sobota, 21 grudnia 2013

Włosy na Święta - inspiracje i krok po kroku

Hej :)
Święta są już coraz bliżej, sama zaczynam się rzucać w wir świątecznych przygotowań (pierniczki upieczone, dzisiaj piekę chleb na Święta, a w poniedziałek ruszam z produkcją ciast). 

Kto się odważy na taką fryzurę? ;)

Przygotowałam dla Was kilka inspiracji fryzur, które moim zdaniem są idealne na Święta - urocze, robią dobre wrażenie, ale przy tym nie musimy używać tony lakieru czy wsuwek, ani nie są zbyt skomplikowane. Możemy, więc cieszyć się Świętami, a nie myśleć o naszych włosach ;) Więcej inspiracji możecie zobaczyć tutaj:
  • loki na chusteczkach nawilżanych klik
  • rope braid tutorial, czyli warkocz lina klik
  • inne inspiracje włosowe i krok po kroku klik

Uwielbiam warkocze, za to, że są bardzo łatwe i szybkie, a możemy dzięki nim wyczarować naprawdę śliczne fryzury: (wszystkie zdjęcia możecie powiększyć klikając na nie)






Uwielbiam takie opaski z włosów, ta pewnie jest ze sztucznych włosów, ale takie cudo można też samemu wyczarować :)


Można też zrobić najzwyklejszego kucyka lub koka i dodać kokardkę :) 




Uwielbiam takie fale i ten kolor jest śliczny!


U mnie prawdopodobnie pojawi się coś niewyszukanego, a może nawet nic ;) myślę cały czas nad lokami na prostownicy, ale może jakoś je zepnę. 

A Wy jaką fryzurę macie zaplanowaną na Święta? :)

Buziaki, Mila




17 komentarzy:

  1. Koczki wyglądają świetnie i bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że mi wychodzi zawsze messy bun z nich ;)

      Usuń
  2. Jak bym miała długie włosy to zdecydowała bym się na tradycyjny kucyk z kokardką. Prosto, klasycznie i gustownie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie po prostu cudne *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekhmm... jest ktoś chętny na zrobienie mi takich cudów na głowie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mogę, uwielbiam czesać innych :D

      Usuń
    2. dasz adres?

      Usuń
  5. Wszystko spoko, ale mi więdną ręce już przy robieniu zwykłego warkocza xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę poćwiczysz i będzie dobrze :D

      Usuń
  6. Fajne, ale nie dla mnie bo mam za krótkie włosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na krótkich też można coś wyczarować, zresztą uwielbiam krótkie włosy z różnymi spinkami/ opaskami :D

      Usuń
  7. Jako, że teraz mam krótsze o 15 cm to zapewne podwinę końcówki i takie fale na boku sobie zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja pewnie nie będę jakoś kombinować z fryzurą i raczej pozostawię włosy same sobie, ewentualnie wepnę jakąś ciekawą spinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne fryzurki, ale ja klasycznie w moich naturalnych falach wystąpię do tego jakąś może spinke ciekawą dodam lub opaskę :)
    WESOŁYCH ŚWIĄT!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety w spinkach i opaskach wyglądam paskudnie :P a szkoda, bo mi się podobają ;) Wesołych! :)

      Usuń
  10. Fajne fryzurki :) Ja zawsze chodzę w rozpuszczonych. :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...