środa, 30 października 2013

Piękne rzęsy na Mikołajki

W tym roku postanowiłam sama sobie sprawić prezent na Mikołajki. Gęste i długie rzęsy są marzeniem chyba każdej kobiety, jednak szczerze nigdy nie przykładałam większej uwagi do ich pielęgnacji. Dlatego postanowiłam, że w prezencie na Mikołajki chcę mieć piękne rzęsy :) 


Jak ten cel chce osiągnąć? Stosując olejek rycynowy, którego zbawienne działanie na rzęsy jest znane od lat. Akcję zaczynam 6 listopada, a potrwa ona do 6 grudnia, przez miesiąc będę nakładała olejek rycynowy na moje rzęsy dwa razy dziennie. Oczywiście dodam zdjęcia moich rzęs zarówno pierwszego jak i ostatniego dnia, tak żebyście mogły także zobaczyć efekty.
Jeżeli któraś z Was jest zainteresowana dołączeniem się do mnie to serdecznie zapraszam :)
 Dajcie mi znać w komentarzu do 5 listopada, napiszcie też co będziecie stosować na swoich rzęsach i podajcie adres bloga (jeżeli go nie macie, to po zakończeniu możecie przesłać zdjęcia przed i po - zrobię małe podsumowanie). 6 listopada dodam moje zdjęcia i jeżeli będą jakieś chętne, to zrobię listę uczestniczek.

11 komentarzy:

  1. Chętnie się dołączę :) Zamiast olejku rycynowego nakładać jednak będę mieszankę olejków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz bloga? (Nie widzę go w Twoim profilu, ale może nie dodałaś linka). Jeżeli nie to będę czekała na zdjęcia przed i po :) Pozdrawiam i życzę wytrwałości :D

      Usuń
    2. W moim profilu jest link do bloga :) Nie wiem, czemu go nie widzisz? Hmm... Podaję adres: www.justyna-em.blogspot.com :)

      Usuń
  2. Osobiście używam serum na rzęsy z L'biotica. Efekty nie sa powalające, ale zawsze to jakiś doping dla rzęs :) U mnie olejek rycynowy nie zadziałał, ale n. moja koleżanka ma naprawdę widoczne rezultaty już po 2 dniach!!! Trzymam kciuki za CIebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja liczę na efekty, bo na włosach świetnie się sprawdził, no ale okaże się w grudniu :)

      Usuń
  3. Ja też chętnie dołącze! Nakładałam kiedyś olejek właśnie starą zalotką do rzęs i efekty fajne byly :) Teraz bd nakładać mieszankę olejków, bo juz nie moge znieść zapachu oleju rycynowego, a chce sprawdzić czy inne dadzą podobny efekt :D

    blog: http://piszacdniem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zalotką do rzęs? Jak to robiłaś, bo nie mogę sobie tego wyobrazić? :D

      Usuń
    2. Taaak zalotką, ty to Werka jak coś wymyślisz.....
      Miało byc maskarą do rzęs :) Nakładałam nią olej :D

      Usuń
    3. Teraz wszystko jasne :D

      Usuń
  4. Bardzo fajna akcja niestety w kwestii moich rzęs nie jestem systematyczna więc nie skorzystam ale chętnie poczytam podsumowanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie jestem systematyczna, ale mam nadzieję, że uda mi się codziennie używać olejku :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...