poniedziałek, 16 grudnia 2013

Brwi idealne - czyli jakie?

Hej :)
Dzisiaj o brwiach... czyli o mojej prawdziwej zmorze!


Moje brwi są bardzo rzadkie, co jest ich wielką wadą. Nie potrafię też ich podkreślić tak, aby wyglądały naturalnie... ani nie wiem jaki kształt im nadać. Obecnie mają kształt taki jak na poniższym zdjęciu. Bez regulacji jest ich po prostu więcej pod spodem (mniej więcej do połowy brwi). I szczerze mówiąc nie wiem co z nimi zrobić. Podkreślić ich nie potrafię bez dziwnego efektu, a jeżeli efekt ma być naturalny, to podkreślone są bardzo, bardzo lekko i prawie nie widać różnicy. A kształt też nie porywa. Jak myślicie, jakie kształt brwi pasowałby mi? Mam nadzieję, że będziecie miały jakieś pomysły, bo ja nie mam żadnego :D


Podobają mi się naturalnie wyglądające brwi, a u niektórych dziewczyn, takie "dzikie" brwi wyglądają super (chociaż ładnemu we wszystkim ładnie ;) ):


Chociaż sama chciałabym osiągnąć mniej więcej taki kształt jak poniżej.... ale nie wiem czy to możliwe, bo coś czuję,  że mi brwi zabraknie :/ 


Za to takie podkreślenie, to dla mnie czarna magia :D U niektórych wygląda to bardzo dobrze, u innych bardzo źle - i ja też znajduję się w tej grupie. Poza tym nie wyobrażam sobie noszenia takiego makijażu na brwiach, na pewno za chwilę bym się rozmazała :D


Jakie są Wasze brwi? Jesteście zadowolone z nich? No i proszę o wszelkie sugestie na temat moich brwi :D

Buziaki, Mila

Wszystkie zdjęcia z serwisu weheartit.com

35 komentarzy:

  1. Hmm ja ze swoich jestem w sumie zadowolona, jedyne co z nimi robię to je reguluję, nic po za tym, więc są takie naturalne. Zbyt mocno podkreślone albo całkowity brak brwi i namalowane kreską strasznie mnie odrzucają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jesteś prawdziwą szczęściarą :) Mnie też odrzucają te rzeczy... i jeszcze kto je całkiem wyrywa, najczęściej rysuje sobie super cienką kreseczkę... :P

      Usuń
  2. Ja mam wieczny problem z brwiami, dlatego co 2 tygodnie chodzę do kosmetyczki na depilację i hennę, przez co łatwiej mi później wykonywać na nich makijaż. Radzę także udać się do kosmetyczki, która nada kształt i powie co i jak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i chyba tak zrobię... ale tak bardzo nie lubię zapuszczać brwi :P

      Usuń
  3. ja muszę chodzić na wosk, zarastam jak zwierz po północy, i to najlepiej co 2 tygodnie, później oczu nie widac:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przesady, chyba nie jest tak źle :P Chociaż miałam koleżankę, która miała strasznie dużo brwi... i po pierwszej depilacji trudno było rozpoznać jej twarz :D

      Usuń
  4. Oj ja zawsze mam kłopot z kształtem brwi, dlatego chodzę do kosmetyczki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstyd się przyznać, ale nigdy u kosmetyczki na brwiach nie byłam :P a w sumie kosztuje to niewiele, więc może warto się wybrać :)

      Usuń
  5. Brwi traktuję bardzo po macoszemu, są dość rzadkie i nie podoba mi się ich kształt ale nie mam cierpliwości do zapuszczania ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się bardzo Twoje brwi podobają :) są takie pełne i mają ładny kształt

      Usuń
  6. ja lubię tak tylko delikatnie podkreślone brwi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę bardzo delikatne, albo naturalne :)

      Usuń
  7. ja ze swoich nie jestem zadowolona bo są strasznie nieokiełznane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja moje trochę przycinam bo są długie :P

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. W sumie to chyba trudno dbać o brwi... ewentualnie tylko można nakładać olejek rycynowy na nie.

      Usuń
  9. Polecam, jak ktoś wyżej, udać się do dobrej kosmetyczki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i chyba tak zrobię, tylko muszę znaleźć jakąś dobra, a nie taką, która wyskubie mi brwi :P

      Usuń
  10. A ja ze swoich nie jestem zadowolona :( po pierwsze są bardzo rzadkie, a po drugie są jasne :( to chyba najgorszy przypadek :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja siostra ma rzadkie i jasne brwi... ale u niej wygląda to bardzo dziwnie, bo ma ciemną karnacje, ciemne oczy i ciemne włosy :D

      Usuń
  11. Ja nie lubie swoich bo włoski są bardzo grube zarazem rzadkie ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie z komentarzy widzę, że większość z nas nie jest zadowolona :P

      Usuń
  12. mnie denerwują moje brwi, są rzadkie :( do tego mam na jednej dwie blizny, na których włoski nie rosną, więc mam jedną pionową dziurę i jedną poziomą, więc jestem zmuszona albo zamalowywać w poziomie, albo wyrywać włoski, które rosną pod. Muszę się wybrać do kosmetyczki na jakąś regulację i może hennę?
    Do tego słyszałam o zamienniku AquaBrow (po prostu tańszy jest ;) ), więc chyba sobie kupię i będę eksperymentować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, ze u mnie w gimnazjum była moda na blizny na brwiach :P a kto nie miał to sobie wygalał kawałek brwi.... haha :D
      Ooo a jaki to zamiennik? :)

      Usuń
  13. /ja czasami jestem zadowolona a czasami doprowadzaja mnie do szału.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak z włosami... na głowie :D

      Usuń
  14. nie da się dobrać kształtu brwi patrząc na same jedno oczko, musiałabyś pokazać całą twarz :)

    ja też mam za mało włosków dlatego nie wychodzę z domu bez makijażu brwi: kredka (inglot, joko) lub cień (essence, a ostatnio tusz do brwi z wibo (ale to raczej nie dla blondynek)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No faktycznie, nie pomyślałam o tym :)
      A tusz do brwi z Wibo mam, ale nie potrafię go nałożyć... zawsze albo za mało, albo za dużo, albo nierówno :(

      Usuń
    2. a spróbuj na początek uzupełnić cieniem lub kredką i potem przyczesać delikatnie tuszem
      mnie się na początku go też za dużo nakładało, albo pacnęłam skórę, ale się nauczyłam go używać i teraz jest super :)

      Usuń
    3. Cały czas dzielnie walczę :) ale zdaje mi się, że musi on trochę przeschnąć, bo mój ma strasznie wodnistą konsystencję. Tak, więc dam mu jeszcze trochę czasu :)

      Usuń
  15. Ja zawsze marzyłam o pięknych brwiach a'la jaskółka, ale pogodziłam się z tym, że nie będę takich mieć, bo moje brwi podobnie jak Twoje biegną prawie prosto, nie są z natury podatne na taki kształt niestety i na dodatek nie są na tyle grube by móc je tak wyregulować, ale kupiłam całkiem niedawno jasną kredkę do brwi i coś próbuję działać ;) Na cień i żel do stylizacji brwi jeszcze się nie odważyłam ;) Może też spróbuj coś pokombinować z kredką na początek?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jasną kredkę do brwi i też coś próbuję :) może z czasem nam w końcu się uda i będziemy miały piękne pełne jaskółki? :D

      Usuń
  16. Moje brwi to też jakaś maskara. Właściwie to ich nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze coś mam, za to moja biedna siostra, ma ciemne włosy, ciemną karnację, a brwi zero :P

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...