem, ja czy ja z algami?
  • Czekoladowy krem pod prysznic - ponoć odchudzający huehuehue :P
  • Czekoladowo-brzoskwiniowe serum pod prysznic i do mycia włosów - dla męża, bo on nigdy nie wie co jest szamponem a co żelem, a tak będzie miał 2w1
  • Serum czekoladowo-limonkowe - zachcianka, zwykła zachcianka
  • Sól Grejprut i Olejek Lemongrasowy z mikroelementami - sól do kąpieli, ale ja nie mam wanny... ale nogi sobie będę w niej moczyła :D ewentualnie skulę się w brodziku i cała się będę moczyła ;)
A teraz to samo tylko, że z cenami (przekopiowane z e-maila z potrwierdzeniem):
Maska błotna do twarzy - błoto z Morza Martwego, kaolin, cynk BingoSpa 13,00 złx 1 szt. - 6,82 zł
Czekoladowy szampon z odżywką BingoSpa 14,00 złx 1 szt. - 7,35 zł
Maska do włosów z glinką Ghassoul BingoSpa 12,00 złx 1 szt. - 6,30 zł
Maska do włosów z ekstraktem z drożdży piwnych BingoSpa 12,50 złx 1 szt. - 6,56 zł
Szampon minerały z Morza Martwego z odżywką keratyna i spirulina BingoSpa 8,00 złx 1 szt. - 4,20 zł
NAJTANIEJ NA ŚWIECIE !!!!! tylko 2.55 zł Żel pod prysznic "Minerały z Morza Martwego, Pu-erh i Magnez" 2,55 złx 1 szt. - 1,34 zł
Żel pod prysznic "Biała Glinka i Migdały" BingoSpa 4,70 złx 1 szt. - 2,47 zł
Arganowy krem pod prysznic z brzoskwinią Bingospa 4,90 złx 1 szt. - 2,57 zł
Relaksujące algi pod prysznic BingoSpa 3,90 złx 1 szt. - 2,05 zł
Czekoladowy krem pod prysznic BingoSpa 8,80 złx 1 szt. - 4,62 zł
Czekoladowo-brzoskwiniowe serum pod prysznic i do mycia włosów BingoSpa 8,00 złx 1 szt. - 4,20 zł
Serum czekoladowo-limonkowe BingoSpa 9,90 złx 1 szt. - 5,20 zł
Sól Grejprut i Olejek Lemongrasowy z mikroelementami BingoSpa 2,99 złx 1 szt. - 1,57 zł

13 produktów + jedna próbka od BingoSpa coby zamówienie nie było pechowe, kosztowało 55 zł plus wysyłka do Paczkomatu (9zł), miałam więc przyjemność też skorzystać z Paczkomatu! Co za emocje, mówię Wam, ale już wiem jak działa i mogę się chwalić znajomym ;) Ale cóż... chyba wolę kuriera, który podjeżdża pod mój dom i sam mi przynosi paczki - ale gdybym mieszkała w mieście to bym na pewno namiętnie z Paczkomatów korzystała.
Końcowy bilans? Ja jestem bardzo zadowolona, narobiłam zapasów na długi czas :)

Macie coś od BingoSpa? Jaki jest Wasz ulubiony produkt?

Buziaki, Mila :)

13 komentarzy:

  1. nie mam nic od BingoSpa, zazwyczaj robie zakupy kosmetyków z katalogu Avon, który polecam :) A tak w ogóle czekoladowy szampon z odżywką? Jeszcze nie próbowałam.

    Wejdziesz i skomentujesz? Pozdrawiam xx
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa tych produktów, zapowiadają się ciekawie :)

    Pozdrawiam,
    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. łoo, ogromne te zakupy :) ja mam maseczkę z bingospa, ale nie odpowiada mi i nie używam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za taką cenę to są mega ogromne :D A maseczkę będę testować dzisiaj, zobaczymy jak wypadnie po pierwszym razie :)

      Usuń
  4. robiłam kilka podejść do kosmetyków tej firmy i jakoś nie współpracuje nam się za dobrze ;/ mam nadzieję, że dla Ciebie lepiej się będą sprawdzać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę tą reklame i oczywiście na upartego można się tam dopatrzeć zboczonych podtekstów ale bądźmy normalni;) Jeszcze nie miałam tych produktów ponieważ nie są one u mnie nigdzie dostępne;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo tego:D bedzie co testowac :D ja nie mialam okazji kupić nic z bingo spa, a widzialam maske w sklepie w swoim miescie, niestety... nie zdarzylam jej kupić, gdyz sie wyprowadzilam, ale w razie co przeciez jestINTERNET <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, internet znacznie ułatwia wydawanie pieniędzy :D

      Usuń
  7. Kocham Bingo miłością absolutną za Kurację do włosów z 40 aktywnych składników.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak skończę moje zapasy to obejrzę ją sobie bliżej :3

      Usuń
  8. Ja też wolę kuriera ;) Mam paczkomat niedaleko domu, ale jednak kurier to komfort. Leżysz sobie spokojnie w domu i czytasz książkę, jak przychodzi, to w dresie odbierasz paczkę i wracasz sobie do łóżka. A do paczkomatu to cała wyprawa :p
    Co do zakupów, to nieźle Ci wyszło. Sama bym chętnie skorzystała z takiego kuponu. Jak na razie mam tylko jedną maseczkę z bingo i wydaje się, że nieźle się sprawuje, ale muszę jej jeszcze poużywać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ulala , widzę poszalałaś z zamówieniem ;)) .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...