wtorek, 3 czerwca 2014

Gazeta poranna

Czy wódka może uszczęśliwić człowieka? Może i niekoniecznie trzeba ją wypić! Bo z wódką można stworzyć takie cudo zwane manicure gazetowym :3 Zawsze mi się podobało, nigdy nie było mi po drodze, aż do wczoraj kiedy w końcu zagościło ono u mnie! Ale na początek możecie zobaczyć zakazane gęby moją i mojej siostry :D



 A teraz sam manicure (to białe pod paznokciem to odrobina kremu, nie zauważyłam, że został)





Niebieski lakier - z Allepazkoncie.pl New Technology Nails, Szybkoschnący lakier do paznokci, kolor RP4. kosztuje trochę ponad 2 zł, ale warto! KLIK. Jak dla mnie super kolor, super konsystencja, naprawdę schnie szybko i trzyma się minimum 4 dni bez zabezpieczenia!
Kciuk i palec serdeczny to na jedna warstwa niebieskiego a potem zmieniłam pomysł i dodałam warstwę Rimmel 60 seconds 513 Let's get nude - fajny lakier, naprawdę szybko schnie i też się długo trzyma.
A na górę dałam wysuszać z utrwalaczek z Allepaznokcie.pl, który ma moc! Przyśpiesza wysuszanie, ale nie jakoś super hiper ekstra, ale za to jak trzyma! Dzięki niemu zaczęłam w końcu nosić lakiery, które odpasały po jednym dniu. Kosztuje 9 zł za 15 ml, ale jak skończę buteleczkę planuję kupić 80 ml za 25 zł KLIK.

Zakochałam się w tym zdobieniu i chyba na długo u mnie zagości :) A jak się Wam podoba?
Buziaki, Mila :)

7 komentarzy:

  1. Pamiętam, że jeszcze kilka lat temu takie zdobienie było bardzo częstym widokiem na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny efekt :D Ale otwieranie wódki kończy się jej wypiciem, a potem nie ma nic do paznokci :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna jest ta sztuczka z gazetą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny efekt :) Sama go chyba wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba sama od czasu do czasu funduje sobie takie cacko :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...