niedziela, 22 grudnia 2013

Mam czerwone włosy - czyli Palette Deluxe, Ruby Red 678

Hej :)
Wczoraj zafarbowałam włosy, mój poprzedni rudy kolor KLIK zaraz po farbowaniu był bardzo ładny, ale jak to rudy na rozjaśnionych włosach - szybko się wypłukał i zostały mi lekko rudawe włosy. Dlatego zdecydowałam się na kolejne farbowanie, tym razem kolorem mocniejszym, bardziej czerwonym - albo się wypłucze do ładnej rudości, albo do różu - pożyjemy, zobaczymy :D


Użyłam farby Palette Deluxe z olejkami, kolor 678 Rubin/Ruby Red. Farba, jak to farba, trochę śmierdziała, ale dzięki buteleczce do wymieszania łatwiej się ją nakładało. Załączona odżywka z olejkami jest fajna, ale i tak po niej nałożyłam jeszcze jedną odżywkę :)


Poniższe zdjęcie jest bez lampy, trochę rozmazana, bo słońca nie ma ;( Pozostałe dwa z lampą (przepraszam za te smętne końcówki, ale po prostu włosy były wcześniej związane w warkocza i ich nie czesałam ;) )






Poza tym doszła do mnie paczka z wygraną w rozdaniu i jestem w intensywnej fazie testów :D

Jak Wam się podoba? Lubicie czerwienie na włosach? :D Jak Wam idą przygotowania do Świąt? 

Buziaki, wracam do pieczenia ciasta, Mila :D


25 komentarzy:

  1. Nie no ja nie moge chodzić przed świętami po blogach bo potem mam ochotę zgrzeszyć :D

    Przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz tylko jedno życie na grzeszenie, wykorzystaj to dobrze :>

      Usuń
  2. Uuu świetnie Ci wyszedł, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolor Ci wyszedł :) Ostatnio chodzi za mną jakaś szalona zmiana koloru ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z drugiej strony szkoda mi ich, bo tak o nie dbam i jakby nagle to wszystko szlag trafił.... :/

      Usuń
  4. Eksperymentowałam na wakacjach z czerwonymi włosami, ale nie do końca mi wyszły, takie jak chcialam, ale bylam zadowolona z efektu :) twoje są super, zapraszam do mnie www.ajszoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. też kiedyś miałam takie włosy :D
    to znaczy miały być rude, wyszły czerwone, potem spłowiały do różowych, dobrze nie było :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam kiedyś różowe :D właśnie przez czerwień, ale nie wszystkie się tak zmywają do różowego.

      Usuń
  6. Świetne ! Bardzo mi się podoba taki kolor u kogoś, ale sama chyba nie miałabym odwagi :)
    zapraszam też do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ladnie:-) ja kiedyś miałam nieco jaśniejszy kolor:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi się kolor, też chciałam podobnie ale jakoś nie mam odwagi wolę raczej podziwiać u innych :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można zrobić sobie pasemko czy dwa w szalonym kolorze :D

      Usuń
  9. Bardzo ładny kolorek. Tylko niestety takie kolory szybko się wypłukują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, ale obczaiłam sobie jak przedłużyć trwałość koloru i mam nadzieję, utrzymać go trochę dłużej :)

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo odważny kolor i bardzo mi się podoba! :D Choć ja chyba palette bałabym się użyć. Słyszałam, że to bardzo mocna i niszcząca włosy farba. Sam efekt jest super! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się doinformowałam na ten temat i tak nie jest, niszczy tak samo jak inne, a nawet jeżeli jest mocna, to w tym przypadku mi to by nie przeszkadzało. Ale może napiszę o tym osobny wpis :)

      Usuń
  12. Uwielbiam czerwone włosy <3 sama kiedyś miałam xD

    OdpowiedzUsuń
  13. U kogoś bardzo podobają mi się czerwone włosy sama bym się nie zdecydowała ze względu na to ,ze kolor szybko się wypłukuję i pewnie by mi nie pasował dziewczyna z kanału Sarunia7771 również ma czerwone włosy ostatnio pokazywała produkt dzięki ,któremu kolor tak szybko się nie wypłukuję niestety nie pamiętam nazwy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny kolor! Bardzo Ci pasuje :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny kolor, miałam kiedyś taki przez około miesiąc:)

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiekny masz tutaj kolor <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...