sobota, 29 marca 2014

Zadziwiająco lekki krem silnie nawilżający, Uroda Polska, Melisa

Hej, dzisiaj o kremie, który zadziwił mnie niesamowicie tym, jak lekki jest. Konkretnie mowa o kremie silnie nawilżającym firmy Uroda Polska z serii Melisa. Lekkość i szybkie wchłanianie to chyba cecha wspólna wszystkich kosmetyków z tej serii, bo balsam do ciała o którym już pisałam (KLIK) też jest zadziwiająco lekki i szybko się wchłania.



Krem dostałam w ramach współpracy z firmą Uroda Polska i po powąchaniu balsamu od razu wiedziałam, że krem z tej samej serii pójdzie na pierwszy ogień. Zapach tej serii jest obłędny, kojarzy mi się z zieloną herbatą i świeżo  skoszoną trawą, absolutnie nie męczy i jest po prostu cudowny! Krem znajduje się w niczym nie wyróżniającym się pojemniczku o pojemności 50 ml, taki krem kosztuje 6 zł (sklep Uroda Polska). Na pewno się opłaca, ponieważ wydajność jest ogromna, przez ponad miesiąc stosowałam go rano i wieczorem, a od miesiąca mój mąż stosuje go raz lub dwa razy dziennie i myślę, że spokojnie kremu jest jeszcze wystarczająco na miesiąc stosowania. 
Dlaczego go oddałam? Nie dlatego, że u mnie się nie sprawdził, ale dlatego, że mój mąż nie lubi tłustych kremów, a ten spodobał mu się ze względu na to, że bardzo szybko się wchłania.



Szybkie wchłanianie to jego największa zaleta, nie zostawia tłustej warstwy, zaraz po nałożeniu można kłaść makijaż.
Co producent obiecuje?

Działanie: nawilża, pielęgnujeKwas hialuronowy przyczynia się do odbudowy uszkodzonego naskórka, tworzy na skórze warstwę ochronną zapobiegającą utracie wilgoci. Wygładza, ujędrnia i poprawia elastyczność skóry, nadając jej jedwabistą gładkość. Wyciąg z melisy regeneruje, łagodzi, uspokaja i odświeża. Przynosi ulgę zmęczonej skórze. Wyciąg z zielonej herbaty spowalnia efekt starzenia się skóry, pobudza jej mikrokrążenie, uelastycznia. Chroni przed wolnymi rodnikami. Prowitamina B5 działa leczniczo i łagodząco na podrażnioną skórę, wygładza i poprawia jej koloryt. Alantoina łagodzi, nawilża, wygładza i zmiękcza skórę.

Na pewno podczas stosowania kremu zauważyłam, że skóra jest bardziej nawilżona i jędrna.Stosowałam go także przez pewien czas na skórę dekoltu, która była wyjątkowo przesuszona i bardzo dobrze sobie poradził z nawilżaniem. Po jego nałożeniu nie ma mowy o uczucia ściągania, a nawilżenie jest wyczuwalne przez cały dzień. Niestety, ale nie zauważyłam łagodzenia podrażnień. Patrząc na skład zawiera w sobie kilka substancji, które mogą zapychać skórę, ale u mnie się nic takiego nie wydarzyło.



Skład:
Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Sorbitol, Isopropyl Palmitate, Glyceryl Stearate, Cetyl Alcohol, Ceteareth-25, Petrolatum Sodium Hyaluronate, Sodium Acrylates Copolymer, Allantoin, Parfum, Camellia Sinensis Leaf Extract, Melissa OfficinalisLeaf Extract, Panthenol, Glycerin Butylene Glycol, Disodium Edta, Bht, Dmdm Hydantion Iodopropynyl Butylcarbamate, Citral Eugenol, Hydroxycitronellal, Hydroxyisonexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene

Ogólnie polecam go, warto go kupić choćby z  ciekawości ;) no i jeżeli lubicie takie świeże zapachy oraz bezproblemową aplikację to sprawdzi się doskonale.
Moja ocena to 8/10 


Znacie go? Jaki jest Wasz ulubiony krem do twarzy?

Buziaki, Mila

10 komentarzy:

  1. Mnie bardzo ciężko trafić na jakiś lekki nawilżający, niezapychający krem ;/ Po Twojej recenzji na TEN bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię od czasu do czasu coś treściwszego, ale takie lekkie kremy to dla mnie wybawienie zwłaszcza rano, kiedy trzeba się pośpieszyć z nałożeniem makijażu ;)
      Spróbuj, nie kosztuje dużo, a najwyżej oddasz go mamie/siostrze/współlokatorce.

      Usuń
  2. MÓJ ULUBIONY! Nie rozstaję się z nim, jest lekki, idealny pod makijaż i co najważniejsze : nie zapycha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie wiedzieć, że jeszcze ktoś go lubi :D

      Usuń
  3. Na pierwszy rzut oka myślałam, że go mam, ale... jednak nie. Mam za to kilka innych produktów z Melisy i - póki co - sobie chwalę. Co prawda nie używam ich cyklicznie i tylko i wyłącznie ich, lecz używane od czasu do czasu sprawują się przyzwoicie. Dobrze nawilżają i delikatnie, subtelnie pachną. Według mnie - marka na tak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki krem masz? Mnie kusi jeszcze przeciwzmarszczkowy z tej serii i chyba go zakupię :)

      Usuń
  4. Kusisz :D Zerkałam na niego już jakiś czas, fajne proste opakowanie, polska firma (ostatnio jakoś bardzo polubiłam polskie produkty). Skoro jest tak bardzo lekki to powinien mi się spodobać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się spodoba, bo co jak co, ale lekki jest na pewno :D

      Usuń
  5. Z tej firmy znam tylko tonik i niezbyt się polubiliśmy, dlatego jestem bardzo sceptycznie nastawiona do innych kosmetyków z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A który tonik? Bo o jednym słyszałam bardzo pozytywne opinie.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...