środa, 1 stycznia 2014

Grudniowe DNO i nowy pomysł

Witam w nowym roku :) 

Dziś mam dla Was kosmetyki, których dno ujrzałam w grudniu :) Bez zbędnego przeciągania:


1. Palette Deluxe, odcień 678 - o efektach farbowania poczytacie tutaj. Farba, jak to farba, śmierdzi i włosy są po niej szorstkie. Ale tragedii nie było, odżywka dołączona do farby o dziwo była bardzo dobra i ładnie wygładziła włosy. Bardzo wygodny sposób nakładania. Może kupię ponownie.

2. Green Pharmacy, balsam przeciw wypadania włosów - bubel, tutaj przeczytacie o nim więcej. Nie kupię ponownie.

3. Joanna Naturia, odżywka mak i bawełna - fajna odżywka bez spłukiwania, chociaż po pewnym czasie włosy się do niej przyzwyczaiły i efekt nie był taki fajny. Pomagała rozczesywać włosy, ładny zapach. Może kupię ponownie, ale w innej wersji.

4. Szampon Timotei, Dream Volume - zwykły szampon, wiele obietnic, mało działania ;) Recenzja tutaj. Nie kupię ponownie.



5. Dwie próbki, jedna z Tołpy - ujędrniające serum przeciwzmarszczkowe, Stimulator +40 wywołała u mnie lekkie podrażnienie. Ale próbka Mincer, Super Med, Proteinowe Wzmocnienie zachęciła mnie do poszukania tego kremu, na pewno się za nim rozejrzę :)

6. Prestige, złote płatki pod oczy - nic nie zdziałały, skóra pod oczami była jedynie trochę nawilżona, ale efekt był krótkotrwały. Nie kupię ponownie.

7. Perfecta, Beauty Mask +55, przeciwzmarszczkowa - chętnie po nią sięgam, mimo, że to maseczka +55, a ja mam +20 ;) ale efekt po niej jest super, cera jest wygładzona, rozjaśniona, ładnie napięta, super na wielkie wyjścia. Saszetka wystarczy mi na dwie aplikacje. Kupię ponownie.

8. Alterra, krem pod oczy anti-age - ładnie nawilżał, lekko napina skórę pod oczami, ale nie zauważyłam jakiejś wielkiej poprawy. Nie kupie ponownie, tylko dlatego, że znalazłam inny, lepszy krem. 

9. Miss Sporty, Fabulous Lash - ten tusz daje naprawdę naturalny efekt, a do tego kosztuje niewiele. Bardzo dobrze mi się z nim współpracowało :) Może kupię ponownie, obecnie mam wiele tuszy do wypróbowania ;)

9. Ziaja, Ulga, krem łagodzący na dzień - pisałam o nim już tutaj , fajny krem, świetnie sprawdza się zimowa porą. Kupię ponownie.

10. BeBeauty, płyn miceralny - znany chyba każdemu płyn z Biedronki. Ładnie zmywa makijaż, ale podrażniał mi trochę oczy. Na pewno wkrótce napiszę coś więcej, mam przygotowane już zdjęcia od dawna. Może kupię ponownie.

W tym miesiącu postarałam się i zużyłam trochę więcej rzeczy :D 
A co do nowego pomysłu to na mojej stronie znajdzie się zakładka/strona "Porównania kosmetyków" gdzie w formie tabeli znajdywać się będą porównania kosmetyków z różnych kategorii :) Dzięki temu bez szukania i czytania recenzji, w jednym miejscu znajdziecie wszystko to, co najważniejsze. Mam tam zamiar umieścić zarówno kosmetyki, których recenzję możecie znaleźć na moim blogu, jak i te, których recenzji tutaj jeszcze nie ma, albo takich, którym nie miałam okazji zrobić zdjęć :) Mam nadzieję, że pomysł się Wam spodoba.

Co o tym myślicie? Znacie jakieś produkty z mojego denka?

Buziaki, Mila :)

26 komentarzy:

  1. Uwielbiam Joannę Naturię miodową :) Mam jeszcze wersję z pokrzywą, ale miodowa jest naaajlepsza dla mnie :)

    Co do pomysłu- taka forma jest dla mnie jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem mam zamiar sięgnąć po miodową wersję, fajnie wiedzieć, że się sprawdza :)

      Usuń
  2. Mnie intryguje ten płyn micelarny z biedronki. Ja nie mam bardzo wrażliwych oczu więc mam nadzieję, że u mnie się sprawdzi i zaoszczędzę troszkę kasy :P A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dobry i tani, tak, więc można zaryzykować :) Wiele dziewczyn go sobie bardzo chwali, nawet do okolic oczu.

      Usuń
  3. Mam eliksir z GP, szampon przeciw przetłuszczaniu, a pomysł jest dobry z tym porównaniem kosmetyków, będziemy miały lepszy ogląd na sprawę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam jeszcze mgiełkę... ale zużyłam ją już dawno temu :)

      Usuń
  4. Planuje kupić farbę Deluxe , mam nadzieję , że nie zniszczy mi kłaczków .:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie się męczę z szamponem Timotei...

    OdpowiedzUsuń
  6. A jaki lepszy krem pod oczy znalazłaś? Ja nadal szukam. Kończę Bielendę 40+ ale bez rewelacji. Nie polecam. Wg mnie nawet za mało nawilża.
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! :):)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A najlepszy krem to dla mnie ten ze świetlikiem i zieloną herbatą z Flos Leku :)

      Usuń
    2. Dzięki:) Wiele osób chwali Flos lek:)

      Usuń
  7. ja bardzo lubiłam ten krem pod oczy Alterra :) jako jeden z niewielu na prawdę nawilżał, a mam okolice oczu bardzo suche i przy niedostatecznym nawilżeniu aż mnie bolą. on jest znowu dostępny w Rossie? pamiętam, że kiedyś go wycofali i myślałam, że już go nie można kupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nawet nie wiem czy jest teraz.... ja kupiłam dwa dawno temu i jeden dałam mamie a ten drugi nieużywany leżał i dopiero niedawno po niego sięgnęłam, ale się rozejrzę za nim :)

      Usuń
  8. Zainteresowała mnie ta Joanna bez spłukiwania. No i oczywiście znam płyn micelarny z Biedronki. Mam butlę 400ml.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joanna bardzo fajna :) A płyn ten 400 ml chciałam kupić, ale nie było go już w żadnym sklepie :/

      Usuń
  9. Ja jestem w fazie testów BeBeauty i jak na razie nie rozumie zachwytu w blogosferze :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł! Czekam na jego realizację.

    OdpowiedzUsuń
  11. Płyn miceralny z BeBeauty to mój hit, chociaż wciąż poszukuję czegoś lepszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już znalazłam coś lepszego :D

      Usuń
  12. Fajne denko szkoda, że u mnie w Irlandii większośc produktów jest nie dostępna.

    Fajny blog z chęcią będę zaglądać częściej.

    Całuski i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  13. Oo fajnie, że opisałaś Prestige - złote płatki pod oczy, bo miałam je na oku, szkoda, że nie są warte zachodu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam wielkie nadzieję, ale niestety :/ niedługo przetestuję Perfectę to na pewno napisze jakie są odczucia :)

      Usuń
    2. No proszę pierwsza negatywna opinia o płatkach jaką ja czytam. Na innych blogach dziewczyny się rozpływały. Momentami mam wrażenie że muszą/chcą pisać pozytywnie bo dostają kosmetyki za darmo (do przetestowania)...
      Kasia

      Usuń
    3. Ja widziałam już jakieś negatywne opinie o nich, czyli nie są takie super :D Jak dla mnie za taką cenę to nie za bardzo maja co zaoferować. A co do takich opinii, to na blogach gdzie dziewczyny żyją tylko z testowania, to chyba nigdy nie widziałam negatywnej opinii ;) ale inne blogerki często wytykają wady, kiedy takie wg nich się pojawiają i tak powinno to wyglądać :)

      Usuń
  14. Próbowałam sama robić porównania kosmetyków, ale jest to bardzo pracochłonne. Niemniej pomysł jest świetny i będę czekać na posty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dosyć szybko piszę i jeszcze szybciej myślę :D tak, więc nie jest to wielki problem... tylko się straszne denerwowałam tabelką, bo w żadnej konfiguracji nie pasowała... ale w końcu, jakoś temat ogarnęłam :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...