piątek, 17 stycznia 2014

And the winner is... czyli wyniki rozdania z Firmoo

Dzisiaj mam dla Was wyniki rozdania z Firmoo :)


Przed zapoznaniem się z wynikami, wczujcie się w atmosferę - zdenerwowanie, ciszy kaszel na końcu sali, a Wy siedzicie w cholernie niewygodnej sukience, czekając na ogłoszenie wyników. Napięcie wzrasta, prowadzący przeciąga każdą sylabę, a rozdanie wygrywa....


Lawendowa Mama, gratulację! :) Mam nadzieję, że okulary będą dobrze służyć.


Dziewczyny, które otrzymują kod, uprawniający do zniżki 50% i darmową wysyłkę, to:
Soemi87
Just.
Inka
Karolina Olrzyńska
blimka1

Gratuluję jeszcze raz wszystkim, przypominam, że do 20 stycznia czekam na e-mail od Was, piszcie pod milabizon@gmail.com :)

Buziaki, Mila

8 komentarzy:

  1. gratuluję ;)
    Ja bez kodu się obejdę, bo sama raczej okularów sobie nie kupię, bo aż tak bardzo nie potrzebuję ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak niewiele brakowało:( Gratuluję wygranym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dziewczyny! Na pewno będziecie zadowolone z okularów:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...