czwartek, 22 maja 2014

Dżentelmeni wolą różowy?

Kiedy przeczytałam "Gentlemen Prefer Pink" to wiedziałam, że to jest "to coś" i chociaż nie jestem facetem dżentelmenem to lubię róż, nie kocham ale lubię i coraz bardziej się do niego przekonuję. A róż na ustach? Lubię, ale taki delikatny i prawie nie zauważalny. W końcu za sprawą Olico.pl trafiła do mnie pomadka Revlon Super Lustrous, kolor pearl 450, tytułowa Gentelmen Prefer Pink. 


Zamknięta w prostym, czarnym opakowaniu z złotą wstawką. Niby zwykły róż, ale jak dla mnie przełomowy, bo na moje gusta (był) dosyć odważny. Perłowy kolor,  różowy? Nie, to nie dla mnie... ale noszę ją i w końcu chyba mogę powiedzieć, że znalazłam swoją pomadkę w kolorze, który nie jest nude - bo dotychczas nosiłam błyszczyki w różnych kolorach, ale pomadki tylko i wyłącznie nude. Nie wiem czy podobam się dżentelmenom, ważne, że mi się podoba.


Kilka słów o samym kolorze. W opakowaniu wydaje się, że to ciepły róż, ale w rzeczywistości na ustach wychodzi jego druga natura - jest lekko podbity fioletem, bardzo delikatnie i obawiałam się trochę looku na topielicę, ale na szczęście tak się nie dzieje. Perłowy połysk jest bardzo delikatny, więc nie musimy obawiać się efektu dziuni z wiejskiej dyskoteki jak na przykład. w przypadku innych kosmetyków... (chociażby TEGO)


Chwała Revlonowi za to, że nie wysusza ust! Ale też nie są kleiste, są po prostu takie w sam raz :) Ponoć to pomadka nawilżająca, ale chyba już nie wierzę w takie rzeczy :D W każdym bądź razie nie wysusza i nie podkreśla suchych skórek, od nawilżania mam inne produkty :) Trwałośc określiłabym jako dobrą, nawet jeżeli po jedzeniu zjemy trochę szminki to i tak zostaje ona na ustach - jest wtedy delikatniejsza, ale bardzo dobrze się wtedy trzyma.


O tym, że polubiłam tą pomadkę chyba najbardziej świadczy fakt, że stosują ją za każdym razem, kiedy wykonuję makijaż. I nawet jeżeli leży na dnie torebki to jej szukam - co jest nie lada wyczynem ;)

Pomadka trafiła do mnie w ramach współpracy z Olico.pl, można ją zakupić TUTAJ (dostępne są także inne odcienie).


Jaka jest Wasza ulubiona pomadka? Ten kolor Was przekonał?
Buziaki, Mila :)

11 komentarzy:

  1. Ja raczej róży nie noszę, wydaje mi się, że mi nie pasują po prostu. Ale czerwień to już co innego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się właśnie wydaje, że mi czerwienie kompletnie nie pasują :D

      Usuń
  2. lubię takie odcienie pomadek. są takie kobiece, delikatne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny odcień - nienachalny, ale jednak mający w sobie to coś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię takie kolory i myślę,że są tak delikatne,naturalne po prostu piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ten odcień :))
    Przy okazji chciałabym Cię zaprosić na mojego bloga : naturalnieee-malinowaa.blogspot.com
    Opisuje na nim swoje życie codzienne, pasje oraz poruszam sprawy, które mnie interesują, bądź dotyczą wielu z nas.
    Mam nadzieję, że przypadnie Ci do gustu i zostaniesz stałą czytelniczką. Pozdrawiam i jeszcze raz zapraszam.
    Natalia xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Myslałam, że kolor będzie bardziej intensywny, ale jest całkiem ok, aczkolwiek nie dla mojego typu urody :) + subskrybuje

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny, a usta masz śliczne;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny dzienniak.
    Ja uwielbiam pomarań i brzoskwinie na ustach.
    Mój hit- Avon- matte peach <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...