czwartek, 14 listopada 2013

Liebster Blog Award

 Żyję, żyję, tylko czasu brak! Mam nadzieję, że dzisiaj uda mi się ogarnąć wszystko, a wieczorem nadrobię zaległości blogowe :)
A teraz mam dla Was post z nominacją do Liebster Blog Award, którą dostałam od kosmo-medyk. Lubię takie akcje i lubię dowiadywać się czegoś nowego o innych blogerkach :)

Zasady: Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie  obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.



1. Co skłoniło Cię do założenia swojego bloga?
Już od dawna o tym myślałam, ale chyba nie było jakiegoś jednego, konkretnego powodu, który mnie do tego popchnął. Na pewno wpływ miał na to fakt, że mój mąż już nie mógł mnie słuchać, kiedy cały czas gadałaś o kosmetykach, albo tłumaczyłam mu, dlaczego dany kosmetyk jest lepszy od innych :P
2. Czym kierujesz się w życiu?
Chwilą i przeczuciami :D Nie lubię planować, ani rozmyślać nad moimi decyzjami.
3. Twój ulubiony lakier do paznokci?
Nie mam jednego ulubionego, ale lubię lakiery w Wibo, mam do nich sentyment :)
4. Czego nie znosisz u drugiej osoby?
Przynudzania i czepiania się o każdy szczegół.
5. Najbardziej denerwujące zdarzenie, które cię spotkało?
Najbardziej denerwujące jest trochę zbyt osobiste, aby o tym mówić... Ale ogólnie często się denerwuję o byle głupotę, a poza tamtą sytuacją, chyba nie było nic, co naprawdę by mnie tak mocno zdenerwowało.
6. Co zawsze znajdzie się w Twojej kosmetyczce?
Pomadka ochronna do ust.
7. Nie polecam (nazwy 3 kosmetyków, które twoim zdaniem nie są godne polecenia).
Musiałabym nad tym intensywnie pomyśleć, bo szczerze, to nie pamiętam... Rzadko trafiają mi się buble.
8. Pierwsza rzecz, którą robisz zaraz gdy się obudzisz?
Dokuczam mojemu mężowi, żeby też wstał, a zaraz po tym idę postawić wodę na herbatę (zaczynam się budzić dopiero, jak wypiję pierwszy łyk herbaty, kocham herbatę!)
9. Do czego często wracasz wspomnieniami?
Do wielu sytuacji - tych miłych i tych niemiłych, najczęściej do czasów liceum :)
10. Masz zwierzęta?
Tak :) Moja kochana Amber, to suczka wyżła weimarskiego, która niedługo kończy rok.

O jak słodko śpię, mogę spać cały dzień :P 

11. Kto jest dla Ciebie największym autorytetem?
Mój ojciec nim był, a teraz chyba nikt konkretny. Jest wiele osób, które cenię i chciałabym być jak one.

Moje pytania:
1. Jaka jest Twoja najgorsza cecha?
2. Bywasz zazdrosna?
3. Ulubiony produkt do włosów?
4. Czujesz się bardziej kobietą, czy dziewczyną i dlaczego?
5. Kto ma największy wpływ na Twoje decyzje?
6. Wolisz psy czy koty?
7. Lubisz miejsce w którym mieszkasz?
8. Najszczęśliwsze wspomnienie?
9. Ulubione smaki?
10. Wyjdziesz z domu bez makijażu?
11. Czego się boisz najbardziej?

Kogo nominuję:
http://jordgubbe-life.blogspot.com/
http://piszacdniem.blogspot.com/
http://justyna-em.blogspot.com/
http://www.mamadiabelka.pl/
http://lawendowa-mama.blogspot.com/
http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/
http://inspirujacereklamy.blogspot.com/ (Przy okazji polecam zajrzeć tam każdemu, kto lubi ciekawe reklamy! )

I wszystkich chętnych ;) Wiem, że wiele dziewczyn już po kilka/kilkanaście razy odpowiadało na ten TAG, jeżeli jesteś chętna to daj mi znać i dopiszę Cię do listy :)



6 komentarzy:

  1. Liebster Award -> w sumie fajna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomadka do ust także u mnie jest obowiązkowa:) A psiak przesłodki!

    OdpowiedzUsuń
  3. A dodam od siebie ze lubie nowe, świeże blogi z mała iloscia obserwatorów :) Autorki nie są jeszcze tak "zmanierowane" jak starzy wyjadacze i się nie sprzedają za darmowe kosmetyki, jak to bywa w przypadku blogów urodowych i przy dużej ilosci obserwatorow... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super odpowiedzi:) a do pieska to prześliczny :)Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...