wtorek, 31 grudnia 2013

Gdyby ktoś nie zauważył... mamy koniec roku :D Podsumowanie

Hej kochani ! :) 

Mój mąż ostatnio zaskoczył mnie pytanie "Ale teraz mamy 2012, a następny będzie 2013 rok? " Nie, następny będzie 2014 :D Ten rok minął mi bardzo szybko.
W dzisiejszym podsumowaniu miało znaleźć się też denko, ale nie będzie, bo planowałam zrobić wcześniej, ale wyszłam z psem na spacer, a potem pojechałam do miasta i mi się zapomniało zrobić zdjęcia ;) ale będzie, będzie, obiecuję!

Dziękuję Wam za każdy dzień spędzony ze mną :* 
Bloga założyłam 27 października, przez ten czas moimi obserwatorami zostało 69 osób! Strasznie się cieszę, że mnie czytacie, udzielacie się w komentarzach i zaglądacie tutaj :) To naprawdę wielki zaszczyt dla mnie, zakładając bloga w życiu bym nie powiedziała, że będę miała aż tylu obserwatorów! Ba, nie powiedziałabym nawet, że dotrwam do końca roku z prowadzeniem bloga :P

Przez ten czas mój blog odwiedzony został 5268 razy, jest na nim 678 komentarzy, napisałam 38 postów :) Podjęłam też jedną współpracę i wygrałam rozdanie :)

Jaki był dla mnie ten rok? 
Kosmetycznie i pielęgnacyjnie bez wielkich zmian, no może maluję się trochę lepiej niż w 2012 :D Włosowo zmianą była zmiana koloru, teraz są czerwone, a przez cały rok byłam blondynką ;)
Blogowanie zmusza mnie także do regularniejszego zużywania moich kosmetyków :D A jednym z moich celów na 2014 rok jest zużycie dwóch otwartych tuszy do rzęs i NIE robienie zapasów wszystkich kosmetyków, które i tak otwieram wcześniej, bo muszę sprawdzić jak pachnie, wygląda czy działa ;)

Mam nadzieję, że następny rok będzie lepszy od poprzedniego i, że za rok spotkamy się wszyscy razem, mam nadzieję w większym już gronie :) 

Bawcie się dobrze i bezpiecznie!!!! 
Buziaki, Mila :)

8 komentarzy:

  1. Szczęsliwego Nowego Roku kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego nowego roku! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Moc życzeń na Nowy Rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego w tym nowym 2014 roku :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się to postanowienie, by nie otwierać kosmetyków ;-) Też muszę od razu sprawdzić ^^ Szczęśliwego Nowego Roku i niech będzie lepszy od poprzedniego :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wróciłam do żywych :) Melduję się, że wkroczyłam w 2014 tanecznym krokiem i z masą postanowień oraz wiarą, że je zrealizuję :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahaha mam to samo z malowaniem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...