środa, 18 czerwca 2014

Lista uczestniczek spotkania blogerek we Wrocławiu!

Wybory bywają ciężkie, zwłaszcza jeżeli możesz wybrać tylko 10 osób spośród tylu wspaniałych i ciekawych blogerek, które się zgłosiły! Nawet jeżeli bardzo byśmy chciały to niestety, ale nie mogłyśmy wybrać Was wszystkich :( Ale… może następnym razem się uda? :)
W końcu po przeglądnięciu wszystkich blogów i wielu rozważaniach oto przed Wami nasz wybór!


Lista blogerek Wakacyjnego Spotkania Blogerek we Wrocławiu 30 sierpnia 2014:
http://agusiak747.blogspot.com Agnieszka (Agusiak747)
http://www.zycie.me  Karolina (Górska Kozica)
http://believe-in-charm.blogspot.com Dominika (Zielonooka Jędza)

No i oczywiście organizatorki:

Lista rezerwowych:
http://modaurodapiekno.blogspot.com/

Wybrane dziewczyny - sprawdźcie Wasze adresy e-mail :)

Zachęcam wszystkich do zapoznania się z tymi blogami, bo naprawdę warto! :) A wszystkim dziękuję serdecznie za zgłoszenia, na wielu blogach na pewno zostanę na dłużej :)
Buziaki, Mila :)

11 komentarzy:

  1. Jaaj! <3
    Już się nie mogę doczekać! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Wam zazdroszcze! Nie zglaszalam sie bo troche daleko ale marzy mi sie taki wypad ... udanej zabawy zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już tupię ze zniecierpliwienia kiedy to będzie. :D Bardzo się cieszę że mnie wybrałyście. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanego spotkania, szkoda że mam do Was tak daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale szkoda że wcześniej nie wiedziałam nic o spotkaniu :( No nic, może innym razem :)
    Bawcie się dobrze dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanego spotkania! :-)
    Bawcie się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mi smutno, że dopiero teraz trafiłam na Wasze blogi (organizatorek) i przegapiłam zgłoszenia na spotkanie. Właśnie przeprowadziłam się do Wrocławia i jeszcze tu nikogo nie znam :( A mega fajnie byłoby poznać osoby, które interesują się tym co ja...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...