wtorek, 3 grudnia 2013

Bardzo skromna wishlista - tylko trzy pozycję

Drogi Mikołaju... w tym roku moja wishlista jest bardzo, bardzo skromna ;)
Blogi urodowe czytam od dawien dawna, tak, więc minęła mi już faza "muszę to mieć natychmiast", która kiedyś pojawiała się po każdym nowym przeczytanym poście. Obawiałam się, że posiadanie własnego bloga będzie mnie niezmiernie kusiło do nowych zakupów... ale na razie jest spokój ;) Moja wishlista posiada tylko 3 pozycję, ale niestety nikt nie kwapi się do jej realizacji ;)

  • Suchy szampon Batiste - myję włosy co 3 dni, ale czasami przydałby się suchy szampon, który by je troszkę odświeżył w kryzysowych sytuacjach, albo przed nagłym wyjściem z domu :)

  • Tangle Teezer - chyba wiadomo dlaczego jej chcę ;) Czesanie moich włosów zajmuje mi dużo czasu, bardzo łatwo się kołtunią!Cena jest, jednak dla mnie trochę za wysoka i nigdy się nie mogę zdecydować...

  • Kurtka/ płaszczyk puchowy - zimno mi zawsze, a mój wełniany płaszczyk zaczyna już niestety nie wyglądać bardzo dobrze, a drugi płaszczyk nieszczęśliwie w tamtym roku stracił rękaw - trzeba się rozejrzeć za czymś nowym. A puchowa kurta lub płaszczyk marzy mi się od dawna!
A jak Wasze wishlisty? Pochwalcie się :D Może Mikołaj tutaj zagląda ;)

30 komentarzy:

  1. ja małą, raczej niekosmetyczną już na blogu umieściłam ;)
    Batiste i mi się marzy, ale mikołaj nie przyniesie, muszę sama tyłek ruszyć do drogerii.
    A TT też chciałam, na razie poprzestałam na podróbce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie kupiłaś i jak się sprawuje? :)

      Usuń
  2. Batiste kupuję co jakiś czas, w Hebe są na nie co jakiś czas promocje :) TT mam od dawna i polecam każdemu :D
    Puchową kurtkę kupiłam w tym roku, bo inaczej zostałabym bez odzienia wierzchniego na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale do Hebe mam daleko :( i jak sprawuje się kurtka? :)

      Usuń
    2. Na MintiShop widziałam nową wersję Batiste- donoszę :) są te z fajne zestawy miniaturek tych szamponów.
      A kurtka jest ciepła, zakrywa nerki- bardzo jestem z niej zadowolona :)

      Usuń
  3. Batiste bardzo lubię i uważam, że to najlepsze suche szampony, jakich używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Puchowy płaszczyk tez by mi się przydał!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi sie marzy gitara, wtedy wreszcie mogłabym zagrac swoje piosenki, ale wiem ze rodzice sa spłukani bo brali mi lapka rok temu dosc drogiego wiec mial byc prezent jeszcze na ten rok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może przeprowadź zbiórkę po rodzinie? :D A jak gitara? ;)

      Usuń
    2. Uuu moja rodzina to dobra na obrazku tylko :/

      Usuń
  6. kupiłam wczoraj 2 TT. Nie mogę zyć bez tej szczotki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam wzystkie 3 punkty :D
    A moja chciejlista jest zbyt długaaaaa... Internetów nie wystarczy ;p i mojej wypłaty też xD Co do TT to mogę ci powiedzieć, że jest warta swojej ceny. Moje włosy zyskały dzięki niej nowe życie. Na początku dziwnie było się przyzwyczaić do jej kształtu i do tego jak się układa w dłoni, ale teraz świata poza nią nie widzę i zabieram wszędzie wersję kompaktową :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się boję, ją kupić, bo może okaże się, że u mnie się nie sprawdzi :/

      Usuń
  8. TT też chcę, mam nadzieję że dostanę, a Batiste sama sobie kupię :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam mieszane odczucia co do TT. Moim zdaniem on tylko rozczesuje włosy bez szarpania ich. Na szczotce TT pozostaje tyle samo włosów co znajdywałam po rozczesaniu włosów zwykłą szczotką :( A.

    OdpowiedzUsuń
  10. oj, chyba musisz sobie znaleźć dobrego sponsora, najlepiej Mikołaja :) Moja wishlista sięga na koniec świata :P

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwsze dwie rzeczy z Twojej listy posiadam! nie wyobrażam sobie już życia bez TT a Batiste niestety testowałam tylko raz, więc nie mogę się wypowiedzieć :) ja już jestem w malej zmowie z moim Mikołajem i doszły do niego słuchy co mi się wymarzyło.. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam TT i jestem całkiem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hah, akurat wszystko z Twojej listy mam ;)) Ja w sumie nic nie potrzebuję kupiłam czapkę, komin i kozaki, więc jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam kozaki już, ale czapki niet, chociaż zamiast czapki wolę nosić kaptur :D

      Usuń
  14. W mikołajki mamy jeszcze podsumowanie naszych pięknych rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, pamiętam :D

      Usuń
    2. A bedziesz dodawała do notki jakieś zdjecia porównawcze tych co brali udzial ?

      Usuń
    3. Na pewno dodam jedno zdjęcie przed i po :) no i oczywiście odeślę do bloga.

      Usuń
  15. ja poluję na jakiś ciepły sweter i będe szczęśliwa jak w końcu taki znajde :))
    fajny blog, ciekawe recenzje z pewnością będe zaglądać tu częściej..obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. To jest hejterski komentarz. Nie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same hejty w tych internetach. Też nie pozdrawiam.

      Usuń
    2. Wybacz, Mila... to nie ja pisałam :( To... to ona... (rozdwojenie jaźni)

      Usuń
  17. Skromna wishlista :) Oby się spełniła. Taka szczotka to i mnie by się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie skromnie i konkretnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...