sobota, 5 kwietnia 2014

Loki na tampony... wtf?

Po prawie czterech latach interesowania się włosami, dbaniem o włosy i łykaniem każdej informacji na ich temat myślałam, że widziałam już wszystko o włosach. Ale chyba nie... doszłam do wniosków, że w pewnym punkcie, kiedy myślisz, że wszystko wiesz i wszystko widziałeś twoja czasoprzestrzeń zaczyna się zaginać i zawracać i nagle zaczynasz dowiadywać się coraz dziwniejszych informacji na temat włosów i ich pielęgnacji oraz stylizacji. Moje ostatni odkrycie? Loki zakręcane na tampony. Czyli rzecz jakiej jeszcze w internetach nie widziałam.


Na szczęście na nowe tampony, nie używane (Bogu dzięki!), ale kurcze... no nie wiem... jakieś dziwne uczucie... na prezerwatywy też można zakręcić loki, pewnie wyszłyby bardzo ładne i drobne, a do tego prezerwatywy są już mokre hmmm... 

Jeżeli chcecie zobaczyć cały filmik, to zamieszczam go niżej. Podziwiam entuzjazm tej dziewczyny, ja bym tak nie potrafiła :P 
Jakie piękne loki, jak je zrobiłaś?
Tamponami! 


A może podoba Wam się ten sposób i spróbujecie? :P Ja raczej nie, bo mąż chyba zamknąłby mnie w psychiatryku, gdybym zaczęła zakręcać sobie włosy na tampony... jednak wolę loki na chusteczkach nawilżanych KLIK. Ale do odważnych świat należy ! :D 

Buziaki, Mila :)

30 komentarzy:

  1. sposób niegłupi, ale te jej sztuczne miny trochę irytujące:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty, przecież ten filmik był zrobiony z zaskoczenia, dlatego za każdym razem kiedy zauważyła kamerę robiła taką minę :D

      Usuń
  2. o bosze xD, znalazłaś ciemną stronę internetów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda by mi było tamponów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i szczerze to liczyłam, że ona użyje sznureczka od tamponów do zawiązania ich, żeby się trzymały, ale nie :( zawiodłam się!

      Usuń
  4. Ale jaja :D a tak serio, to już chyba gruba przesada :D juz samo nakrecanie włosów na skarpetki brzmi dziwnie, a co dopiero tampony. Poza tym, to trochę byłoby szkoda pieniędzy, wystarczy znaleźć w domu chustę i wielokrotnie jej używać ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam jeszcze zakręcanie włosów na kredki/ołówki :>

      Usuń
  5. Dziewczyno, gdzie ty takie rzeczy wynajdujesz? Czekam na dalszą część:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W internatach takie rzeczy :D Na pewno pojawią się jeszcze inne dziwne rzeczy, bo już kilka ciekawych znalazłam :D

      Usuń
  6. haha :) nie oglądam nawet, nie chcę na to patrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  7. musze przyznac ze efekt mi się podoba tylko nie wiem czy bym spróbowała...ciagle szukam sposobu na idealne loki bez użycia ciepła

    OdpowiedzUsuń
  8. hahahah ludzie to mają pomysły :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ...bo są na tym świecie rzeczy, o których się fizjologom nie śniło.

    Naprawdę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Leże i kwiczę. Już widzę minę mojego kiedy to w najlepsze biegam sobie po domu w tamponach na głowie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah ja bym chyba już nie miała gdzie mieszkać po takiej akcji xD

      Usuń
  11. Ale pomysł :p
    Czekam na kolejne odkrycia, bo widzę, że coraz lepiej się robi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. 3 minuty i 56 sek życia zmarnowane ;) :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale przynajmniej poszerzyłaś swoje horyzonty :D

      Usuń
  13. wow. nic więcej nie jestem w stanie powiedzieć.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...