czwartek, 7 listopada 2013

Gdybyś miała wybrać tylko jeden kosmetyk + rude włosy ;)

Zainspirowana postem na blogu Aliny Rose (którego możecie zobaczyć tutaj), zdecydowałam się napisać post na ten sam temat u mnie - jakie kosmetyki wybrałabym, gdybym mogła mieć tylko po jednym kosmetyku do makijażu, do ciała, do włosów i do twarzy? O tym za chwilkę, najpierw pokażę Wam efekty wczorajszego farbowania włosów farbą Palette Color Creme, odcień K16, czyli Miedź :) Farba kosztowała niecałe 10 zł w Rossmannie. Zdjęcie wykonane wieczorem, przy sztucznym świetle, kolor w rzeczywistości jest trochę ciemniejszy.



Na moje włosy użyłam jedno opakowanie, ale nie wynika to z oszczędności, ale z tego, że farbę wymieszałam z odżywką, dzięki temu po farbowaniu włosy nie są takie "szorstkie". Z tego sposobu korzystam już któryś raz i nie zauważyłam, żeby farba krócej się trzymała. Dlaczego rude włosy? Bo w rudym mi do twarzy i ponoć wyglądam jakbym była naturalnym rudzielcem. Dodatkowo dzięki temu odrost nie będzie bardzo widoczny.


A teraz wracając do pierwszego tematu, jakie kosmetyki bym wybrała?
  1. Kosmetyk do makijażu. Zdecydowanie tusz do rzęs, zdecydowanie Pump Up Booster z Miss Sporty. To mój ukochany tusz do rzęs z genialną szczoteczką. Puder do twarzy można zastąpić skrobią ziemniaczaną, róż do policzków i pomadkę - burakiem ;), a tusz może zostać wykorzystany także w roli eyelinera, w ten sposób miałabym prawie pełen makijaż.
  2. Kosmetyk do ciała. Z tym mam problem hm..... szczerze? Nie mam preferencji, pewnie byłby to jakiś żel pod prysznic, byleby pachniał miodem i dla mnie jest ok ;)
  3. Kosmetyk do włosów. Na pewno byłaby to odżywka Isana z bawełną, nadaje się nawet do mycia włosów (chociaż włosy można umyć sodą, a nawet popiołem :P), a bez odżywki moje włosy strasznie się plączą i miałabym na głowie wielkiego kołtuna bez niej. 
  4. Kosmetyk do twarzy. Byłby to krem do twarzy na dzień Ziaja Ulga, jest to krem dla skóry wrażliwej i suchej, moja skóra jest mieszana w kierunku suchej i może nie jest bardzo wrażliwa latem, ale zimą i podczas dużego wiatru lubi się zaczerwienić i szczypać. Dodatkowo krem posiada filtr UV SPF 20, dzięki temu nadaje się do stosowania także latem :)

Jaki byłby Wasz wybór? Dałybyście radę przeżyć tylko z czterema kosmetykami? 





29 komentarzy:

  1. Ale sliczny kolor *.*

    Moje typy : kredka do oczu, Balsam Garnier, Szampon Hipp, krem Bambino :D

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny wyszedł Ci kolor :D aż zżera mnie zazdrość, bo na mojej głowie gości czerń, a rozjaśniać nie chcę :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ehhh znam ten ból, też kiedyś miałam czarne (nie raz), ale zawsze wyglądam w nich jak śmierć, a rozjaśniać nie chciałam

      Usuń
  3. Tusz Miss Sporty mnie zaciekawił. Bardzo chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto, dużo nie kosztuje, a świetnie się sprawdza :) Za jakiś czas na pewno przygotuję recenzję :)

      Usuń
  4. Przecudny kolorek !
    __________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja bym poleciła krem Ziaji 40 + nawilżający na dzień. Przy mojej mieszanej cerze świetnie się sprawdza w okolicy T. Na noc stosuję Ziaję z kwasem hialuronowym 35 +, super nawilża buzię. Na dzień niestety się po nim świecę.
    Chciałabym się przypomnieć, bardzo proszę o post/poradę na rozszerzone pory, dla cery 30 + mieszanej. Miłego dnia.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej Ziaji z kwasem hialuronowym nigdy nie widziałam. A to nie miał być post na temat zmarszczek mimicznych? Nad tym właśnie pracuję i w tym tygodniu się raczej ukaże. W każdym bądź razie przygotuję posty na obydwa tematy :)

      Usuń
    2. A faktycznie, także i o zmarszczkach. Zapomniałam zupełnie:)
      Ja ten z kwasem kupiłam w Naturze kilka tygodni temu. Dziękuję za przygotowywanie postów.
      Kasia

      Usuń
  6. Bardzo ładny kolor Ci wyszedł :) Marzy mi się rudy co jakiś czas, ale do mojego typu urody raczej nie będzie pasował... Pozostaje mi zabawa w wirtualną metamorfozę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Miałam kiedyś płytę z Sunsilka, czy czegoś takiego, z metamorfozami :D haha pamiętam piosenkę, która cały czas leciała :Sunsilk, dobrze się układa ;) z moją siostrą godzinami na tym siedziałyśmy :D

      Usuń
    2. W takim razie polecę Ci coś ciekawszego, na czym można zmarnować godziny... :D www.taaz.com :) Daj znać, czy Ci się spodobało ;)

      Usuń
    3. Jeeeeejjjjj *.* Normalnie jak mój Sunsilk :D idę się bawić muahahaha :D W zamian mogę Ci w Gimpie zmienić kolor włosów lub oczy na Twoim zdjęciu - to jest maksimum moich możliwości obróbki zdjęć :D Ewentualnie mogę Ci zostawić np. czerwone usta, a reszta zdjęcia czarno-biała :D

      Usuń
    4. Hahaha :D Tak czułam, że Ci się spodoba :) Fajne jest to, że tam są kolory konkretnych kosmetyków, które istnieją ;)
      Nie wygłupiaj się :P

      Usuń
  7. Ja chyba bym nie dała wybrać jednego kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda tak troszkę inaczej rudo na zdjęciu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, na moim pudełku kolor bardziej zbliżony jest do tego co mam na głowie i taki wyszedł, na zdjęciu z neta, kolor ma więcej czerwonego odcienia :)

      Usuń
  9. Swietny blog ;) Bede tu czesciej zagladac, bo tez intersesuje mnie wlosomaniactwo ;)
    Zapraszam do siebie! Wlasnie sie rozkrecam.
    Obserwuję!
    Pozdrawiam. Ania
    http://wspodnicy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny kolor.
    Rude rządzą! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor ładny. A pomysłz tym jednym kosmetykiem super. Ja akurat nie znam, zednego z tych które wybrałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W takim wypadku zachęcam do zapoznania się z tuszem - naprawdę warto :D

      Usuń
  12. Prześliczny ten kolor :).
    Z takim ograniczeniem kosmetyków na pewno nie dałabym rady ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja o dziwo dałabym radę przeżyć tylko z kilkoma kosmetykami, chociaż nie byłoby łatwo!

      Usuń
  13. Świetny kolor! W zeszłym roku bardzo chciałam być rudzielcem ale pomysł spalił na panewce.
    Nie mogłabym chyba wybrać tylko jednego kosmetyku z każdej kategorii ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Tobie ślicznie w blondzie, ja niestety wyglądałam jak wyglądałam :P Rudy to zdecydowanie mój kolor

      Usuń
  14. piękny kolor, też chcę powrócic do rudego, bo to mój naturalny kolor,
    ale chcę coś bardziej w odcieniu jasnej miedzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękny rudy! :) boję się Palette, zawsze mi duużo ciemniejsze wychodziły ale ten kolorek jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...