środa, 8 stycznia 2014

Zrób to sama: PLASTRY NA WĄGRY oczyszczające

Hej :)
Dzisiaj przepis stary jak świat i pewnie znany większości, czyli domowe plastry na wągry.



















Plastry możemy wykonać w domu w kilka chwil, a ich koszt jest dosyć niski, jedyne czego potrzebujemy to:
  • łyżka żelatyny
  • łyżka mleka/ewentualnie woda
  • miseczka/głęboki talerz
  • pędzelek do nakładania
Podane proporcje wystarcza praktycznie na cała twarz, ja jeżeli chcę oczyścić tylko nos i policzki, stosuję jedną łyżeczkę żelatyny i jedną łyżeczkę mleka :)

Wersja z użyciem mikrofalówki:
Żelatynę i zimne mleko/wodę mieszkamy razem w miseczce, umieszczamy na 10 - 15 sekund w mikrofalówce. Pędzelkiem nakładamy na twarz. Po wyschnięciu zrywamy zdecydowanym ruchem. Jeżeli wszystko nie zejdzie, możemy pozbyć się resztek z twarzy odrobiną ciepłej wody.

Wersja bez mikrofalówki:
Żelatynę lepiej jest namoczyć, tj. dodać około łyżkę zimnej wody i poczekać, aż żelatyna ją wchłonie i napęcznieje. Potem podgrzać mleko i w gorącym rozpuścić żelatynę (dzięki namoczeniu lepiej się rozpuszcza). Dalej postępować jak wyżej.

Zapach jest specyficzny, ale nie jest mocny i nie przeszkadza. 

Jakie są efekty?
Pory są oczyszczone, twarz gładka. Uwaga na brwi - ta mieszanka trzyma dosyć mocno, dlatego można sobie niechcący wyrwać kilka włosków ;) Myślę, że to sposób, który każda z nas powinna wypróbować. U mnie sprawdza się świetnie i wracam do niej bardzo często.

Znacie przepis na te plastry? Stosowałyście go już?

Buziaki, Mila

16 komentarzy:

  1. Nie znałam takiego sposobu, zapisuje i będę próbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba wczoraj pisała o tym też Dimipedia :) sposób podobno dobry, ale nie chce mi się ostatnio bawić w żadne DIY, nawet olejowania włosów zaprzestałam- lenistwo na całego :/

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś na pewno spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm chciałam wypróbować ten sposób, widziałam gdzieś kiedyś na yt ;) ale zawsze zapominam kupić żelatyny, a jak widzę ten przepis to się ruszyć do sklepu nie mogę :D hm ale muszę koniecznie to zrobić w niedalekiej przyszłości, bo mój nos wygląda niefajnie przez te wągry, a wyciskanie pogarsza tylko sprawę ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zawsze zapominałam :D a teraz kupiłam zapas

      Usuń
  5. już któryś raz widzę ten sposób na blogu, muszę w końcu go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam ten przepis, ale nie miałam jeszcze okazji testować.

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy o nie nie słyszałam :D Świetny jest! Na pewno wypróbuje! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś nominowana do nagrody LBA- więcej informacji na naszym blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wpis. Zapraszam do mnie: http://karmazynowabajka.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam jakos zle doświadczenia z plastrami na wągry ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego? Ja z kupnych stosowałam Nivea i jakoś sobie radziły, ale te są naprawdę lepsze

      Usuń
  11. muszę spróbować, niby cerę mam sucha, a wągrów na nosie i brodzie ile bądź i czasami wyłażą nowe...

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wpis! Zapraszam do mnie: http://karmazynowabajka.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  13. Próbowałam też tego sposobu:) Całkiem fajnie działa, ale przy moim nieudolnym nałożeniu za pierwszym razem nie mogłam się resztek pozbyć z twarzy. Teraz już wiem, że lepiej nałożyć gruszą warstwę i troche dłużej poczekać aż dobrze zaschnie, a wszystko ładnie zejdzie ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...