sobota, 24 maja 2014

Wino i złoto na paznokciach

Lubię zarówno wino jak i złoto (gdyby ktoś miał jakieś złoto do oddania chętnie przyjmę każdą ilość!). Lubię otaczać się  małymi pierdółkami, które mają charakter. Właśnie dlatego wybrałam ten lakier od AllePaznokcie.pl. I chociaż opakowanie próbuje mnie przekonać, że to Flip Flop (kto to wymyślił? :P) i efekt kameleona to dla mnie to zawsze będzie efekt bogactwa. Mój kolor to numerek 01, czyli jak na stronie piszą opalizujący na różowo.


Jak dla mnie opalizuje na fioletowo i złoto, chociaż na zdjęciu w sklepie kolor jest trochę inny (chyba, że ja mam u siebie jakieś inne słońce i dlatego tak jest....). Inne kolory można zobaczyć sobie TUTAJ, jest ogółem tylko 4 kolory i  w sumie przeglądając je teraz zastanawiam się dlaczego nie wybrałam koloru 02? No właśnie... nie wiem sama... chyba dlatego, że kiedy wybierałam  kolor była jeszcze wczesna wiosna/prawie zima i od tego czasu gust mi się zmienił na wiosna/lato 2014.


No dobra, marudzę trochę, chociaż w rzeczywistości powodów do marudzenia za dużo nie ma. Kolor mi się podoba takim jakim jest. Krycie po dwóch warstwach jest bardzo dobre, kładąc trzecią warstwę kolor jeszcze bardziej się pogłębia. Pędzelek jest szeroki, dobrze się nim maluje a konsystencja lakieru taka w sam raz.W buteleczce mieści się 15 ml lakieru i wydaje się być dosyć wydajny - naprawdę na jedną warstwę używa go się niewiele.


Najważniejsze w lakierze to jednak nie kolor, nie cena, nie opakowanie - to trwałość. Lubię kiedy lakier trzyma się długo, a ten lakier mam właśnie na paznokciach szósty dzień! Wow, sama jestem w szoku. Oczywiście dzisiaj pójdzie do zmycia, bo pościerały się końcówki i wczoraj zrobił mi się spory odprysk na środkowym palcu, ale w międzyczasie funkcjonowałam normalnie - prałam, gotowałam, myłam, sprzątałam a nawet babrałam się ziemią w ogródku.Wytrzymałość tego lakieru jest, więc na plus i na pewno jeszcze nie raz po niego sięgnę.


Ahhh no tak, prawie zapomniałam - mieni się. Bardzo fajnie kolorami od złota do głębokiego fioletu. Na pewno zrobi szał na imprezie ;D Próbowałam uchwycić ten efekt na zdjęciu, ale ciężko to zrobić, musicie mi uwierzyć na słowo. No i możecie mnie zlinczować za okropne skórki - wiem o tym, dlatego staram się oszczędzić Wam tego widoku ;D

Lubicie lakiery z efektem kameleona, czy wolicie jeden kolor, który się nie zmienia? :)

Buziaki, Mila

6 komentarzy:

  1. ciekawy lakier.
    Osobiście nie używam tego typu lakierów,ale miło zobaczyć u kogoś efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moje paznokcie źle wyglądają z takimi kolorami :( mam suche skórki więc bardzo często dają efekt niezadbanych dłoni.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja osobiście nie lubię takich kameleonów :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wolę jeden, klasyczny kolor, ewentualnie lakier holograficzny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zupełnie nie mój kolor ale przyznam, że naprawdę jest bardzo trwały:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...