niedziela, 23 lutego 2014

Szukajcie, a znajdziecie - czyli jak trafiacie na mojego bloga i czego tutaj szukacie

Jak przystało na prawdziwą blogerkę, całymi dniami siedzę w Google Analytics i sprawdzam moje statyki - w końcu muszę wiedzieć ilu Was jest, ile obserwatorów z Egiptu muszę dokupić (a w transakcjach pomaga mi Imperfecta, która współpracuje z egipską mafią :*), ile współprac mnie czeka (bo każda blogerka to milionerka!) i ogólnie marnuję w ten sposób cały dzień. Z każdym nowym wejściem cieszę się jak szczerbaty ze sucharka. A przy okazji dowiaduję się po jakich hasłach wyszukaliście mojego bloga, skandali mało, ale czasami można się uśmiechnąć.


  • loki na mokrych chusteczkach (opcjonalnie na husteczkach) to najpopularniejsze hasło, a dowiecie się tutaj jak je zrobić ;) 
  • co warto kubic z maybellin - nie wiem co warto kubic z maybellin, ale z maybelline warto kupić Color Tattoo - klik 
  • dlugie wlosy po 30 - nie pisałam o tym, ale czemu nie? 
  • dziewczyna dlugie czerwone włosy *.* kimkolwiek jesteś kocham Cię, wyjdź za mnie i dziękuję, że mnie odnalazłeś!... a nie, to pewnie nie o mnie, chyba aż tak popularna nie jestem ? :P
  • jak działa braid - tak działa braid :D
  • jak przedłużyć świeżość włosów - klik :)
  • jak się robi wlosy z dlugich na krótkie bez obcinania - nie u mnie, ale tak znajdziecie
  • krem do stóp z dużą zawartością mocznika - o moczniku pisałam tutaj :) 
  • krem nivea dobry na zadrapania ( i inne wariację tego hasła, typu: dobry na ranki, dobry na siniaki, dla psa na zimę na łapy itp.), jeden z moich pierwszych tekstów - klik
  • moje zmarszczki blogspot - czyżby ktoś próbował się dowartościować czytając o zmarszczkach blogerek? :D tutaj jak ich unikać ;)
  • pomadka z chińczyka - a może być błyszczyk z wiejskiej dyskoteki? klik :) albo moje pomadki - klik
  • obcinamy długie włosy - ale czy warto? klik
No i hit:

A na pocieszenie macie zdjęcie moich kudłów: (i mój kwiatowy czajnik w tle :3 )




Dzięki, że jesteście! :* Dla Was będę kręciła loki na husteczkach na moich czerwonych włosach, działała braid, kremowała się kremem nivea i używała pomadek z chińczyka do końca świata! :) 

A Was po jakich hasłach odnajdują w Internetach?

Buziaki, Mila

28 komentarzy:

  1. Dzięki za reklamę moja Ty Mielonko <3
    Już liczyłam na Twoje nagie foty a tu nic z tego eh...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy wiedzą o Twoich obserwatorach z Egiptu :D :*

      Usuń
    2. I to dzięki Tobie <3 nigdy Ci się nie odwdzięczę *.*

      Usuń
    3. Do końca życie będziesz mi smażyła naleśniki na kolację :D

      Usuń
  2. a już myślałam, że zobaczę Twoje nagie zdjęcia :D kliknęłam w link, a tu zonk, ludzie nie klikajcie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha! :D Po nagie zdjęcia proszę zgłaszać się prywatnie :> ;)

      Usuń
    2. Ej, bo jeszcze napiszę i pewnie nie tylko ja :D dojdzie do tego, że będziesz musiała skasować zakładkę "Kontakt" :D

      Usuń
    3. Hahaha :D gorzej jakby po zobaczeniu tych zdjęć, wszyscy zaczęli kasować mój blog z listy czytelniczej :D

      Usuń
    4. to ja poproszę nagie zdjęcia w loczkach na chusteczkach :D

      Usuń
    5. Hahah jakie wymagania :D :* Spokojnie, spokojnie, na wszystko przyjdzie czas, zwłaszcza, jeżeli mało osób będzie mnie czytało to i nagie zdjęcia w lokach na chusteczkach będą :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. U innych widziałam jeszcze lepsze :D

      Usuń
  4. masz fajny kolor włosów :) Z.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasami można się nadziwić co ludzie i jak do nas trafiają.

    OdpowiedzUsuń
  6. nagą blogerką mnie zabiłas ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha naga blogerka! Chyba ktoś szukał zdjęć z niedawnego dosyć skandalicznego komentarza który pojawił się niedawno wszystkiewiemygdzie :D
    Pozdrawiaam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja z innej beczki, ale dzięki za te rady o przedłużaniu świeżości włosów - przestałam namiętnie smyrać się po grzywce i to...DZIAŁA :D :) (odżywkę już od jakiegoś czasu nie nakładałam na skalp tylko od połowy włosów, ale zawsze namiętnie macałam się po grzywce i najszybciej mi się przetłuszczała :P )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Cieszę się, że działa :) Wiem, że to ciężkie nie macać sobie co chwilę grzywki :P ale dasz radę! :D

      Usuń
  9. Twoje włosy są boskie :-) Już myślałam, że zobaczę Twoje nagie zdjęcie .... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) hehe przeliczyłaś się, zresztą chyba jak wszyscy :D

      Usuń
  10. Ja też kliknęłam w link, a tu taki surprise.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :> Kurcze chyba sobie zrobię jakieś nagie zdjęcia skoro wszystkie tak czekacie na nie haha :D

      Usuń
  11. ja tu chciałam nagą blogerkę zobaczyć, a tu taki psikus :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...