środa, 11 grudnia 2013

Moja nowe okulary przeciwsłoneczne

Hej :)
Firmoo (ich strona klik) i ich okularów chyba nie trzeba nikomu przedstawiać :) Chętnie i często współpracują z blogerami i blogerkami z całego świata i na pewno każda z nas chociaż raz o nich słyszała. Ale kiedy napisała do mnie przemiła Laura z Firmoo byłam w niemałym szoku ;) A jako, że moje dotychczasowe okulary przeciwsłoneczne umarły nagłą śmiercią jakiś czas temu, to postanowiłam wybrać właśnie okulary przeciwsłoneczne. I oto one:


Wybrałam ten (KLIK) model - niby normalny i najzwyklejszy, ale trochę fikuśny ze względu na przezroczysty dół. Okulary miałam u siebie po około 12 dniach - od momentu wysyłki, do momentu dotarcia do mnie minęły 4 dni, resztę czasu czekałam, aż dostaną moje szkła, chociaż wiem, że dziewczyny, które zamawiały szkła korekcyjne, czekały krócej, nie wiem z czego to wynika.

Tradycyjne, dołączono twarde etui, miękkie etui, ściereczkę i śrubokręt do okularów:


Okulary wykonane są z plastiku, jednak nie czuć, że jest ona bardziej wytrzymały niż plastik w okularach, które można kupić u chińczyka za 20 zł ;) Bardzo dobrze się trzymają na nosie, czym byłam zdziwiona, bo u mnie mało które okulary dobrze się trzymają. Wymacałam je dokładnie i nic się nie rusza, nic nie odpada. Moja para zaliczyła nawet mały crash test - po upadku z biurka nic im się nie stało ;) Bardzo zadowolona jestem z twardego etui - wygląda na naprawdę solidne, nie otwiera się samo.



A tutaj macie Milę w okularach Firmoo :D Przepraszam za mój pyszczek, ale byłam kompletnie nieuczesana i nieumalowana (przy okazji możecie podziwiać jak krzywy jest mój nos  :P )






Tutaj możecie znaleźć pomoc w zamówieniu okularówKLIK. Myślę, że z zamówieniem może poradzić sobie każdy, pomimo stresu to jest naprawdę łatwe :D Na pewno dużym plusem jest możliwość wirtualnej przymiarki - wystarczy, że założymy konto (nie musimy nawet nic kupować), wgrywamy swoje zdjęcie i możemy przymierzać setki modeli okularów. Jeżeli akurat nie mamy odpowiedniego zdjęcia, to na stronie mamy do wyboru kilka zdjęć osób, na których możemy zobaczyć jak wyglądają dane okulary. Jest to na pewno bardzo pomocne rozwiązanie i warto z niego skorzystać, jeżeli tak jak ja nie wiecie co wybrać :D 

Firmoo umożliwia zakup pierwszej pary za darmo (więcej info TUTAJ), musicie zapłacić jedynie za przesyłkę, która kurierem kosztuje jakieś 15 dolarów - czyli za około 50 zł, możecie mieć okulary korekcyjne, a wybór jest naprawdę ogromny! Do zamówienia korekcyjnych okularów potrzebujecie tylko swojej recepty od okulisty i znajdziecie tam wszystkie potrzebne informację :)

Informacja dla blogerek - jeżeli jesteście zainteresowane współpracą z Firmoo to odsyłam Was tutaj KLIK. Poszukują oni cały czas nowych blogerów do współpracy :)

Macie już ich okulary? Podoba Wam się model, który wybrałam? :)

Buziaki, Mila

10 komentarzy:

  1. Ja właśnie jestem w trakcie załatwiania współpracy z Firmoo :) jako okularnica to dla mnie świetna oferta :) także niedługo i ja będę mieć okulary tej firmy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Ja też powinnam mieć korekcyjne, ale tak bardzo nie chcę ich mieć i nosić :P

      Usuń
  2. Wszędzie Firmoo :D Do twarzy Ci w tym modelu :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom, rzucają okularami na prawo i lewo :D Dziękuję:)

      Usuń
  3. Dostała od nich maila wlasnie z współpracą ale nie wiem co odpisać... :(
    Blogerki tez musza płacić za przesyłkę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, dostajesz kod na okulary i darmową dostawę :) Jak potrzebujesz pomocy to napisz na mojego maila :)

      Usuń
    2. Okej, w weekend sie na pewno odezwe bo chcialam mamie zamówic na gwiazdkę i notke o tym dodać, bo jej sie popsuły teraz ;/

      Usuń
  4. Ładne te okularki, pasują Ci :)

    Ja ostatnio coraz gorzej widzę, mój sokoli wzrok ma chyba gorsze dni

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne, mnie się podobają ich okulary korekcyjne, ale póki co nie mam cashu na nowe oprawki ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie opinie o tej firmie, jakie czytałam, były pozytywne. Można powiedzieć, że już cała Polska kupuje tam okulary :D
    Połączenie czarnego z jasnym kolorem - wygląda super, bo czemu okulary przeciwsłoneczne mają być jednolite ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...