wtorek, 15 kwietnia 2014

Hymn pochwalny na cześć budyniu

O budyniu mój kochany!
Słodki, gęsty i białawy
Kocham jam Ciebie nad życie
Bo pomagasz mi w mym bycie
Kiedy mleko się gotuje
Ja już siebie oblizuję
Kiedy proszek Twój zażywam
Wtedy w kuchni się wyżywam
Kocham budyń jam nad życie
Bo pomaga mi w mym bycie!
Piękny, lśniący, gęsty, gładki
Zjadłabym cztery dokładki
Sokiem z maliny polany
Chętnie Ciebie wpierdalamy
Waniliowy, śmietankowy
Bywa czasem truskawkowy
Zawsze pyszny
Zawsze zdrowy
Nigdy nie jest on chujowy
(Chyba, że czekoladowy) *
Budyn jest sekretem życia
Dzięki niemu gładkie lica
Jedź więc budyń dziewczę miłe
Bo inaczej skóra zgnije
Kocham budyń, kocham budyń
Budyń, budyń, budyń, budyń!

* już tłumaczę, dlaczego akurat czekoladowy budyń jest bleee... kocham czekoladę, ale NIENAWIDZĘ czekolady w słodkościach - czekoladowe ciasto jeszcze przełknę (ale nie zawsze), ale nienawidzę szczerze lodów czekoladowych i budyniu czekoladowego, nie wiem czemu :D


Do napisania hymny zainspirował mnie post Imperfecty  o świeczce YC - konkretnie TEN WPIS. Tak przy okazji. Czy tylko ja nie uległam modzie na YC? Wszędzie YC, YC, jakieś samplery, świeczki, słoiczki, tarty, woski i inne dziwne rzeczy... a u mnie w kominku nadal króluje stary, dobry olejek zapachowy hmm... chyba jestem jakaś nie na czasie czy coś?

A tak poza tym to chyba mi się nudzi. No i rymy wyszły mi całkiem zgrabne, co nie? Chyba powinnam częściej pisać hahahahahahahahahahaha (tutaj padłam na podłogę ze śmiechu)!

A Wy lubicie budyń i dlaczego tak? :D

Buziaki, Mila :*

źródło zdjęcia

22 komentarze:

  1. Nie lubię budyniu! Nie lubię naleśników i budyniu! :D hue hue hue! ;P

    Jak to miło być czyjąś inspiracją ;3 tak bardzo sławna, tak duży fejm ;3 tak bardzo lśnię! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Boshe.... jak tak można żyć? :O Jesteś jeszcze człowiekiem czy już zatraciłaś całą swoją człowiekowatość, bo nie lubisz budyniu ani należników? :( Mówię Ci, takiego budyniu jak ja to nikt nie gotuje :(
      Taka fejm, a tak sobie życie zniszczyła ;(

      Usuń
    2. Borze najzieleńszy, szumiący! Imp dopuściła się zbrodni przeciw budyniowi i naleśnikom. ;) Hau kudź ju? ;)

      Usuń
    3. Ja nie wiem jak tak można żyć :( nie wyobrażam sobie tego

      Usuń
    4. A weźcie idźcie szalone kobiety! KAŻDY MA PRAWO NIE LUBIĆ NALEŚNIKÓW I BUDYNIU! I ja z tego prawa korzystam! :D

      Usuń
  2. Kocham budyń. Każdy, nawet czekoladowy, ale najbardziej waniliowy z sokiem malinowym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo tak waniliowy z sokiem malinowym jest zaczepisty!

      Usuń
  3. 3x tak ;D czuję, że mam w Tobie bliźniaczą duszę, bo też piszę haha :d ja również żadnej YC nie posiadam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jesteś moją zaginioną siostrą bliźniaczką? :D

      Usuń
  4. To proste - bo budyń czekoladowy wygląda jak kupa :P Sorry, musiałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu ktoś to powiedział! :D

      Usuń
  5. oj budyń jest super! mmmm... chyba wiem już co dzisiaj zjem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja akurat nie znoszę! :D Może jakby nie był to ten w proszku, tylko taki prawdziwy robiony, to jeszcze bym przełknęła. Wolę kisiel :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam budyń - najbardziej waniliowy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha hymn pierwsza klasa, uśmiałam się ;D Ja wręcz przeciwnie, nie przepadam za waniliowym budyniem ;p lodami itp ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam budyń czekoladowy, mocno czekoladowy, więc się różnimy ;) hehe.
    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie miałam yc, i też nie jestem w stanie wyobrazić się samą w takim zachwycie. z drugiej strony coraz bardziej czuję się przekonana by spróbować yc Try to design

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko fajnie, tylko po co te przekleństwa w wierszyku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem trzeba chujem rzucić
      Żeby wierszem nie przynudzić!

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...