poniedziałek, 25 listopada 2013

7 grzechów głównych TAG

Hej :) Jak już wspominałam uwielbiam posty, które wyjawiają kilka szczegółów z życia blogerki. Dlatego, kiedy zobaczyłam na blogu Inspirujące Reklamy (KLIK) TAG 7 grzechów głównych, to nie mogłam się oprzeć! Zapraszam do czytania i poznania moich grzechów ;)


1.Chciwość. Najdroższy i najtańszy kosmetyk jaki posiadasz.Hmm..... najdroższy to chyba scrub Collistar, który kosztuje około 100 zł, nie mam wielu drogich kosmetyków. Najtańszy to na pewno kredki do oczu no name kupione za 2 - 3 zł na bazarku.

2.Gniew. Których kosmetyków nienawidzisz, a które uwielbiasz ? Jaki kosmetyk był najtrudniejszy do zdobycia?Nienawidzę kosmetyków, które ciężko się rozprowadzają, brzydko pachną i pozostawiają na skórze bardzo tłusty filtr. Uwielbiam wszystko co ładnie pachnie :) Najtrudniejszy do zdobycia? Chyba nie ma takiego kosmetyku.
  

3.Obżarstwo. Jakie produkty kosmetyczne są według Ciebie najpyszniejsze?Wszystkie, które pachną wiśniami i kokosem! 

4.Lenistwo. Których produktów nie używasz z lenistwa? Chyba jak większość z nas - balsamów do ciała ;) A także peelingów do ciała i twarzy, maseczek do twarzy.  


5.Duma. Które kosmetyki dają Ci najwięcej pewności siebie?Tusz do rzęs i czarna kredka do oczu. Dzięki temu zestawowi moje oczy i cała twarz, nabierają charakteru.


6.Pożądanie. Jakie atrybuty uważasz za najatrakcyjniejsze u płci przeciwnej?Dlaczego u płci przeciwnej, a nie w kosmetykach? :P U płci przeciwnej chyba urok osobisty, w kosmetykach - skuteczność.

7.Zazdrość. Jaki kosmetyk najbardziej lubisz dostawać w formie prezentów?Wszystko, zwłaszcza pielęgnacyjne kosmetyki do ciała, bo sama dużo ich sobie nie kupuję.


W tym momencie powinnam nominować kolejne 5 osób do TAGu, ale postąpię tak jak Inspirujące Reklamy - do zabawy zapraszam każdego chętnego :)
Czekajcie też na post w instrukcją samodzielnego przygotowania bazy pod cienie! Pojawi się najdalej jutro wieczorem.
Buziaki, Mila

7 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...