niedziela, 27 kwietnia 2014

50 faktów o mnie (czyli o Mili)

Nie ukrywam, to jest post zapychacz... napisać 50 faktów o mnie? No problem! Napisać coś, do czego trzeba zrobić zdjęcia i odrobić je, poszukać jakiś informacji i spędzić przy komputerze dużo czasu? Eeeee... może jutro? Cierpię na chroniczne "zrobię to jutro", straszna choroba, naprawdę. Przed Wielkanocą było trochę zamieszania, po Wielkanocy też trochę i nadal trochę zamieszania jest. Ale zbieram siły i pomysły i będę regularnie blogowała :)

50 faktów o mnie - takie posty strasznie mi się podobają u innych blogerów, lubię je czytać i dowiadywać się o nich czegoś więcej. I od początku wiedziałam, że taki post prędzej czy później pojawi się także u mnie :) Tak, więc zapraszam do czytani!
  1. Jestem zodiakalnym Wodnikiem i uważam, że to najlepszy znak pod słońcem bardzo fajny znak (żeby nie było, że jestem egoistyczna :P) 
  2. Mam młodszą o 8 lat siostrę - Zuzię, która miała być Jessicą albo Fryderyką, a dzięki mnie została Zuzanną :)
  3. Lubię kolor niebieski.
  4. Sama piekę chleb... kiedy mi się chce, a często mi się nie chce :P
  5. Jestem typem, który lubi eksperymenty - kiedy zobaczę gdzieś instrukcję na coś (maseczka, wyhodowanie arbuza w doniczce czy kolorowy lampion diy) to zawsze chcę zrobić, a prawie nigdy mi nie wychodzi tak dobrze jak powinno.
  6. Kocham psy, a koty tylko lubię.
  7. Czasami mówię niewyraźnie - to chyba jakaś wada wymowy i czasami mówię, jakbym miała kluskę w gębie (jak Ci z Wielkiej Brytanii xD)
  8. Moja nauczycielka angielskiego z liceum pytała mnie się czy nie mieszkałam w Szkocji, bo mam szkocki akcent... a ja po prostu tak dużo w tamtych czasach gadałam z moim teraz mężem, który jest z północy Włoch, że zaczęłam używać jego północnowłoskiego akcentu z okolic Bergamo ;)
  9. Przez dwa lata mieszkałam we Włoszech.
  10. Moja siostra mówi, że jestem jakaś dziwna :P To prawda, czasami dostaję głupawki ;)
  11. Na prawym oku mam rzadsze i dłuższe rzęsy, a na lewym są krótsze, ale gęstsze.
  12. Bardzo długo nie miałam włosów :D Na zdjęciach, gdzie mam 2 - 3 lata jestem kompletnym łysolkiem.
  13. Straszna ze mnie niezdara, moja mama straciła przeze mnie kilkanaście, jeżeli nie kilkadziesiąt talerzy i szklanek. Garnki też mi często lecą, zwłaszcza te ze szklanymi pokrywkami czy super drogie.
  14. Mam dobrą pamieć, ale bardzo krótką :P
  15. Czasami nie czeszę włosów przez kilka dni, a potem zaganiam męża, żeby mi je uczesał i jak mówi, że są bardzo splątane, to wkręcam mu, że one są takie zawsze (jestem zła, wiem).
  16. "Zrobię to jutro" to chyba moja najczęstsza myśl.
  17. Lubię piec i gotować, ale nie lubię zmywać naczyń.
  18. Czereśnie to najlepszy owoc na świecie!
  19. Uwielbiam baśnie i bajki, często je czytam :) 
  20. Dużo czasu spędzam przed komputerem, dla przyjemności jak i z konieczności.
  21. Nie mam telewizora w domu, wszystko co mi potrzebne znajduję w Internecie.
  22. Uwielbiam pizzę i włoskie jedzenie...
  23. ... przez które przytyłam bardzo dużo i teraz ważę jakieś 25 kg więcej niż powinnam.
  24. Bywam bardzo ironiczna i wredna dla innych.
  25. Kiedy się stresuję to dotykam swojego ucha :D
  26. Moje koty zostały przechrzczone - wcześniej nazywały się Lily i Becky, a teraz nazywają się Shakira i Rihanna, bo często kładą się obok siebie i ruszają łapkami i moja siostra powiedziała, że robią tak samo piosenkarki w teledysku do "Can't remember to forget you" (Shakira po prawej :P)
  27. Jestem bardzo niezdecydowana i zawsze pytam innych kilka razy o zdanie.
  28. W zeszłym roku z mężem i psem wybraliśmy się na pieszą wycieczkę w niewysokie góry, która trwała prawie 12 godzin... bez przygotowania, myślałam, że umrę ze zmęczenia :P
  29. Lubię długo spać.
  30. Regularnie odwiedzam 9gag.com - lubię czasami pooglądać sobie śmieszne i głupie rzeczy.
  31. Uwielbiam storczyki i róże.
  32. Lubię zapachy do domu, ale nie YC, wolę olejki i kadzidełka.
  33. Kiedy słucham muzyki przez mp3 to zawsze wyobrażam sobie moje wersje teledysków :D
  34. Uwielbiam herbatę, za to nie przepadam za kawą.
  35. Często mam ochotę na coś słodkiego, a zaraz po tym na coś słonego, za chwilę znowu coś słodkiego i słonego i tak w kółko... sama nie mogę się zdecydować :D
  36. Nie wzruszam się łatwo na filmach.
  37. Rzadko się maluję, chociaż uwielbiam to robić :P
  38. Ciągle powtarzam mojemu mężowi, że każdy pieg na twarzy rudego to dusza którą komuś ukradł. A i jeszcze mówię mu, że rodzice oddali go do adopcji, ale musieli go zabrać z powrotem, bo nikt nie chciał rudego :P
  39. Uwielbiam czarny humor.
  40. "Jurassic Park" - te filmy mogłabym oglądać w nieskończoność! 
  41. Mam krótką pamięć do książek, mogę po pewnym czasie czytać tą samą książkę i nie pamiętam co się w niej wydarzyło.
  42. Jako dziecko miałam zawsze rybki w domu, dużo rybek. Potem miała chomiki, które okazały się nie być dwoma samiczkami i mieliśmy wysyp chomiczków :P
  43. Na paznokciach lubię róż.
  44. Kiedy nie mam chęci, to ciężko mi jest pozbierać się do pracy i wtedy jestem dla wszystkich wredna i opryskliwa.
  45. Lubię liczbę 7, siódemka jest po prostu fajna. Tak samo jak lubię liczbę 245 :D brzmi dobrze.
  46. Do mojego psa i kotów mówię po włosku.
  47. Mieszkam na wsi, która ma około 100 mieszkańców i uważam, że wieś to najlepsze miejsce do życia :)
  48. Chyba nigdy nie odważyłabym się wyjść do ludzi z czerwoną pomadką na ustach (albo w jakimś innym mocnym i krzykliwym kolorze), chociaż takie pomadki strasznie mi się podobają, to wydaje mi się, że wyglądam w nich dziwnie, bo mam nieduże usta.
  49. Nienawidzę czesać włosów, to chyba najgorsze co może być :P 
  50. Regularność to nie moja zaleta :D
Ahhh i uwielbiam minę tego psa, zawsze umieram ze śmiechu, kiedy go widzę :D

Macie może jakieś wspólne punkty ze mną?
Buziaki, Mila

13 komentarzy:

  1. Boże Mila, jak tu Cię nie uwielbiać? :D Zacna dziołcha z Ciebie jest! A z postu aż bije naturalnością i optymizmem, zarażasz pozytywną energią :D Czytając to aż się uśmiechałam do kompa, bo wiele punktów mamy wspólnych, hehe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj dziękuję za takie miłe słowa... chociaż kilka razy napisałam, że bywam wredna i niedobra haha :D Dziękuję :*

      Usuń
    2. Ja niestety nie tylko bywam, ja na ogół jestem xD Złośliwe ze mnie stworzonko.. niach niach ^^ Mój Tż powinien dostawać od Państwa zasiłek w ramach rekompensaty za szkodliwość :P

      Usuń
  2. Mamy kilka wspólnych "cech":) ja mam krótką pamięć, ale do filmów...oglądając któryś raz z kolei dany film, wiem, że już go oglądałam bo kojarzę, ale co się wydarzy już nie:D za każdym razem mam niespodziankę;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z filmami pamiętam trochę lepiej :D

      Usuń
  3. Mamy sporo wspólnych cech! Wodniki są najlepsze! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. piąteczka za siostrę Zuzię, sama posiadam swoja prywatną :D

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ale fajna z Ciebie dziewczyna :) miałam mieć na imię zuzia i bardzo lubie to imie ale mojemu tacie się nie podobało (nie wiem czemu :()

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja miałam mieć na imię Mirella, a mi się to imię strasznie kojarzy :D

      Usuń
  6. 33 - JA TEŻ! i dodatkowo ludzi których mijam "obsadzam" rolami :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...