wtorek, 19 listopada 2013

Zainspiruj się - włosy

Dzisiaj dosyć szybki, lekki wpis :) Dziś mój mąż obchodzi 25. urodziny, a do tego załatwić musimy kilka spraw, tak, więc cały dzień będzie trochę szalony.

Mam dla Was kilka inspiracji, które od dawna już mam na moim komputerze - lubię zbierać ładne obrazki :D Wszystkie zdjęcia pochodzą z serwisu weheartit.com. Wszystkie zdjęcia możecie powiększyć :)


Zawsze podobały mi się kolorowe końcówki :D



Dzięki tej instrukcji może w końcu nauczę się robić "waterfall" na włosach!




Bardzo romantyczna fryzurka :)




Kłos- łatwy do zrobienia i bardzo efektowny!



Mam nadzieję, że kogoś uda mi się zainspirować ;) Grzebienie w dłoń i ruszajcie próbować na sobie! 

22 komentarze:

  1. Ślicznee, ale sama sobie nie potrafię zrobić nawet kłosa :( Co prawda oglądając po kilka razy filmiki na yt z instrukcjami fryzur udaję mi się czasem coś wyczarować :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kłos jest naprawdę łatwy do zrobienia! Może przygotuję dla was jakiś tutorial :)

      Usuń
  2. Bardzo mi się spodobała ta druga fryzura. Warkocze zawsze wychodzą cienkie na moich włosach, zupełnie tak samo jak u dziewczyny a tutoriala!! Mam nadzieję, że mi wyjdzie i będę mogła się pochwalić! :D :*

    Pozdrawiam!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli warkocz wychodzi cienki, to po zrobieniu go, można trochę "powyciągać" włosy, nie wiem czy rozumiesz o co chodzi :D napiszę o tym bardziej szczegółowo w jakiejś notce :)

      Usuń
  3. Mam dwie lewe ręce+ bardzo szybko się zniechęcam i niecierpliwię, więc do takich fryzur mogę tylko wzdychać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo, ale kilka rzeczy musiałam się nauczyć robić przy długich włosach!

      Usuń
  4. mam cały folder z takimi inspiracjami, niestety moje włosy są za krótkie do większości fryzur, ale zapuszczam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A post o rozszerzonych porach będzie? Nieśmiało się przypominam...
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie, będzie, jak tylko będę miała troszkę więcej czasu, żeby się za niego zabrać :)

      Usuń
    2. Super, dziękuję:)
      Kasia

      Usuń
  6. Jakie cuda :)
    Szkoda, że jedynymi "fryzurami" jakie umiem zrobić są warkocz i bardzo niechlujny kok xD

    OdpowiedzUsuń
  7. a kłosa dalej nie nauczyłam się robić :) a wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna ta pierwsza instrukcja (3 obrazek)! W końcu będę umiała to zrobić, a głowiłam się nad tym trochę...:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem jakimś włosowym antytalenciem ;) Wymówką zwsze dla mnie były krótkie włosy, ale teraz już sa coraz dłuższe a ja dalej nic nie potrafię z nimi zrobić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy okazji- sto lat dla rudzielca ;)

      Usuń
    2. Rudzielec dziękuje :D Ja też wielkiego talentu nie mam... no cóż :D taki mój urok

      Usuń
  10. Ostanie widzialam na zywo "gwiazde" z kolorowymi, pokreconymi koncowkami i wygladalo to tragicznie bo nie na kazdych wlosach da sie cos takiego zrobic! Wygladalo to tragicznie i jednocześnie smiesznie ot taka "dzidzia piernik" :D ale podkreslam ze wszystko zalezy od osoby i wlosow na ktorych sie robi takie "cos"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, na zdjęciach wszystko może wyglądać dobrze :D Dlatego nie zrobiłam nigdy u siebie kolorowych końcówek, bo bałam się efektu. Chociaż np. mojej kuzynce taka fryzura bardzo pasowała :)

      Usuń
  11. Propozycja nr 2 jest ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow przed ostatnie zdjęcie z kłosem jest cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bladoróżowe końcówki na blond włosach. Mega. <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...