niedziela, 9 lutego 2014

Dziś są moje urodziny...

... po raz kolejny, a dokładnie po raz 22. Starość nie radość, młodość nie wieczność. 
Oby ten rok był lepszy od poprzedniego, oby ciasto, które upiekłam było jadalne i byle do przodu ;) 

Czego sobie życzę z okazji urodzin? Standardowo - zdrowia, szczęścia, pomyślności ;)
No i żebym się wyspała, pewnie teraz kiedy czytacie tego posta właśnie przewracam się na drugi bok ( o ile nie zbudził mnie tupot nóżek, a raczej paznokci, mojego psa po panelach).

Podzielcie się kawałkiem wirtualnego tortu - nie tuczy! 



Buziaki, Mila :) 

19 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego :)
    Ty mnie nie strasz że 22 to starość, ja w grudniu będę mieć 24 a czuję się całkiem całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja miałam 24 stycznia 23 urodziny :P 22 lata to jeszcze nie tak dużo. Jestem przerażona tym jak szybko się starzeję :( jeszcze niedawno miałam swoją 18-stkę:( znaczy się 5 lat temu, ale wydaje mi się jakby to było wczoraj.
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :*:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego! Jaka starość, jaka starość?
    U mnie w tym roku będzie 28, ale mając 22 lata byłam bardzo szalona i rozwydrzona :D jesteś w świetnym wieku na podbijanie świata :))

    OdpowiedzUsuń
  4. mi też w styczniu stuknęło 22 i nie ma tak źle czuję się jakbym miała dalej 15 :))
    wszystkiego najlepszego!!!:):*

    OdpowiedzUsuń
  5. Spełnienia marzeń:) mi 22 dopiero w maju stuknie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Phi! 22 lata toż to młodość do kwadratu :-) U mnie w grudniu stuknie 32-istny mamut ze mnie :-D A tymczasem życzę Ci spełnienia na każdej płaszczyźnie życia :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ułaaa !! :)) Najlepszegoooooo! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego co najlepsze Mila! Uwielbiamy Twój styl pisania! :-) A. i Z.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego Najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję wszystkim za życzenia :) :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Spóźnione wszystkiego najlepszego! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. spóźnione, ale szczere. Sto lat, sto lat! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego tylko.... O jakiej starości Ty piszesz. Zobaczysz, że im będziesz miała więcej lat tym rzadziej będziesz mówiła, że jesteś stara. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. (Spóźnione, ale szczere;p) Moja Droga, samych wspaniałości! Sukcesów i spełnienia marzeń! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...