poniedziałek, 25 listopada 2013

Romantyczny makijaż na Andrzejki + pytanie o błyszczyk

Niestety, ale rozłożyła mnie choroba ;( jak na złość, właśnie teraz kiedy jestem sama w domu.
Dlatego dzisiaj zamiast posta o tym jak przygotować samodzielnie bazę pod ciebie (pojawi się tak szybko, jak będę w stanie! a potem szykuję post o rozszerzonych porach), pokażę Wam kolejny makijaż.

Tym razem bardzo romantycznie, makijaż na Andrzejki, który możecie nosić codziennie!
Korzystałam z jednej paletki, makijaż bardzo prosty w wykonaniu, ale przepiękny kolor na powiece nadaje mu charakter :) Dobry dla niebieskich oczy, ale na pewno sprawdzi się także na zielonych i brązowych!








Lista kosmetyków, których użyłam:
1. Maybelline, Big Eyes, kolor 01 Luminous Brown
2. Puder ryżowy Josell (chyba niedostępne w Polsce)
3. Bourjois, Color Boost, kolor 03 Orange Punch
4. Miss Sporty, Pump Up Booster (mój ukochany tusz!)
5. AA Make Up, Jedwabisty podkład rozświetlający


Na zdjęciu nie ma jeszcze mojej bazy pod ciebie i Pupa, 4Sun All in One czyli paletki bronzerów i rozświetlacza. 
Jak Wam się podoba? Proszę o konstruktywną krytykę :) 

A teraz pytanie do Was moje drogie - co myślicie o tym błyszczyku? Pierwsze zdjęcie jest bez lampy, pozostałe z lampą (na ostatnim zdjęciu kolor troszeczkę jaśniejszy, bo nałożone mniej błyszczyka) . Ten błyszczyk kupiłam pod wpływem chwili... no i teraz boję się go nosić :D Jak dla mnie wyglądam trochę jak Barbie z tym kolorem - taki plastic - fantastic ;D 
Ten kolor mi pasuje? Nosić go czy nie? 
Pomóżcie! :D




Uciekam się leczyć, buziaki!





22 komentarze:

  1. według mnie błyszczyk Ci pasuje ;)
    bardzo ładnie w nim wyglądasz;)
    życzę szybkiego powrotu do zdrowia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Błyszczyk ma śliczny kolorek , mi niestety taki nie pasuje , ale Tobie jak najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Tylko mi się wydaje, że on nie pasuje :P muszę się chyba n/do niego przekonać

      Usuń
  3. Zdrowia życzę :) co do błyszczyku też mi się tak samo kojarzy jak Tobie:) chociaż pasuję on Tobie a co do makijażu to jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Sama nie wiem co mnie opętało, żeby go kupić, bo nawet w opakowaniu przywołuje mi na myśl Barbie :D

      Usuń
  4. Błyszczyk fajny, do stonowanego makijażu oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Błyszczyk jak najbardziej Ci pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. te błyszczyk idealnie by się nadał do makijażu make up- no make up :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba, że chciałam bym poszaleć i zrobiłabym sobie na oku różowy albo niebieski super mocny make up. haha ludzie by się za mną oglądali na ulicy :p

      Usuń
  7. Moim zdaniem błyszczyk pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz bardzo ładną cerę bez zmarszczek trądziku, śliczna. A tak BTW jeśli to nie tajemnica ile masz lat?
    Wera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmarszczki mam mimiczne na czole głównie i troszeczkę wokół oczu :) No i trochę rozszerzone pory na nosie i policzkach, trądziku razem nie mam, ale zaskórniki się pojawiają - tak, więc nie jest naprawdę super :) Chociaż i tak nie mam za bardzo powodu do narzekania! I bardzo, bardzo podziwiam dziewczyny, które mają duże problemy z cerą i regularnie o nią dbają, poświęcają jej czas i widać prawdziwą poprawę (nawet jeżeli czasami zajmuje to dużo czasu)! A co do wieku, to chyba gdzieś tu pisałam - mam 21 lat, w lutym kończę 22, chociaż zawsze wyglądałam dużo poważniej niż na mój wiek :)

      Usuń
    2. Wg mnie wyglądasz bardzo młodo. I makijaż jak najbardziej udany:)
      A jak zdrowie, lepiej?
      Wera

      Usuń
    3. O dziękuję, zazwyczaj wszyscy myślą, że mam wiele więcej lat :) A zdrowie tak jak było, tak jest :/ Nadal mam gorączkę i jak do jutra się nie poprawi to chyba przejdę się do lekarza

      Usuń
  9. śliczny makijaż, wydobywa kolor tęczówki :) a błyszczyk efektowny, pasuje Ci ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Będzie na pewno, postaram się ogarnąć ten temat szybko :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...