poniedziałek, 10 lutego 2014

Historia złamanej szczotki z szczęśliwym zakończeniem, czyli o Rossmannie w kilku słowach

Dzisiaj może trochę przydługo, ale czułam, że warto się tym z Wami podzielić.

Moja historia zaczyna się wraz z wygraną w rozdaniu "Relaks z drogerią Rossmann" na blogu Kulka o wszystkim (KLIK). W rozdaniu udało mi się wygrać kalendarz, sole do kąpieli, peeling, płyn do kąpieli oraz drewnianą szczotkę do mycia i masażu ciała For Your Beauty, która stanie się główną bohaterką mojej opowieści. Ucieszyłam się jak szczerbaty z sucharków i niecierpliwie czekałam na paczkę.

Paczka doszła do mnie bardzo szybko, bo już po jakiś 4 dniach, wręczył mi ją kurier z rozwianym włosem, który na dodatek powiedział mi, że ma tak samo na nazwisko jak ja (czyli raczej niespotykanie), a do tego jego kuzynka ma tak samo na imię i nazwisko jak ja (mind blowing!). Kiedy odbierałam paczkę to pomyślałam sobie "Znając moje szczęście, szczotka bedzie połamana", chociaż stan paczki był idealny i nie wyglądała jakby przeszła naprawdę dużo. Ale mój wewnętrzny jasnowidz nie pomylił się i po otwarciu paczki okazało się, że jest ona w dwóch częściach. No trudno, bywa, kurierzy nie mają czasu obchodzić się z każdą paczką jak z jajkiem i czasami nawet najlepiej zabezpieczona przesyłka przychodzi rozbita w drobny mak.



Mimo to postanowiłam napisać do Moniki, aby poinformować ją o tym fakcie. W sumie to nie oczekiwałam niczego, bo doskonale sobie zdawałam sprawę z tego, że to ani wina Moniki, ani wina Rossmanna - wypadki się zdarzają :) Monika napisała, jednak w tej sprawie do Rossmanna i dwa dni później otrzymałam telefon od Pani Moniki z Rossmanna, która zapewniła mnie, że dostanę nową szczotkę plus jakiś bonus w ramach przeprosin. Do tego doszły porządne przeprosiny z jej strony, chociaż nie miałam im w sumie nic do zarzucenia, bo wiem, że nie wysłali mi połamanej szczotki specjalnie. Do tego usłyszałam coś bardzo ważnego dla mnie, że zależy im na tym, żebym nie zraziła się do konkursów przez nich sponsorowanych, ani do ich firmy, bo ich celem jest to, aby każda strona była zadowolona. Już same przeprosiny i usłyszenie takich słów sprawiło, że Rossmann zyskał u mnie wieeelki plus :) Nie raz zdarzało mi się kupić coś przez Internet, co nie doszło w idealnym stanie - ba! często zdarzają się takie sytuacje, że sprzedający wysyła nam przeterminowany czy niesprawny towar i najczęściej nie reaguje na nasze skargi. Tak, więc uważam, że w tym momencie Rossmann zachowałam się o wiele bardziej niż w porządku.

Ale prawdziwym zaskoczeniem była zawartość paczki, która dotarła do mnie wraz z nową szczotką (zresztą paczka była u mnie już następnego dnia po telefonie, tak, więc wszystko w trybie przyśpieszonym ;) ). Bo oprócz szczotki znalazłam tam wiele więcej kosmetyków, które możecie zobaczyć na zdjęciu. Tym razem wszystko w całości :)



Zdziwienie tym większe, bo jak już pisałam - nic w zamian nie oczekiwałam, nie miałam żadnych pretensji, a tym bardziej nawet mi przez głowę nie przeszło to, żeby myśleć, że to wina Rossmanna i powinni jakoś się zrewanżować. Tak, więc jeszcze większy plus dla Rossmanna :) Uważam, że inne firmy powinny brać przykład od Rossmanna, bo zazwyczaj jednak spotykamy się z zupełnie innym podejściem.

Buziaki, Mila

28 komentarzy:

  1. Bardzo dobre podejście do klienta, ode mnie również plusik dla Rossmann-a:).

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! No świetnie :) Jestem pod wrażeniem ich podejścia ;)
    Dostają plusika i ode mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem. Fajnie, że Rossmann w ten sposób się zachował- tyle "dobroci" w postaci kosmetyków. U mnie też mają plusa. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo miło z ich strony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się twój blog :3 Świetny post !
    Obserwuję i liczę na to samo ;**
    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. hej ; ) miło mi poinformować, że nominowałam Cię do Leibster Blog Award, zapraszam do zabawy. Informacje oraz pytania znajdziesz u mnie http://urodowadzialaczka.blogspot.com/
    Dodaję do obserwowanych i liczę na wzajemność.
    Zapraszam : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne podejście, to się ceni! aż chce się wracać do takich sklepów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać tutaj profesjonalność osób odpowiedzialnych za kontakty z klientem. Faktycznie ta szczotka to nie ich wina, a i tak naprawili błąd firmy kurierskiej. I to z bonusem. Widać, że zależy im na klientach i dobrej opinii.

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurcze, widzę, że się postarali! Ogromny plus dla rossmana, zawsze go lubiłam, ale nie spodziewałam się, że są aż tak fajni.
    Biję pokłony, bo mało który sklep by się tak zachował pewnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna postawa i rzadko spotykana ze strony innych firm :) Wielki plus dla Rossmana :) I ekstra dodatek przeprosinowy, będziesz miała co testować.

    OdpowiedzUsuń
  11. wow! się postarali. :) wielki ukłon :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdarzają się firmy, które mają świetne podejście do klienta!:) brawo dla Rossmanna. A z tej odżywki z formułą antystatyczną (chodzi o tą ze zdjęcia) będziesz naprawdę zadowolona, ja ją uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! JEstem w szoku i brawa za piękne zachowanie firmy Rossmann.

    OdpowiedzUsuń
  14. Rossmann naprawdę zachował się w porządku, aż jestem pod wrażeniem :D
    Bardzo się cieszę, że tak do tego podeszli :) Czekamy na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I tak powinni się zachowywać wszyscy! Super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super się zachowali :)
    pozdrawiam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo miły gest ze strony Rosssmana :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jestem strasznie miło zaskoczona ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rossmann zachował się bardzo fajnie i z szacunkiem :) Trzeba to przyznać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rossmann zachował się bardzo fajnie i z szacunkiem :) Trzeba to przyznać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. tak się zachowuje porządna firma ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...