wtorek, 17 grudnia 2013

Wygrana u Justyny :D

Muszę się z Wami podzielić moim szczęściem :D
Wygrałam u Justyny M. KLIK KLIK KLIK w jej Świątecznej Niespodziewajce :D


Moje szczęście nie ma granic, zwłaszcza, że na wygraną składają się między innymi dwie rzeczy z mojej chciej listy, która ma tylko trzy pozycję ;) klik, czyli Tangle Teezer i suchy szampon Batiste. Spełnienie 2/3 swojej chciejlisty to jak wygrana na loterii :D no i do tego balsam do ust BOMB Cosmetics o smaku gumy balonowej (mniam) :D Nie mogę się już doczekać!

Gratuluję także Zielonookiej JędzyKLIK i Butterfly Flits KLIK :) a wszystkie wypowiedzi konkursowe możecie znaleźć TUTAJ. Justyna naprawdę miała trudny wybór, bo wszystkie wypowiedzi są bardzo interesujące :)

Jak widzicie, mój tydzień zaczął się bardzo dobrze, a Wasz? :D

31 komentarzy:

  1. mój też :) gratuluje wygranej oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) To super! Oj, coś czuję, że wyczerpałam limit mojego szczęścia, zwłaszcza, że niedawno zostałam wybrana do testów na wizażu :D

      Usuń
  2. Gratuluję:):)
    Jeśli dobrze pamiętam miał być kiedyś post o porach czy zaskórnikach. Był, będzie?
    Miłego dnia, Malwina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, obiecałam posta o porach. Pamiętam o nim, ale jakoś nigdy nie mam czasu się porządnie zabrać za pisanie. Mam w planach niedługo go skończyć :)

      Usuń
  3. Gratulacje, same fajne produkty!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super :) gratuluję :)
    a do jakich testów na wizażu zostałaś wybrana ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Do testowania płyny miceralnego Dermedic :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Bardzo się z niego cieszę, bo jeszcze takiego suchego szamponu nie używałam.

      Usuń
  6. Gratuluję wygranej, zwłaszcza jeśli 2 z tych rzeczy to Twoja wish lista! :) Daj mi proszę znać czy ten balsam do ust faktycznie pachnie jak guma balonowa, bo sama mam do niego dostęp stacjonarnie i czuję, że się po niego udam;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno go wymacam i dam znać jak najszybciej :D

      Usuń
  7. Witam :) To ja - szczęśliwie zaszczycona i uhonorowana ponadprogramową nagrodą niespodziewajką ;-) Gratuluję wygranej :-) Napisz jak wrażenia z używania tej szczotki bo też jestem bardzo ciekawa. Ten suchy szampon mam - dostałam mini wersje na otwarciu sklepu DeeZee i bardzo lubię stosować go w awaryjnych sytuacjach - zyskuje się jeden dzień puszystości na głowie ;-) Do tego ładnie pachnie i jako bonus można zobaczyć ....jak będzie wyglądało się mając siwe włosy :P (przed przeczesaniem włosy są białeee) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, pamiętam i jeszcze raz gratuluję :) i dziękuję. Na pewno opiszę moje wrażenia, zwłaszcza, że jestem szalenie ciekawa czy szczotka w rzeczywistości tak dobrze się sprawdza :) a suchy szampon na pewno się przyda :)

      Usuń
    2. Ostatnio za bardzo poszalałam z ilością suchego szamponu- wydawało mi się, że dobrze go wyczesałam i wyszłam z domu... Jak zobaczyłam się w jednej z sklepowych wystaw..... :O Babuszka!

      Usuń
    3. Boję się, zwłaszcza, że nie mam dużego lustra w łazience jeszcze :D

      Usuń
  8. Dzięki, dzięki :).
    Jak możesz, to podmień link do mojego bloga na nowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdecznie gratuluję! Nie wierzę, że tak poszłaś na ślub;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Nikt mi nie wierzy! :D Na początku miała być niebieska, nawet ją kupiłam, ale potem stwierdziłam, że nie leży dobrze, potem zielona, ale jednak odcień mi się nie spodobał, a na końcu padło na małą czarną, o nieprzyzwoitej wręcz długości.... ale sprawę z tego zdałam sobie dopiero na ślubie :D Na pocieszenie powiem, że brałam ślub cywilny, tak, więc nikogo w kościele nie zgorszyłam :P

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...