czwartek, 12 grudnia 2013

Profil urodowy + rope braid tutorial

Hej :)
Dodałam zakładkę Profil urodowy, tak, więc teraz możecie dowiedzieć się o mnie jeszcze coś więcej ;)
Mam dla Was też zdjęcie mojej Amber w pozycji "coś się poruszyło, muszę to sprawdzić" :D



A także tutorial na bardzo prostą, a efektowną fryzurkę, która powstaje dzięki magicznym siłom fizyki (kto by przepuszczał, że kiedyś to się przyda w życiu... no dobra, dalej się nie przydaje, ale użycie słów "fizyka" i "fryzura" w jednym zdaniu robi wrażenie :D). Czyli rope braid w moim wykonaniu (mam wycieniowane lekko włosy, dlatego coś wyłazi ;) )



A tutaj jak go wykonać :



Zasada jest bardzo prosta: dzielimy włosy na dwa pasma i skręcamy obydwa w tym samym kierunku (np. kręcąc je w prawo), a potem obydwa pasma skręcamy ze sobą, skręcając je w przeciwnym kierunku do tego, w którym je utworzyliśmy (czyli w tym przypadku, skręcamy je razem w lewo), dzięki temu nie rozplącze się. 
Ja robię tak jak na drugim zdjęciu - czyli skręcam pasma stopniowo, ale na początek, aby zrozumieć jak to działa, lepiej skręcić całość, a potem razem :) Rope braid robi się dosłownie w minutę! 

A na koniec moje włosy dzisiaj ( a w tle moja lodówka :D)



Powinnam coś jeszcze dopisać do profilu urodowego? Znacie rope braid (i czy ma jakąś polską nazwę :D)?

Buziaki, Mila :)

40 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. To prawda, a na dodatek są takie hipnotyzujące! :)

      Usuń
  2. nie pomyslalabym zeby tak wlosy sobie zwiazac :d dzieki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie przez długi, długi czas to było jakieś mistyczne upięcie, którego sekret poznali tylko nieliczni... a potem okazało się, że to takie proste :D

      Usuń
    2. Ja już próbowałam tyle razy i mi nie wychodziło, na pewno spróbuję z tym tutorialem :)

      Usuń
  3. Wow świetny pomysł na włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) a co najważniejsze szybki i dobrze wyglądający :D

      Usuń
  4. ja na to mówię lina, niby mi wychodzi, ale po czasie się "rozluźnia" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się nie rozluźnia, trzyma się cały dzień, ale staram się zaplatać ją dosyć mocno :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. :) Dziękuję, chociaż trudno mi ją dobrze uchwycić na zdjęciach, bo aparat ją za bardzo interesuje :P

      Usuń
  6. Amber jest śliczna, sąsiad ma psa tej rasy, świetnie pies go wyprowadza na spacer ;-)
    Przeanalizowałam instrukcję robienia rope braid, muszę koniecznie spróbować, ciekawa jestem czy mi się uda :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah biedny sąsiad, bo te pieski trochę krzepy mają :D Próbuj, próbuj na pewno wyjdzie :)

      Usuń
  7. U mnie jak tylko coś zaszeleszczy to od razu Spajki bawi sie w detektywa i tego szuka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli widzę, że też jest bardzo ciekawy świata :D

      Usuń
  8. Jak ja uwielbiam oglądać zdjęcia psiaków :) Śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne włosy! a metoda na ten nietypowy warkocz, prosta, ale bardzo efektowna ; ) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kiedy mam tego warkocza, wszyscy się mnie pytają jak go zrobiłam :D

      Usuń
  10. ja to rope braid wykorzystywałam robiąc 4-6 takich splotów wtedy gdy chciałam aby moje włosy się falowały ;) oczywiście mokre włosy splatałam, a jak wyschnęły to rozpuszczałam i utrwalałam lakierem ;) efekt świetny

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam, żeby tak zrobić :D Na pewno wypróbuję :)

      Usuń
  11. Oglądałam filmik jak zrobić taka fryzurę na kanale stylizacje, niestety u mnie wychodzi bardzo cienki ten warkocz..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też szału nie ma za bardzo, a próbowałaś trochę "powyciągać" pasma? Wtedy powinien wyglądać na pełniejszy. Albo nie skręcaj bardzo mocno.

      Usuń
  12. jeny! tak mnie zaciekawiłaś tą fryzurą, że rozpuściłam koka i probowałam skręcić swoje kudły, ale mi nie wyszło - i teraz się nie poddam! będę skręcać aż się uda ;) dzięki za świetny pomysł na fryzurę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wyszło :D Mi zajęło kilka godzin zrozumienie jak działa :P

      Usuń
  13. czy Amber to wyżeł weimarski? jeju cudna jest ta rasa, oddawaj ją !!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to wyżeł weimarski :) Mogę ją oddać na tydzień, ale dom by Ci rozniosła po jednym dniu :D

      Usuń
    2. haha jest śliczna, wyściskałabym :D

      Usuń
  14. pierwszy raz się z czymś takim spotykam, serio! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię rope braid, ale ostatnio jakoś o nim zapomniałam i dawno nie robiłam ;p, ale u mnie żeby uzyskać taką objętość muszę nieźle napakować pianki xD

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie się to nie sprawdzam, bo mam nierówne kosmyki i wyłażą :x

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...