piątek, 6 grudnia 2013

Podsumowanie: Piękne rzęsy na Mikołajki

Hej :)
Dzisiaj Mikołajki, nadszedł, wiec czas na podsumowanie akcji Piękne rzęsy na Mikołajki (Początek akcji - KLIK). Sypnęło śniegiem, ale mój Mikołaj nie za bardzo się postarał. A jak poszło z rzęsami? (Wszystkie zdjęcia możecie powiększyć, wystarczy na nie kliknąć)

Najpierw efekty innych uczestniczek:

  • PiszącDniem (jej notka KLIK) nie zauważyła wielkiej zmiany, ale rzęsy są mocniejsze, troszkę zagęszczone w kąciku, stosowała olejek Babydream. Według mnie zagęściły się także na długości!

  • Dominiki Zet (notka u niej KLIK), rzęsy się zagęściły i widocznie wzmocniły, stosowała olejek rycynowy i pomadkę z Altery. Pierwsze zdjęcie przed, drugie po. Ja widzę też więcej na długości.

  • Justyna M.,(jej rzęsy przed) , stosowała kapsułki kreatynowe GAL, na górze zdjęcie przed, reszta po :) Jej rzęsy już były długie, a teraz są jeszcze dłuższe :D





Jak się sprawdziło nakładanie olejku rycynowego u mnie? Przypominam, że nakładałam go dwa razy dziennie. Wieczorem robiłam to szczoteczką po tuszu, rano paluchami. 

Tak się prezentowały moje rzęsy miesiąc temu:


Tak się prezentują teraz:


Rzęsy na pewno się wzmocniły - wcześniej nie były tragiczne, ale teraz są super! Nawilżone, mocne i mogę to wyczuć dobrze dotykając ich. Wcześniej wydawały mi się bardzo cienkie, teraz czuję, że są mięsiste i dobrze się trzymają na swoim miejscu ;) Przy zmywaniu tuszu nie wychodzi ani jedna, wcześniej zawsze znajdowałam jakąś rzęsę na waciku.
Co do długości to trochę urosły, zwłaszcza w kącikach (porównajcie zdjęcia z zamkniętym okiem przed i po), ale co najważniejsze ich końcówki są przyciemnione- widać to zwłaszcza na dolnych rzęsach. 
Lepiej mi się nakłada na nie tusz do rzęs, który nie robi mi pajęczych nóżek, myślę, że to efekt lepszego nawilżenia. Żałuję, że na początku nie zmierzyłam ich w jakiś sposób :/

Ogólnie jestem bardzo zadowolona - wiadomo, po miesiącu nie ma co oczekiwać cudów, ale stan moich rzęs znacznie się poprawił! Szczerze polecam, więc nakładanie olejku rycynowego. Ja na pewno nie przestanę go używać, ponieważ jego nakładanie weszło mi już w nawyk.

Co myślicie o tej akcji i jej efektach? No i co przyniósł Wam dzisiaj Mikołaj? :)




31 komentarzy:

  1. Ja widze u cb różnice :) Są troszkę dłuższe i gęstsze :)

    A co do Mikołajek to jutro jade po aparat :D Odłożyłam kupno gitary na wakacje, bo wole dać więcej kasy i kupić lepszą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to może lepiej, bo w wakacje będziesz miała więcej czasu na grę :D

      Usuń
    2. No bede miala 4 miesiące wakacji :D

      Usuń
  2. cudów nie ma, ale ciężko do nich dojść ;)
    ogólnie cała akcja ma przynajmniej o tyle dobrego, że zadbałyście o rzęsy, a to już połowa sukcesu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nikt cudów nie oczekiwał, ale poprawę widać i to bardzo dobrze :D

      Usuń
  3. Tak. Szału nie ma :)
    Będziesz stosowała "kurację" dalej? Czy na tym koniec?
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nadal będę nakładała olejek rycynowy, bo ja efekty widzę przede wszystkim w "konsystencji" rzęs :)

      Usuń
    2. Tzn. są bardziej "treściwe" ?
      Kasia

      Usuń
    3. Tak, dokładnie. Po prostu dotykając je czuję, że są jakby grubsze, bardziej elastyczne :) no i po zalotce też to lepiej widać, bo po prostu podkręca je teraz o wiele lepiej i dłużej się tak trzymają.

      Usuń
  4. A ja uważam, że to zmotywowało Nas do dbania o rzęsy, bo niestety często o tym zapominamy :)
    Cieszę się, że mogłam brac udział w tej akcji i na przyszłość będę chętnie brała udział również w innych akcjach :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, rzęsy często są zapominane, tako samo jak stopy! :D A może Ty zorganizujesz następną akcję? :)

      Usuń
  5. Też wcieram! ;) lecz troszkę krócej niż Wy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie, że się wzmocniły. Gratuluję efektów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nawet jeżeli efekty nie są spektakularne :)

      Usuń
  7. Przysięgam,że nie widze różnicy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widzę dużo zwłaszcza w kącikach - teraz rzęsy tam są tak samo długie jak inne, wcześniej były krótsze :)

      Usuń
  8. Ja dopiero niedawno kupiłam sobie olejek rycynowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go uwielbiam, bo nadaje się do wszystkiego :)

      Usuń
  9. Ja stosuję pomadkę Alterra na rzęsy, będą już ze 2 lata z przerwami i wszyscy mnie pytają, czy mam naturalnie długie rzęsy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli się sprawdza, to dobrze :D

      Usuń
  10. do zdjęciach ciężko ocenić, ale jeśli odczuwasz i widzisz różnicę na żywo to na pewno ona jest :) ja kiedyś stosowałam olejek rycynowy i moje rzęsiska też wyglądały dużo lepiej, urosły no i po pomalowaniu tuszem było widać najlepiej efekty :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, na zdjęciach trochę ciężko to ocenić. Mi się dużo lepiej rzęsy tuszem teraz maluje i lepiej się zakręcają na zalotkę :)

      Usuń
  11. Ja miałam zacząć stosować odżywkę, żeby mieć piękne rzęsy na sylwestra, ale podrażniła mnie:( Dobrze, że swoje mam dość długie i wystarczy dobry tusz, bo mnie podrażnia wszystko, co kładę na okolice oczu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj :( Mi się często zdarza za to podrażnić skórę pod okiem :/

      Usuń
  12. Świetny blog ; ) a co do oczu widać efekty ; ) Obserwuję < 3.
    Zapraszam również do siebie na nowy odświeżony blog oraz info ! : *
    http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  13. może na zdjęciach nie widać spektakularnej różnicy, ale wierze Ci, że Twoje rzęsy się wzmocniły, szczerze mówiąc, troszkę zachęciłaś mnie do rozpoczęcia kuracji : ) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się :) myślę, że warto, nawet tylko dla tego, żeby tak nie wypadały :)

      Usuń
  14. Ja jestem chyba jakaś inna bo moje codzienne dbanie o siebie polega na prysznicu, umyciu włosów, olejek arganowy codziennie na twarz i raz po raz na ciało. Pozostałe czynności to bardzo sporadycznie i nieregularnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego inna? Moja pielęgnacja wygląda podobne, z tym, że włosów nie myję codziennie, a co 2 - 3 dni :) A tak to prysznic, czasami jakiś krem na ciało jak mam ochotę :P no i coś na twarz. A podczas mycia szampon i koniecznie odżywka, bo bez tego nie rozczeszę potem włosów :) a olejowanie i inne nieregularnie i to bardzo :)

      Usuń
  15. Mimo wszystko Wy jako blogerki urodowe na pewno więcej czasu poświęcacie na dbanie o wszystko ze szczegółami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...