piątek, 27 czerwca 2014

Kasza jaglana, szczotki z włosia i bycie fit

Czy ja jestem jakaś niemodna? To pytanie pojawia się w mojej głowie za każdym razem, kiedy widzę gdzieś napisane "hit blogosfery". Cholera. Nie wiedziałam. Znowu.

Micel z Biedronki wykupywany  w ilościach hurtowych, bo ponoć mieli wycofać (RECENZJA TUTAJ) - dowiedziałam się o tym jakoś w połowie całej akcji "wycofywania ze sprzedaży".
Tangle Teezer, który był hitem hitów, ale cholerka... szkoda mi było czterech dych na kawałek plastiku! (A w końcu w tym nieszczęściu trafił do mnie inną drogą)

Naturalne kosmetyki - same eko, bio, produkowane przy użyciu naturalnych metod z mleka kóz wypasanych na górskich pastwiskach i karmionych szczęściem, albo ewentualnie z  kwiatów zrywanych przez bosonogie dziewice.. No, bo wszędzie sama chemia, sama chemia...

A odżywki Garnier Ultra Doux? Kiedy zaczęły pojawiać się na rynku i były już hitem ja krążyłam gdzieś pomiędzy Polską a Włochami, gdzie zwane były Ultra Dolce i jakoś nie kusiły.

Babydream, Sylveco czy włosowe mikstury Babuszki Agafii i wiele innych? Albo wcale albo z ogromnym opóźnieniem. I chyba faktycznie jestem niemodna. Jakoś wszelka moda do mnie dociera, kiedy już nie jest modna.

A co teraz jest modne? 
Kasza jaglana - żeby nie pozostawać w tyle zakupiłam dwa opakowania i zjadłam na śniadanie. Nie powaliła mnie na kolana, budyń z kaszy smakował jak trawa. Ale hej! To moda, a blogerka je kaszę i się uśmiecha, bo przecież to taaakie dobre ( i zdrowe i na dodatek gluten free!) ;)

Tangle Teezer chyba odchodzi w kąt, przyszła era na naturę, teraz wszystko musi być naturalne, żadnych plastików i dlatego szczotki z włosami królują! Szczotki z włosia naturalnego oczywiście! Bycie wege też jest modne, ale czesanie się oskalpowanym dzikiem chyba tak bardzo nie razi jak niedzielny schabowy. Niedługo będzie trzeba się czesać jeżem.

Bycie fit - toż to też hit (nawet nie czuję, że rymuję!). Jeszcze niedawno była na topie Chodakowska, ale teraz już jej nie lubimy, bo cośtam, ale chudnąć trzeba i ćwiczyć codziennie na siłowni!

Co jeszcze jest modne? Przepraszam, ale nie wiem! Nie używam micela z Bourjois (burżua?), nie maluje paznokci lakierem Essie i nie farbuję włosów naturalną farbą. Chyba się nie znam na blogowaniu.

A Wy się znacie? Co jest w modzie w blogosferze? :)
Buziaki, Mila :)


14 komentarzy:

  1. Kasza jaglana dobrze przyrządzona (wcześniej opłukana i podprażona) jest naprawdę dobra i fajnie oczyszcza i odkwasza organizm :) Także ten hit blogosfery jest chyba najbardziej pozytywny z nich wszystkich.
    A czy jest szał na bycie wege? Nie zauważam, więcej osób chyba wcina krwiste stejki na diecie paleo ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też płukałam i prażyłam, miałam nawet z dwóch różnych firm :( i jakoś tak nie podeszła mi :(
      Dieta paleo była modna w zeszłym roku... chyba :D

      Usuń
  2. Oj Mila, jakbym czytała o sobie :D Zazwyczaj jak coś jest modne, to ja niekumacie o tym zapomnę/nie zwrócę uwagi. TT mam, bo dostałam w prezencie. A z kaszą jaglaną jestem bardzo modna, bo jem ją od jakiś 100 lat :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kreatorem mody na kasze jaglaną :D

      Usuń
  3. Ha, ha, to ja też jestem z blogową modą na bakier. Ale jaglankę wsuwam, w sumie to ja z tych kaszo-makorono-węglożernych jestem. :D "Niedługo będzie trzeba się czesać jeżem." Zrobiło mi dzień - Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę polskie, dobre ziemniory :D Ale kaszę jęczmienną i makaron żrem - jęczmienną, bo lubię, makaron, bo mąż lubi :D

      Usuń
  4. Świetny wpis napisany z przekąsem ! :) Oby takich więcej, bardzo przyjemnie się czyta :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dalej się czuję jak opóźniona, nie wiem, może wolę po prostu nie tracić kasy na co tydzień nową odżywkę, tylko czekam aż poprzednia się skonczy :D o tej kaszy to nawet nie słyszałam. Babydream mam, bo na inne mnie nie stać, hehe :(( a Fit być muszę ze względów zdrowotnych, więc to i tak :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam o kaszy jaglanej? Dla takich jak Ty jest specjalne miejsce w piekle hahah :D ;)

      Usuń
  6. Teraz jest moda na gluten free.

    W sumie rzucam się na kosmetyczne mody, zwłaszcza te włosowe, bo u mnie zwykle sprawdzają się bardzo dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, gluten free... wszystko musi być gluten free :D

      No to masz wielkie szczęście! :)

      Usuń
  7. Ja jestem zbyt leniwa, żeby gotować kaszę jaglaną, ale taka na mleku, z cynamonem i cukrem naprawdę jest sycąca ;D
    Myślałam, że szczotki z włosia dzika były popularne już dawno ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...